Salam buat semua...

  Maaf jika email saya mengganggu, niat saya hanyalah untuk berkongsi peluang
yang ada...

Anda pasti tidak percaya bagaimana Loyalty Program ini telah mencairkan ramai
Pemimpin & Pelabur-pelabur Internet.

  SIMkad Celcom Pertama Seumpamanya!

  Sudah berapa lama anda menggunakan telefon bimbit?
2 tahun, 5 tahun , 10 tahun , atau 15 tahun?

Tahukah anda jika setiap kali anda menggunakan telefon sebanyak RM100 sebulan
anda telah membelanjakan RM1200 setahun! Jika dihintung selama 10 tahun...
semuanya berjumlah RM12,000 didalam tidak sedar.

tetapi apakah yang anda dapat? Hanya berbual atau sms...

KINI TIDAK LAGI! anda bakal memilki 1% share dari INDUSTRI TELEKOMUNIKASI

Adakah anda mahu jika saya beri anda satu peluang dengan hanya menggunakan
telefon selama 36 bulan dari sekarang dan anda boleh miliki $20,000 /bulan.
Tanpa menjual atau menaja.

      LOYALTY PROGRAM CELCOM!
20,000 USAHAWAN SEDANG MENGUMPUL KEKAYAAN BERSAMA PROGRAM INI

Jangan lepaskan peluang untuk menerokai perniagaan bersama BCN-Celcom.

Sila hubungi Syidan 019 217 0799 atau Pak Tam 013 388 4488 jika anda berminat
untuk mengetahui lebih lanjut.

Sekian, terima kasih.