### TERBARU!!! SENARAI HARTANAH SAYA JUAL/JV!!!    Assalam Mu'alaikum
Wbrth!......Salam Sejahtera!   Terima kasih jika anda berminat dengan
senarai Tanah - Tanah JV & JUAL saya.   Saya sangat berbesar hati dengan
perkara ini dan akan cuba sediakan segala yang perlu untuk pertemuan
kita kelak.   Sila lihat senarai hartanah di bawah ini dan hubungi saya
segera untuk pertemuan / perbincangan kita selanjutnya.   TANAH JV 1)  5
EKAR BANDAR SUNWAY 2)  70 EKAR PUNCAK ALAM 3)  100 EKAR DENGKIL
dan ada banyak lagi......   TANAH JUAL 1)  4.6 EKAR UIA GOMBAK 2)  4.8
EKAR PUCHONG                                                    dan ada
banyak lagi......   TERBARU!!! >>> 40 EKAR CHERAS FREEHOLD!!!!!!   B)
ADA BANYAK TANAH STESEN MINYAK UNTUK
      DIJUAL; Serdang, UITM Puncak Alam, Serendah, Morib
                                                    dan ada banyak
lagi.......
   Wassalam!.......Salam Sejahtera! SAIFUL 0126182897 No K/P :
700920-10-5137 (Sial buatkan Surat Minat & Lantik saya sebagai wakil
anda)   AGEN BEBAS, HARTANAH, MLM & NETWORKING,  PRINTING & ADVERTISING,
PERUBATAN ISLAM