Assalamualaikum dan Salam sejahtera,

  Peluang menjadi Usahawan IT dan Telekomunikasi. Jadikan HandPhone anda
sebagai 1 aset tambah pendapatan. Dapatkan teknik bagaimana HandPhone anda
bertukar menjadi mesin menjana wang. Program ini logik kerana hari ini terdapat
21.7 juta pengguna yang membelanjakan RM17 Juta SEHARI hantar SMS - Kajian
 SKMM - Berita Harian (Selasa 19 Disember 2006)

  Setiap Orang Mempunyai Impian Untuk Mempunyai KEBEBASAN KEWANGAN. Lakukannya
Dengan Berkesan Melalui Sistem Kami !!

  Rasanya tidak perlu saya jelaskan lagi program peneraju SMS Prepaid terunggul
di Malaysia yang di asaskan oleh Syarikat Asia Mobile Commerce Priviledge (M)
ini semenjak 2003 kepada kawan-kawan semua. Cuma saya
 ingin berkongsi
 tentang servis yang ditawarkan oleh MyMode sahaja.

  Sertai kami sekarang untuk meneraju Mymode dengan menggunakan sistem
marketing internet canggih masakini.

  Sila lawati http://prepaid4u.net/?id=kerbeross
  Sila lawati http://prepaid4u.net/?id=kerbeross

  1. Latar Belakang Syarikat Yang Kukuh!
  2. Produk WAJIB BELI!!
  3. Permintaan Yang Konsisten!!
  4. Modal Kecil, Untung Besar
  5. Tiada risiko
  6. Miliki perniagaan sendiri
 Prepaid Card dengan modal RM65 sahaja.
  7. Bonus seminggu sekali yang boleh di CASHkan.
  8. Perniagaan yang boleh diwarisi.
  9. Yuran Tahunan Rendah, Tiada Tetapan Bulanan
  10. Mudah! Sangat Mudah!
  11. Sistem yang canggih dan telus!!
  12. Khidmat Bantuan dan Sokongan Yang Berterusan

  Ayuh para-para usahawan semua! Ini bukan lagi zaman untuk kita KERJA KERAS,
tetapi BEKERJA SECARA BIJAK! Jangan lepaskan semua BONUS ISTIMEWA ini dan
sekali saya ingin katakan bahawa anda tidak akan temui ia ditempat lain,
semuanya merupakan

  Sila lawati http://prepaid4u.net/?id=kerbeross
  Sila lawati http://prepaid4u.net/?id=kerbeross

  APA KELEBIHAN MENJUAL PREPAID MYMODE?

  *Barang KEPERLUAN kepada semua pengguna handphone prepaid, Must BUY product!
  *Sekali dah tahu, pelanggan yang datang mencari anda. Senang jual..Tak perlu
MENJAJA!
  *Tak perlu
 maintain PV, BV atau point bagi MyMode
 agen.
  *BONUS 4 KALI sebulan diberi setiap minggu
  *Tiada HAD bilangan penajaan
  *Tidak perlu simpan STOK
  *Bisnes 24 JAM di MANA-MANA sahaja
  *KHIDMAT sosial kepada masyarakat, jual prepaid waktu kecemasan cth: waktu
malam, kedai tutup
  *Syarikat KUKUH dan STABIL
  *SEMUA orang faham prepaid, tak perlu penerangan mendalam
  *Tak perlu
 personaliti. TAK PERLU tali leher, kereta mewah, petah bercakap, cantik untuk
berniaga.
  *Berpeluang menjadi JUTAWAN!!
  *Bisnes ini boleh diwariskan kpd isteri, atau kpd anak-anak

  KOS/MODAL
  RM54 [yuran pendaftaran]
  RM11 [modal pertama]
  RM65 sahaja kos perlu
 bayar

  Program ini tiada penipuan, bukan skim cepat kaya, bukan program wang ehsan
surat berantai, sebaliknya sebuah perniagaan yg sah disisi undang-undang.

  sbg bukti:
SATU-SATUNYA BISNES PREPAID TERPAPAR DI ATM MAYBANK

  MyMode mengambil masa 2 tahun utk meyakinkan pihak bank no. 1 di Malaysia utk
meletakkan system MyMode di setiap mesin ATM mereka setelah melihat kemampuan
MyMode mentadbir dan menjana keuntungan setiap hari. Lihat gambar MyMode di
screen ini  http://prepaid4u.net/?id=kerberossJika syarikat no. 1 negara begitu
gah meletakkan MyMode di ATM mereka, mengapa tidak anda merasa bangga
menjalankan bisnes ini.

  Renungan

 Prepaid merupakan produk istimewa. Ketika produk lain sudah hilang merosot
jualannya, prepaid makin meningkat keperluannya. Seorang remaja lebih rela 'top
up' daripada membeli keperluan lain....
  Jangan Takut Mencuba Kerana Org Yg Takut Mencuba Sampai Bila Tak Akan Berjaya

  Jika anda mempunyai sebarang pertanyaan, anda boleh emelkan sebarang
pertanyaan kpd saya di [EMAIL PROTECTED] atau sms/call saya di talian ini
0133410626 dari jam 7 mlm hingga 11:59 malam.

  http://prepaid4u.net/?id=kerbeross

   http://prepaid4u.net/?id=kerbeross

  Terima kasih kerana sudi membaca email saya ini dan mohon jutaan kemaafan dgn
kedatangan email yg tanpa diundang ini boleh mengganggu kedamaiman saudara.

  Salam hormat…