http://i22.photobuc ket.com/albums/ b313/capslock494 4/emelad. jpg

Red Guara Cafe'

          Diperbuat
daripada biji kopi terpilih yang diimport dan dicampurkan dengan
ekstrak guarana, beet merah dan yis beras merah. Kopi ini adalah kopi herba
terpilih yang sesuai dijadikan minuman harian.
          melancarkan perjalanan darah dan membina jantungmembantu mencairkan
darahmembantu menurunkan kadar kolestrol yang berlebihanmengatasi dan membantu
pencernaanmembuang toksid dan menguatkan fungsi hatiWM: RM19.80 EM: RM21.80
Bru: $11.50 S'pore: $10.80

Bidadari

          Bidadari
adalah minuman berfungsi untuk kesihatan, kecantikan dan kebahagian
isteri dikomposisikan dengan bahan semulajadi mewah seperti Madu Asli,
Sirih, Akar Serapat, Kacip Fatimah, Kurma, Manjakani, Serai, Jarum
Emas, Asam Jawa dan lain-lain herba terpilih

          WM: RM48.80 EM: RM53.50 Bru: $27.50 S'pore: $26.50

Venergy

          Kelebihan & Keistimewaan.

          Meningkatkan prestasi tenaga kelakian.

          Membantu melegakan ketegangan urat.

          Membantu melegakan sakit pinggang.

          Membantu melancarkan peredaran darah.

          Membantu meningkatkan aliran darah di kawasan-kawasan hujung.

          Membantu mengatasi masalah kebas-kebas.

          WM: RM68.00 EM: RM73.00 Bru: $36.00 S'pore: $37.00

Nu~age

          Nu age makanan berfungsi semulajadi mewah yang menakjubkan
          Adunan
Mucopolysacharides, chondroitins, stiparin, collagen, elastin, heparin,
dan protin marin menjanjikan satu dimensi untuk awet muda dan
kesihatan.

          Esktrak bio marin dan buah asli untuk kulit sihat dan menawan

                    WM: RM78.00 EM: RM85.00 Bru: $45.00 S'pore: $41.00

Untuk tempahan hubungi
Caps : 016-2903472
Skype Name : CapsLock

TESTIMONI PENGGUNA BIDADARI

Testimoni 1

- Saya masih belum berkahwin.Terfikir utk mencuba produk
Bidadari kerana terpegun dgn pengalaman kawan-kawan. Alhamdulillah,
produk ini berjaya menyelesaikan masalah keputihan yg merunsingkan saya
selama ini.Terimakasi BIDADARI..

Testimoni 2 - Alhamdullilah
kerana Bidadari telah menyemarakkan semula perasaan saya yg semakin
hambar utk melayan suami.Suami saya begitu terkejut dgn perubahan dan
benar2 gembira.Payudara saya juga semakin montok .Tak sia2 saya mencuba
Bidadari.Semoga rumahtangga saya semakin bahagia.

Testimoni 3Saya sungguh
berbangga kerana dengan mengamalkan Bidadari, hubungan saya dan
pasangan semakin intim.Kami seperti pasangan yang baru di ijabkabulkan.
Saya juga berjaya melaksanakan "tugas" dengan begitu berkualiti.Itu
adalah luahan pasangan setelah saya mengamalkan Bidadari.Terimakasi h
kepada mereka yg mengenalkan Bidadari kpd saya.

Testimoni 4

Saya seorang ibu dan mempunyai 2 orang anak. Sebelum ini saya
cukup sedih bila pasangan saya komen tidak cukup nikmat utk bersama
kerana bahagian sulit semakin longgar.Kini , dia sungguh gembira bila
merasakan satu "keajaiban" telah terjadi.Saya kini sungguh berbangga
kerana hanya sebotol Bidadari telah membolehkan saya melaksanakan
tanggung jawab dengan lebih sempurna.

Testimoni 5Memang saya
nak order lagi, setakat ini alhamdulillah nampak kesan bila makan
terasa denyutan kat breast nie,energy pun ok balik kerja taklah penat
sangat masih boleh layan kerja rumah dan anak-anak dan yang paling
penting untuk suami kadang2 rasa takut nak......sebab rasa macam anak
dara.he..... . so... satu je advise .. cuba dulu baru tau....

Testimoni 6

Saya masih bujang dan telah mengalami masalah senggugut sejak
mula remaja. Setelah mengambil BIDADARI, senggugut yang menggangu hidup
saya berbelas tahun lamanya telah hilang sepenuhnya. Selain itu
keputihan yang serius yang sering saya alami juga semakin pulih.

Testimoni 7Permulaan
mengambil BIDADARI, payudara saya berasa agak sakit. Seminggu selepas
itu, saya dapat rasakan payudara saya membentuk dengan cantik dan
tegang. Selain itu, saya sering sendawa dan mengeluarkan angin dengan
banyak. Mungkin ia adalah proses baik pulih gastrik yang saya alami.
BIDADARI membuat suami lebih sayang.

TESTIMONI PENGGUNA NU'AGE
TESTIMONI 1
tommy pun dah langgah nuage nie.. dah masuk 2nd box... seperti yg kak
Leila kata, mmglah nampak perubahannya. .. pecah kaki alhamdullilah dah
kureng... so, pada sesaper yg nak cuba.. cubalah... tak rugi tau...!!
sungguh berbaloi
TESTIMONI 5
Kulit muka saya, warnanya tak serata. Saya sudah mencuba pelbagai
produk yang menawarkan pelbagai keistimewaan, namun tidak banyak yang
berubah. Di bahagian tulang pipi masih kelihatan jeragat dan agak kasar
kulit muka saya. Nuage telah mengurangkan tompokan jeragat dan parut
jerawat lebih mudah hilang (jerawat tumbuh 2 biji akibat healing
crisis). Warna muka hampir sekata dan saya tak perlu memakai foundation
untuk kulit wajah kelihatan licin dan rata. Bahagian bawah dagu juga
kulitnya lebih lembut dan halus.

TESTIMONI 2

Saya juga malu untuk memakai baju
tanpa lengan di rumah kerana kulit di bahagian bawah lengan pecah-pecah
akibat penahanan air yang berlaku (water retention). Lengan saya amat
hodoh. Kelihatan seperti dikelar-kelar dan bahagian dalam kulit yang
nipis ini pula, seperti telah mati. Dicubit, ditarik, sudah tidak rasa
apa-apa. Contoh rupanya seperti Roti Perancis (French Loaf) di mana
bahagian permukaan di kelar-kelar sebelum dibakar. Dan selepas dibakar,
kelar-kelar tersebut akan kelihatan dengan lebih ketara dan
berkedut-kedut/ berlapis- lapis sedangkan kulit luar roti itu licin
sahaja. Berbagai jenis gel atau krim telah saya cuba untuk disapu agar
dapat mengurangkan keadaan kulit yang pecah dan menggelambir ini.
Namun, Mungkin kerana kulit yang pecah-pecah ini sudah mati maka susah
untuk saya mengurangkan saiz lengan saya yang besar dan menggelambir.

TESTIMONI 3

Dengan
pengambilan Nuage, saya tak sangka yang saya dapat merasakan deria
sentuhan di kulit yang pecah-pecah. Apabila dicubit, saya sudah boleh
merasa sakit. Saya rasa itu menunjukkan kulit 'mati' saya dapat
dipulihkan Kini kelar-kelar yang kelihatan hodoh, sudah semakin halus
dan semakin rapat. Maka dengan bantuan Gel Multi-Active, saya dapat
mengecilkan sedikit saiz lengan dan lebih pejal. Itulah di antara
kebaikan yang saya dapat dari pengambilan nuage.

TESTIMONI PENGGUNA VENERGY
Heheheh... venergy ni utk lelaki.. kalau untuk lelaki rasanya semua org paham
apa fungsi venergy kan...

Ok.. venergy ni memang benar2
berkesan.. Suami saya mengambil venergy semlm dalam lebih kurang pukul
9 malam.. dan kami pun tidur laa dalam pukul 11++.. memang saja jek nak
try dengan venergy ni... kiranya macam nak test power laa...Dan venergy
ni memang terbukti betul2 bagus.. Kalau sapa nak tahu boleh laa cuba...

Ok.. di sini saya boleh senaraikan apa yg betul2 power..

1. Memang maintain habish..! Dah release pun masih cam tuuu jugak...

2. Lama... hampir sejam!

3. Buleh baper round pun.. janji si isterinya pun sanggup.. heheh...

4. Pengakuan si suami sendiri... dia rasa macam hard giler.. di samping terasa
seperti kembang giler..!

5. Suami tak terasa penat pun! Even besoknya pun tak rasa penat pun...!!

6. Dah kalau macam tu agaknya apa si isteri dapat?? Dapat ler apa yg dia nak...
hehhee...
Venergy
ni, kalau yang dah power makan, jadik lagi power..jgn takut nak cuba
sebab takut orang kata kurang power tu sebab makan venergy..sebenarnya
venergy ni dia bagi power yang luarbiasa dan jugak kepuasan yang
luarbiasa..hehehe. .tambah lagi, lepas tu badan tak penat atau letih
langsung..

TESTIMONI PENGGUNA RED GUARA CAFE
TESTIMONI

Aku nak kongsi bersama awak
pengalaman aku sendiri minum Guara Cafe DCL ni.aku mula mengambil Guara
Cafe ni pada 04/10/2004 (Isnin) iaitu 2 sachet sehari, di mana aku
minum satu paket pada waktu pagi semasa breakfast dan satu paket lagi
semasa tea break iaitu jam 3 atau 4 petang.Berat aku plak pada hari
Isnin tu ialah 58kg, ukuran keliling perut 39 inci (Buncit tu!!!)?yang
lain2 plak, aku tak ukur sebab aku hanya concentrate pada perut dan
berat je.he..he..he. . Semalam iaitu 07/10/2004(Khamis) , aku telah pergi
ke klinik kerana anak sakit, tak tahan tengok penimbang digital kat
klinik tu?terus aje aku timbang berat aku tu..DAN!!!!! !...tau tak, aku
baru je ambil Guara Cafe ni pada hari Isnin, tapi semalam hari Khamis,
baru je 4 hari..tapi berat badan aku telah berkurangan sebanyak
2kg!!!!!
Nurse kat klinik tu kata,
akak, berat aku sekarang ni ialah 56kg???.aku langsung tak sangka dan
tak percaya, so, nurse tu suruh aku naik balik atas penimbang tu,
dan?memang betul?berat dah 56kg?aku telah hilang 2kg?..gembiranya hati
tak terkata... Pas tu bila sampai kat rumah, aku ambil pita pengukur,
nak ukur keliling perut pula.., eh?betullah. .ukuran perut pun dah
kurang 1 inci, sekarang dah jadi 38 inci?Hebat juga Guara Cafe ni..dah
ler murah, tapi kesan dia power giler lah..ku puas hati!!! FYI, sejak
aku mengambil Guara Cafe ni, aku selalu je ke toilet, bukan untuk buang
air besar, tapi buang air kecil..adakah itu satu cara lemak kat perut
disingkirkan? Mungkin juga kot? Okaylah?summary aku:

Berat sebelum ambil Guara Cafe: 58kg (04/10/2004)

Ambil Guara Cafe pada: 04/10/2004 (Isnin)

Timbang pada: 07/10/2004 (Khamis)

BERAT TERKINI: 56kg (Telah turun 2kg)

Ukuran lilitan perut: 39 inci (04/10/2004  Isnin)

UKURAN TERKINI: 38 inci (07/10/2004  Khamis)  kurang 1 inci dalam 4 hari!)

The all-new Yahoo! Mail goes wherever you go - free your email address from
your Internet provider.

<!--

#ygrp-mlmsg {font-size:13px;font-family:arial,helvetica,clean,sans-serif;}
#ygrp-mlmsg select, input, textarea {font:99% arial,helvetica,clean,sans-serif;}
#ygrp-mlmsg * {line-height:1.22em;}
#ygrp-text{
font-family:Georgia;
}