HUTANG!!!

  ANDA PERLU $$$$$$?
  JIKA TIDAK…..ABAIKAN EMAIL INI

  JIKA YA…..BERAPA JUMLAH YANG ANDA INGINKAN UNTUK SELESAIKAN MASALAH ANDA?

  Berikan sedikit masa untuk membaca peluang yang mungkin boleh membantu anda
untuk menyelesaikan hutang!!!

  1.                 ANDA BOLEH GUNA SEMUA AKAUN BANK YANG ANDA MILIKI, MUDAH
DAN CEPAT !!!
  2.                  BOLEH MENGGUNAKAN ATM CASH DEPOSIT MACHINE.
  3.                  BOLEH GUNA ONLINE TRANSACTION.
  4.                  PENIPUAN!!! BOLEH DIELAKKAN.
  5.                  SEMUA BANGSA DAN KETURUNAN BOLEH MENYERTAINYA….

  BAGAIMANA?

  AMAT MUDAH……

  1.                 ANDA MEMPUNYAI RM 30?
  2.                 ANDA MEMPUNYAI AKAUN BANK?
  3.                 ANDA ADA USAHA?
  4.                 TIDAK MUDAH PUTUS ASA?
  5.                 JANGAN MEMBUAT PENIPUAN!!!

  JIKA YA….
  ANDA SUDAH LAYAK UNTUK MENGIKUTI PROGRAM INI…

  SAYA PASTI ANDA SUDAH MENGETAHUI PROGRAM INI..
  PERNAHKAH ANDA MENCUBA?
  BERAPA KALI TELAH ANDA MENCUBA?
  ADAKAH IA MENGHASILKAN KEUNTUNGAN?

   PASTINYA TIDAK.....TIDAK UNTUK KITA YANG MENGELUARKAN DUIT TETAPI
MENGUNTUNGKAN BAGI YANG MENERIMANYA.
  ADAKAH KITA GAGAL??.. TIDAK!!! ...BAGI MEREKA YANG TERUS BERUSAHA...TETAPI...
YA ....UNTUK YANG BERPUTUS ASA.

  REZEKI TIDAK DATANG BERGOLEK....TAPI REZEKI AKAN DATANG DENGAN USAHA dan DOA.

  ADAKAH ANDA INGIN BERUSAHA LAGI???

  FIKIR LA DAN BUATLAH KEPUTUSAN YANG ANDA RASA PALING BAIK UNTUK ANDA.
  SAYA HANYA MEMBERI CADANGAN AGAR SAMA-SAMA KITA BEROLEH KEBAIKAN
  Tidak kira apa status, keturunan, umur & warganegara, ANDA berpeluang merebut
pendapatan yang lumayan ini.

  SAYA juga seperti kebanyakan orang lain mempunyai masalah kewangan. GAJI
bulanan masih juga tidak mencukupi untuk membayar HUTANG yang banyak. SETIAP
hari saya melayari news groups untuk mencari PELUANG untuk mengandakan
pendapatan saya.

  Seperti ANDA sekarang ini, saya menjumpai artikel seperti ini yang mengajak
saya untuk melabur hanya RM30 sahaja untuk mendapatkan pulangan beribu
ringgit!!  Mulanya SAYA tidak percaya.  Tetapi seperti kebanyakan orang,  SAYA
tertanya-tanya, JADI... SAYA terus membaca artikel itu.  Artikel itu menyatakan
bahawa masukkan RM30 ke akaun bank untuk 3 Peserta yang  disertakan di dalam
Senarai Nama Peserta.   SAYA  kemudian diminta meletakkan Nama dan No. Akaun
Bank SAYA pada tempat Peserta 3 & mengeluarkan Nama dan No. Akaun Bank Peserta
1, & kemudian promosikan artikel itu sekurang-kurangnya ke 200 newsgroup
(terdapat beribu-ribu newsgroup di internet jika ANDA rajin surfing).

  PERCAYA?PENIPUAN?

  DUA perkataan ini sentiasa bermain dikepala saya.

  SAYA PERCAYA program ini akan dapat membantu saya untuk mengandakan
pendapatan saya.

  TETAPI

  PENIPUAN juga boleh berlaku jika peserta-peserta lain yang menerimanya TIDAK
JUJUR dan AMANAH.

  AKHIRNYA saya membuat keputusan hendak MENCUBA.Tiada apa yg merugikan SAYA
setakat RM30.

  TETAPI saya juga hendak pastikan SEMUA PESERTA JUJUR sama ada yang menerima
atau yang membuat sumbangan dalam menjayakan program ini.

   BAGAIMANA??? Untuk ELAKKAN PENIPUAN

  1.     PESERTA YANG TIDAK JUJUR INI AKAN MENGELUARKAN SEORANG PESERTA LAIN
DAN MEMASUKKAN NAMA & NO AKAUN BELIAU SENDIRI KE RUANG PESERTA YANG KE-3,2 atau
1
  2.     PESERTA YANG TIDAK JUJUR INI TIDAK AKAN MEMBUAT SUMBANGAN.
  3.     BUKTI SUMBANGAN YANG BELIAU ATTACHKAN MERUPAKAN BUKTI SUMBANGAN
PESERTA LAIN.

  UNTUK MENGELAKKAN ANDA TERTIPU

  ONLINE TRANSACTION
  1.                 PESERTA YANG INGIN MENYERTAI PROGRAM INI DI KEHENDAKI
MEMBUKA ATTACHMENT YANG DISERTAKAN.
  2.                 PASTIKAN NO AKAUN PESERTA YANG TELAH MEMBUAT SUMBANGAN
TERTERA DI DALAM ATTACHMENT TERSEBUT.
  3.                 NO AKAUN PESERTA YANG TELAH MEMBUAT SUMBANGAN HENDAKLAH
SAMA DENGAN NO AKAUN PESERTA YANG KE-3.
  4.                 PASTIKAN NO AKAUN 2 PESERTA LAIN YANG TERTERA DI DALAM
ATTACHMENT TERSEBUT SAMA DENGAN SENARAI NAMA PESERTA & NO AKAUN PESERTA 1 dan
PESERTA 2.

  ATM CASH DEPOSIT MESIN
  1.                 PESERTA YANG TELAH MEMBUAT SUMBANGAN MENGGUNAKAN ATM MESIN
DI KEHENDAKI MENULIS NO AKAUN & NAMA MEREKA PADA SETIAP RESIT SUMBANGAN YANG DI
BUAT. KEMUDIAN SCAN SEMUA RESIT & ATTACHKAN SEBAGAI BUKTI SUMBANGAN.
  2.                 PESERTA YANG INGIN MENYERTAI PROGRAM INI DI KEHENDAKI
MEMBUKA ATTACHMENT YANG DISERTAKAN.
  3.                 PASTIKAN NO AKAUN PESERTA YANG TELAH MEMBUAT SUMBANGAN
DITULIS DI DALAM SETIAP RESIT SUMBANGAN.
  4.                 NO AKAUN PESERTA YANG MEMBUAT SUMBANGAN HENDAKLAH SAMA
DENGAN NO AKAUN PESERTA YANG KE-3.
  5.                 PASTIKAN NO AKAUN 2 PESERTA LAIN YANG TERTERA DI DALAM
ATTACHMENT TERSEBUT SAMA DENGAN SENARAI NAMA PESERTA & NO AKAUN PESERTA 1 dan
PESERTA 2.

  PERINGATAN !!!!
  JIKA BERLAKU PERCANGGAHAN ANTARA SUMBANGAN YANG DIBUAT DENGAN
ATTACHMENT….SILA ABAIKAN EMAIL  TERSEBUT….

  BAGAIMANA IA BERFUNGSI

SAYA akan terangkan bagaimana ia berfungsi dan yang lebih penting kenapa ia
berfungsi sebegitu. SAYA pasti, jika ANDA mengikuti langkah-langkah yang telah
diatur dalam artikel ini, ANDA akan mula menerima hasilnya sebelum habis
penghujung minggu ini. Anggaplah program ini sebagai satu peluang keemasan
untuk ANDA.
  Sekiranya ANDA JUJUR, IKHLAS & RAJIN mempromosikan program ini, anda akan
memperolehi ganjaran yang amat besar, bersesuaian dengan usaha yang anda
curahkan, malah tidak mustahil lebih  dari itu.  Jika ANDA tidak menyertainya,
kerugian akan sentiasa berada di pihak ANDA.

Firman Allah SWT bermaksud,
Iblis & syaitan menakutkan manusia dengan kerugian & kepapaan supaya jangan
menderma untuk kebaikan...! !!

Baca & fahamkan arahan sebelum ANDA menyertainya supaya tidak berlaku
penganiayaan kepada peserta lain secara tidak sengaja.

CARANYA MENYERTAI

  Langkah 1
(Abaikan jika tiada bukti sumbangan)
  Masukkan  RM10 sahaja ke Akaun Bank 3 Peserta yang telah disertakan pada
Senarai Nama Peserta.

  Langkah 2
Keluarkan Nama dan No. Akaun Bank
- Peserta 1 daripada senarai ini.
Pindahkan Nama dan No. Akaun Bank
- Peserta 2 ke ruang Peserta 1
- Peserta 3 ke ruang Peserta 2 DAN
masukkan Nama dan No. Akaun Bank ANDA pada ruang Peserta 3 yang telah
dikosongkan.

  Pastikan senarai Nama dan No. Akaun Bank (Nama Bank) berada dalam kedudukan
yang betul bagi memastikan tidak berlaku  sebarang penganiayaan kepada peserta
lain.

  Attachkan bukti sumbangan anda.
  1. Bagi peserta yang menggunakan online transaction.
  Anda cuma perlu print screen logout summary selepas membuat sumbangan.
PASTEkan didalam program Paint (Start-> Accessories->Paint) dan save.  Kemudian
attachkan file tersebut sebagai bukti sumbangan anda bagi meyakinkan peserta
lain bahawa anda telah membuat sumbangan (bagi mengelak penipuan).   Ataupun

  2. Bagi mereka yang membuat transaksi menggunakan atm machine. Tuliskan no
account anda pada resit-resit ATM yang telah anda bank in. Scan resit tersebut
menggunakan scanner. Kemudian attachkan file tersebut sebagai bukti sumbangan
anda bagi meyakinkan peserta lain bahawa anda telah membuat sumbangan (bagi
mengelak penipuan).

  Langkah 3
Promosikan artikel ini (boleh dibuat pengubahsuaian jika perlu)
sekurang-kurangnya ke 200 news group yg terdapat di internet seperti
laman-laman web diskusi, forum dan message board.

  Langkah 4
SABARLAH menunggu giliran ANDA (biasanya 40-50 hari untuk ganjaran yang lebih
besar). Semakin ramai yg menyertai program ini, maka semakin berkembanglah
kedudukan ANDA.
  SILA LIHAT CARTA SEBAGAI RUJUKAN
(andaian 20peserta menyertai setiap peringkat, dan setiap seorang menjana 20
lagi  peserta).

  Anggaran Kasar Pengiraan
Peserta 3 (Anda bermula di sini)
                 20 peserta x RM10 =RM200.00
Peserta 2 20 peserta x (20) x RM10 =RM4,000.00
Peserta 1 20 peserta x (20) x (20) x RM10 =RM80,000.00

JUMLAH =RM 84,200.00

ANDA PERLU INGAT, bukan semua orang berfikiran positif seperti kita.  Yang
penting ANDA kena berusaha dan tidak mudah putus asa demi memenuhi impian dan
matlamat ANDA.

SENARAI NAMA PESERTA
  Peserta 1
  SYAMSUAR DEDY BIN ANWAR
  No. Akaun Bank (Maybank) : 514132052391
  (Pindahkan Nama dan No.Akaun Bank Peserta 2 ke sini)

  Peserta 2
  HANIFFA BT. NARAWI
No. Akaun Bank (BUMIPUTERA COMMERCE) : 11060064946528(Pindahkan Nama dan
No.Akaun Bank Peserta 3 ke sini)

  Peserta 3
SHAIFUL BIN SANDI
  No. Akaun Bank (Maybank) : 111114103124
  (Masukkan Nama dan No. Akaun Bank ANDA disini sebagai Peserta 3 - Peserta
Baru)

  BAGAIMANA UNTUK MEMPROMOSIKAN KE NEWS GROUP
Langkah 1
Pilih menu EDIT-SELECT ALL untuk memilih seluruh risalah DAN pilih menu
EDIT-COPY untuk menyalin risalah ANDA.

Langkah 2
  Buka Netscape/Internet Explorer
Pergi ke laman web pencari seperti Yahoo! untuk mencari laman-laman web
diskusi, forum & message board.
  Antaranya SAYA sertakan disini :
  1.     usahawan_cyberia@ yahoogroups. com
2.     [EMAIL PROTECTED] ups.com
3.     iklanbebasku@ yahoogroups. com
4.     uitm-melaka@ egroups.com
5.     [EMAIL PROTECTED] ups.com
6.     usahawan_melayu@ yahoogroups. com
7.     forum-bisnis- [EMAIL PROTECTED] ps.com
8.     [EMAIL PROTECTED] ps.com
9.     malaysia_friends@ yahoogroups. com
10.   kelabbisnesonline@ yahoogroups. com
11.   extramoney_fromhome @yahoogroups. com
12.   Ads4YourHomeBiz@ yahoogroups. com
13.   perniagaan_melayu@ yahoogroups. com
14.   ruang_iklan_ [EMAIL PROTECTED] ups.com
15.   supremeringgit@ yahoogroups. com
16.   [EMAIL PROTECTED] ps.com
17.   Usahawan_Melayu@ yahoogroups. com
18.   [EMAIL PROTECTED] ps.com
19.   [EMAIL PROTECTED] ups.com
20.   cari_duit_group@ yahoogroups. com
21.   melayucyber@ yahoogroups. com
22.   melayu_bestari@ yahoogroups. com
23.   perniagaan_melayu@ yahoogroups. com
24.   malaysia_friends@ yahoogroups. com
25.   [EMAIL PROTECTED] com
26.   [EMAIL PROTECTED] s.com
27.   duit_sampingan@ yahoogroups. com
28.   [EMAIL PROTECTED] s.com
29.   Janapendapatan@ yahoogroups. com
30.   [EMAIL PROTECTED] s.com
31.   jutawan2002@ yahoogroups. com
32.   malaysia_duit_ [EMAIL PROTECTED] com
33.   maricariduit@ yahoogroups. com
34.   melayucyberer@ yahoogroups. com
35.   [EMAIL PROTECTED] ups.com
36.   [EMAIL PROTECTED] ps.com
37.   [EMAIL PROTECTED] .com
38.   wang_dari_komputer@ yahoogroups. com
39.   [EMAIL PROTECTED] ps.com
40.   iklan-mudah@ yahoogroups. com
41.   iklan-niaga@ yahoogroups. com
42.   iklan-utama@ yahoogroups. com
43.   iklan_percuma_ [EMAIL PROTECTED] ps.com
44.   [EMAIL PROTECTED] ups.com
45.   [EMAIL PROTECTED] ps.com
46.   keusahawanan@ yahoogroups. com
47.   duit_online@ yahoogroups. com
48.   duit_semata@ yahoogroups. com
49.   e-perniagaan@ egroups.com
50.   e-perniagaan@ yahoogroups. com

  Langkah 3
Pergi ke laman-laman web tersebut dan pilih diskusi, forum atau sebagainya.
ANDA perlu mendaftar pada ruangan tersebut (Pastikan ianya PERCUMA).
Setelah Mendaftar :
Pilih menu POST
Isikan ruangan Subject/Tajuk risalah ANDA
Pergi semula ke risalah yang telah anda salin (copy) tadi.
Pilih menu EDIT-SELECT ALL dan EDIT-COPY, kemudian pergi semula laman web tadi.
Pilih menu EDIT-PASTE pada ruang untuk mengisi risalah ANDA, kemudian Pilih
SEND.

TAHNIAH !!!
   ITU SAHAJA!!! Apa yang perlu ANDA lakukan sekarang ialah pergi ke message
board seterusnya dan ulangi langkah-langkah di atas. Setiap message yang
dihantar akan mengambil masa kira-kira 30 saat untuk muncul di skrin ANDA (pada
ruangan message) .  Ingat? lebih banyak ANDA iklankan (message board dll) lebih
banyak hasil yang akan ANDA perolehi !!!

  MUDAHKAN?
    TERIMA KASIH
  PERINGATAN!!!!
  GUNAKANLAH PENDAPATAN TERSEBUT