Pulangan 1.8% sehari sehingga 100 hari dengan Website yang stabil tanpa
gangguan.

Bagaimana cara saya nak mendaftar dan nak memulakan pelaburan saya?

1.       Login ke http://www.eaindex.com
2.       Klik pada “Register”
3.       Pada bahagian Placement ID iaitu Automatic Placement, klik pada
bahagian Click HERE untuk tidak menggunakan Auto Placement.
4.       Isikan “First Name” dengan nama anda.
5.       Isikan “Last Name” dengan nama bapa anda
6.       Isikan “Authentication ID” dengan no. IC atau kad pengenalan anda,
ingat tiada sengkang, atau desh, masukkan hanya angka sahaja.
7.       Isikan “Referer ID” dengan ID NHFP2295
8.       Isikan “Placement ID” dengan mana-mana salah satu ID yang ini,
AOBF1566, QEKK8258, OSLT2000, JEXZ7926, QTQW2697, OUCR9458
Jika dah penuh hubungi saya atau SMS untuk ID yang masih kosong
9.       Biarkan “Placement” dengan LEFT, tetapi jika pendataran gagal
(disebabkan LEFT sudah ada orang lain) tukar dengan RIGHT pula.
10.   Isikan “Email” dengan email anda,
11.   Isikan “Password” dengan abjad dan nombor, seperti mamat435 (pastikan
jumlah bilangan abjad dan nombor tersebut mesti lebih atau sama dengan 6)
12.   Isikan lagi sekali dengan password yang sama pada “Confirm Password”
13.   Isikan “Country” dengan klik pada tanda”V” dan pilih Malaysia.
14.   Akhir sekali klik pada “Register”

 Tunggu sehingga keluar perkataan pendaftaran anda adalah “successful” dan
salin dengan segera ID yang diberikan. Jangan sesekali lupa password yang telah
anda cipta tadi dan salinkan dimana mana tempat yang selamat. Jaga password ini
kerana ia jauh lebih penting dari password card bank anda.

Sekarang anda sudah boleh melawat pusat kawalan untuk kedai-kedai anda dan
melihat perkembangannya. Caranya,

1.                   Login ke http://www.eaindex.com
2.                   Klik pada “Manage Account”
3.                   Masukkan ID yang baru anda terima dan password yang anda
cipta sendiri tadi.
4.                   Klik pada “Login”
5.                   Anda akan lihat “Choose One”, diatas sekali, merupakan
tempat anda memberikan segala arahan. Anda akan melihat “Member ID” anda
ditengah, “Left Index” dan “Right Index” merupakan jumlah pelaburan SEBELAH
KIRI dan SEBELAH KANAN pada hari itu yang akan menentukan UPAH PASANGAN (Bonus
Pasangan) anda pada hari itu. “Index20 Count” merupakan bilangan
kedai/pelaburan anda yang diantara USD20 hingga USD980. “Index1000 Count”
merupakan bilangan kedai/pelaburan anda yang diantara USD1000 hingga USD4980
dan “Index5000 Count” merupakan bilangan kedai/pelaburan anda yang bernilai
USD5,000. “Active Index” merupakah jumlah kesemua nilai kedai atau pelaburan
anda yang masih belum expired atau melebih 100 hari. “E-Wallet Balance”
merupakan baki duit didalam akaun bank E-Wallet anda.

6.                   Didalam “Choose One” ada beberapa bahagian yang sering
dipakai oleh kita.
Exit (Log Out) – Untuk keluar setelah kita selesai melihat perkembangan kedai
kita.
Return to Member Home – Untuk melihat keseluruhan perkembangan kedai kita.
View Member Profile – Untuk mengisi maklumat atau menambah maklumat atau
menukar password kita, pastikan anda memasukkan dahulu no kad pengenalan anda.
View E-Wallet Activity – Untuk melihat transaksi secara terperinci tentang duit
keluar masuk kedalam E-Wallet anda.
Withdraw From E-Wallet – Untuk mengarahkan supaya EA memasukkan duit dari
E-Wallet ke akaun bank kita.
Transfer From E-Wallet – Untuk memindahkan duit dari E-Wallet kita ke E-Wallet
kawan-kawan yang lain.
Add Index Codex – Untuk menambah atau beli kedai/pelaburan baru.
View Geneology – Untuk melihat ID kesemua downline kita dan kedudukan mereka
dibawah rangkaian kita.

Jangan lupa untuk klik”Go” untuk mengaktifkannya.

Bagaimana nak memulakan pelaburan:

Pada ketika ini didalam E-Wallet anda masih kosong. Untuk membuka kedai pertama
atau membeli pelaburan pertama, anda perlu ada duit didalam E-Wallet anda. Pada
peringkat ini anda memerlukan bantuan upline untuk memasukkan duit kedalam
E-Wallet anda (Dalam kes ini upline anda adalah saya). Contohnya anda ingin
membuka kedai pertama dengan pelaburan pertama sebanyak USD100.

Anda perlu memasukkan RM360 kedalam akaun Maybank saya (Hamzah Md Nasir
114196418865) – Mungkin ini merupakan bahagian yang anda was-was, jadi anda
boleh manalipon saya dahulu untuk kepastian 012-6653191, kerana kemudiannya
nanti anda juga akan menggunakan cara yang sama untuk downline anda.
Anda perlu SMS atau menalipon saya dengan maklumat Jumlah wang yang
ditranferkan, ID Anda, dan tarikh.ke 012-6653191
Tunggu seketika kemudian saya akan tranferkan USD100 (untuk contoh ini) dari
E-Wallet saya ke E-Wallet anda.
Kemudian anda login ke http://www.eaindex.com
Klik pada “Manage Account” dan masukkan ID dan password anda.
Pastikan didalam E-Wallet balance anda sudah ada USD100
Pilih “Choose one” dan “Add Index Code”
Pada ruangan E-Wallet masukkan nilai USD100 dan klik “Buy” serta masukkan
semula password anda. Klik confirm juga.
Pilih semula ‘Choose One’ dan klik pada ‘Return to Member Home’ untuk melihat
“Active Index” sudah pun ada USD100 (dalam contoh ini).
Log Out.
Mulai esok anda akan lihat didalam E-Wallet Balance anda duit akan mulai masuk
setiap hari sebanyak USD1.80 (dalam contoh ini).
Pelaburan Minima USD20…