Assalamualaikum Sesiapa ingin meminjam wang tanpa bayar balik
  yang mamatuhi syarat berikut sila hubungi saya di 60174686897
  Zulkifli.
  Sila kemukakan 1.  Nama
                            2.  No. Kad Pengenalan
                            3.  No. hubungan (talifon)
                            4.  Nama Bank
                            5.  No. Akaun anda
                            6.  Alamat Kediaman
                            7.  Tujuan Pinjaman
  Permohan terhad kepada 100 permohonan,  setiap individu tidak terhad untuk
memohon lebih dari satu peruntukan.
  Satu unit pinjaman adalah sebanyak Rm5,000.00
  Bayaran Pendaftaran setiap unit pinjaman adalah Rm150.00 saja.
  Hanya tinggal 50 unit sahaja, siapa cepat siapa dapat.
  Pengagihan pinjaman tanpa bayar akan bermula pada 28/2/2007.
  Sila hubungi saya untuk keterangan seterusnya.
  TARIKH TUTUP PERMOHONAN ADALAH 23 hb.Feb.,2007
  HARI JUMAAT.