Tolong maafkan saya sekiranya kedatangan emel ini mengganggu anda.
Anda mungkin pernah mendaftar melalui saya di mana-mana website MLM/
Bisnes Online sebelum ini. Sekiranya saya tersilap ATAU anda tidak suka/
tidak mahu saya menghantar apa2 emel lagi, maafkan saya. Sebarang feedback dari
anda amat saya hargai. Terima kasih.

Salam sejahtera !

Nama saya Nordin.
 Kawan-kawan panggil saya Din sahaja..Tujuan saya
menghantar emel ini
 hanya satu: menunjuk peluang penyelesaian masalah kepada anda (sekiranya anda
sudi).

Semakin hari kehidupan kita semakin sukar terutama bagi mereka2 yang
tinggal di kota2 besar di Malaysia yang tercinta ini ..
Kos apa yang tak naik ketika ini?

Minyak   : Naik dan bakal naik lagi.
Elektrik  : Dah naik dah...
Air         : Dah naik jugak..
Tol         : Baru je naik...Grrrr..
Belanja makan : Dah tentu meningkat
Belanja
 sekolah anak2 : Lama dah naik..
Banyak lagi lah...kalau nak diperincikan panjang pulak emel ni..

Pernah tak anda terfikir bagaimana pula keadaan 5 tahun lagi. Mungkin
minyak kereta dah naik sehingga RM2.50 seliter. Tarif air dan api naik lagi.
Secara otomatik segala rupa barangan keperluan yang ada akan naik harganya.

Barangan dapur seperti cili, kentang, bawang dll dah tentu naik dah..baju anak2
utk sekolah pun naik jugak..Jadi apa persediaan anda utk
menghadapi 'ujian' ini?

Cukupkah sekadar bertahan dgn gaji sedia ada yang naiknya cuma
+-RM100 setahun sedangkan segala keperluan yang dah naik harga tu
anda perlukan setiap hari, bukan setiap
 tahun..

Teruskan membaca kisah dilemma rakyat Malaysia dan peluang
penyelesaiannya di http://pulasan.net/dilemma

Saya yang merendah diri,

Nordin
Kajang, Selangor