BERTINDAK SEBELUM TERLAMBAT.

  BUAT $$$ TANPA MENGELUARKAN $$$ WALAUPUN SESEN.

  CEPAT! NAK TAHU KLIK DI SINI :
  http://www.agloco.com/r/BBBZ3788

  TAK RUGI KALAU DAFTAR JE.... COZ TAK BAYAR APA-APA
    Ada ahli bertanya saya, ¡ boleh ke kalau saya taknak cari orang?¡¨

  Sebenarnya kita bukan cari orang. Tapi kita mengajak kawan untuk merebut
peluang untuk dapatkan $$$ percuma yang ditawarkan oleh Agloco. Kita cuma
menawarkan peluang TANPA MENGELUARKAN MODAL! Kawan anda dapat wang, anda dapat
lebih wang. Tiada sesiapa yang rugi walau 1 sen.Mari kita lihat, apa beza jika
kita join sorang-sorang, atau dengan mengajak kawan kawan kita. Di sini, kita
bermain dengan Agloco calculator. Pengiraan ini hanyalah ilustrasi saya sahaja.
Saya hanya andaikan begitu kerana saya masih tidak pasti cara pengiraan yang
sebenarnya oleh Agloco.
Join dan tanpa membina community.

  Katakan anda join sorang2 dan anda tak berkongsi peluang baik ini bersama
kawan2 anda. Dan dalam masa sebulan, purata anda online sehari adalah 5jam.
Maka, jumlah jam terkumpul sebulan adalah 5jam.

  Jika Agloco menetapkan rate untuk sejam adalah usd 0.10. Anda hanya dapat USD
0.50
Join dan membina community.
  Klik Sini :
  http://www.agloco.com/r/BBBZ3788

  Katakan anda mempunyai 5 orang downline direct.
Anda mesti mengajar downline anda cara bagaimana untuk membina community juga.
Hanya cara duplicate dari cara anda. Sungguh mudah. Dan andaikan 5orang kawan
anda itu, berjaya mencari 5 orang juga setiap seorang sedalam 5 level. Dan
setiap orang dalam community anda (termasuk yang 5 level) mempunyai purata
online 5 jam sehari selama sebulan, anda akan mendapat jumlah jam terkumpul
untuk sebulan adalah: 4886.25 jam
Andaikan Agloco menetapkan rate sejam untuk bulan tersebut adalah USD 0.10.
Maka:
4886.25 jam x usd0.10 = USD 488.70.

  Berbeza bukan? Amatlah berbeza! Jadi, kongsikanlah cerita ini bersama kawan
kawan anda kerana anda akan membuat duit tanpa mengeluarkan duit!
  Klik Sini :
    http://www.agloco.com/r/BBBZ3788

  Sertailah sekarang sementara masih diperingkat awal dan Bersama sama menjana
pendapatan sampingan.