Assalammualaikum.. kepada mereka-mereka yang ingin mendirikan rumah 
tangga tetapi kekurangan duit. Silalah ke 
http://www.maskahwin.com/index.php?ref=adrienero 
Sebuah buku panduan yang memang praktikal untuk orang2 yg nak kahwin 
tapi tak cukup duit. Dalam buku tu dia bagi panduan mcm mana nak urus 
kewangan, mcm mana nak simpan duit dan juga mcm mana nak cari duit 
tambahan. 

Memang berbaloi lah kalo baca... kepada awek-awek yang pakwenya asyik 
mengeluh takde duit.. mungkin leh hadiahkan buku nie pada mereka..

"Arghhhh... Mana aku nak cari duit untuk berkahwin? Duit hantaran 
sahaja sudah hampir RM5,000. Itu belum kira barang-barang hantaran, 
mas kahwin, belanja untuk kenduri kahwin, upah mak andam, sewa 
pelamin dan baju pengantin, sewa kanopi, upah pasukan kompang, upah 
DJ serta peralatan audio, upah penanggah, bunga telur, kad jemputan 
dan bermacam-macam lagi la. Pendek kata, berbelas ribu jugalah 
diperlukan. 
Aduh! Sudahlah kerja pun tak tetap lagi, setakat kontrak je, duit 
makan sendiri pun kadang-kadang tak cukup. Inikan pula nak tanggung 
anak orang. 

Hutang motorsikal dan pinjaman pelajaran dulu pun tak habis bayar 
lagi. 

Takkan nak kahwin pun nak buat pinjaman lagi? Jawapnya sampai aku 
bercicit pun tak habis bayar hutang lagi. "

Usah pening kepala lagi.. lawati http://www.maskahwin.com/index.php?
ref=adrienero
 
 
** Telah terbit... buku terhangat di pasaran untuk orang2 yang sedang 
mabuk bercinta... lawati http://www.maskahwin.com/index.php?
ref=adrienero untuk maklumat lanjut. 
 

****Hanya sebuah buku panduan yang memaparkan petua2 ringkas dan 
mudah difahami tentang cara pengurusan kewangan anda..semoga dapat 
disebarkan dan memberi manfaat kepada semua..wassalam 


 

Kirim email ke