Assalamualaikum dan salam sejahtera semua,

 Di sini saya ingin menjual SET KOLEKSI DINAR IRAQ 41800 dinar yang terdiri
dari 7 note Dinar Iraq yang berlainan. Jika ada yang berminat sila reply untuk
cara pembelian dinar dan anda akan dihubungi dengan kadar segera.

 hubungi @ sms ke talian 012-2307451 (eja) @ emailkan butiran anda kepada
:[EMAIL PROTECTED]

  Nama :
 Alamat :
 No. Telefon :

 Dinar anda akan dihantar melalui POS EXPRESS.
 Bagi pembeli dari KL dan Selangor boleh dihantar terus kepada anda untuk
melihat sendiri keaslian dinar saya.

                               RM350 / PER SET

  Tiada niat untuk menipu atau sebarang pembohongan.Saya jamin dan dapat
buktikan bahawa dinar saya adalah original.Bukan palsu.

  Peringatan Penting :
  Tolong kaji DINAR IRAQ ini dahulu sebelum membuat pembelian dan tolong jangan
tukar di Bank atau Money Changer ketika ini sehingga ia didagangkan di seluruh
dunia.Ketika ini dinar Iraq hanya sah diperlakukan dan didagangkan di negara
Iraq sahaja.
 Harap Maklum.