Produk Hebat dengan Sistem Pemasaran Menarik

  Keahlian dibuka kepada semua : Malaysia, Brunei, Singapura, Thailan,
Indonesia dan lain-lain negara

  PRODUK Luarbiasa Hebat .. PAYPLAN Menarik
  KINI Akan Semakin MENGGEGAR Dengan
  Pelancaran PAYPLAN 20 LEVEL INTERAKTIF
  Tempatkan Diri ANDA Di Dalam Program
  Affiliate Terhangat ini SEKARANG!!
  KINI SUDAH TIBA MASANYA UNTUK ANDA MENJADI USAHAWAN INTERNET YANG BERJAYA
  Tumpukan pada yang satu ini  dan anda pasti berjaya…..

            Jumlah komisyen anda sebulan

              RM3,336,670,003,336,750,000.00

         Direct ke borang pendaftaran :
     www.bio-asli.desaku.net/daftar.asp?id=naguib      Untuk mendaftar dan
untuk mendapatkan maklumat lanjut tentang pelabagai produk, klik di sini .

      HOT SALE   ( untuk suami buat isteri tercinta)

    Kelebihan bila disapu / untuk suami.

   Suami akan jadi lebih perkasa dan tahan lama..xxx
   Isteri boleh mencapai puncak sehingga 3 kali
   Menyegarkan dan menghangatkan
   Pelayaran  lancar dan jauh...
  Cara memakainya sangat mudah.

   Lepas mandi petang (6.00pm~hingga 7.00pm) sapukan pada alat kelakian, pukul
9.00 malam boleh guna dan berkesan sehingga 7.00 pagi (10 jam)

      Pengguna 1 :  (Minta nama dirahsiakan) : Bujang kahwin Janda;  Sepang.
      " Saya ditakdirkan baru bertemu jodoh (2005) dengan seorang janda. Dalam
setiap perhubungan suami isteri, saya sentiasa tewas sebelum isteri menamatkan
pusingan pertama. Kini dengan VCO Power 31 Bio-Asli (For Men) saya mampu
mengatasinya dengan 3 pusingan berbalas 1. Sehingga kini saya belum pernah
tewas lagi."
      Pengguna 2 : (Minta nama dirahsiakan) Status : Sudah berkahwin 12 tahun.
      " Huuh............dia terpaksa minta 'adjourn' (waktu rehat) sebelum saya
menamatkan perlumbaan."

  Pengguna 3 ( Saya sendiri) : “ Satu jam,  Tiada masalah “.
  LANGKAH 1
  DAFTAR PERCUMA, BELI SATU PRODUK YANG BERHARGA RM25(PALING KURANG), HANTAR
EMAIL KE KAWAN UNTUK LAKUKAN PERKARA YANG SAMA. KAN SENANG NAK DAPAT DUIT…..
SEMUDAH  ABC.
  LANGKAH 2
  EMAIL KEPADA SEBERAPA RAMAI KAWAN  YANG BOLEH ( SEKIRANYA ANDA INGIN
MENGGUNAKAN BANNER INI UNTUK PROMOSI, JANGAN LUPA UNTUK MENUKAR ID DI ATAS
KEPADA NAMA ANDA.
  Ingatan: Beli satu produk ,  Penghantaran dalam tempoh 1 minggu. Beli 2
produk, penghantaran  2 hari.  Kalau nak  cepat beli 2.  1 guna sendiri dan 1
lagi jual . Ikut harga runcit.  Selamat maju Jaya.