JIKA NAK BUKA KEDAI  PREPAID

                          Peluang ini  cukup mudah. Hanya perlu usaha gigih
untuk berjaya, sedikit modal pusingan  (dalam lingkungan RM100 – RM150 sahaja)
dan kredit panggilan telefon bimbit  yang boleh digunakan.

                          IKUTI LANGKAH BERIKUT:

                          1) Daftar  keahlian di -
http://prepaid4u.net/?id=miorsazali

                          2) Bayar  yuran keahlian RM65 sahaja ke akaun dibawah
(akan dapat modal awal RM11 dalam  akaun mymode anda). DISKAUN KHAS akan saya
berikan jika anda ingin  jadi VIP saya sebelum 15.05.2007. (Sila emel saya /
SMS untuk ketahui diskaun  berkenaan).

                                      Bank:  Maybank Bhd
                                      No.  akaun: 114496020621
                                      Nama:  MIOR SAZALI  BIN MIOR AHMAD
                                      Emel:  [EMAIL PROTECTED]
                                      No.  telefon: 012-4345485

                          3) Sila SMS  saya setelah pembayaran dilakukan. Saya
akan daftarkan keahlian VIP anda.

                          4) Jawab  ‘YES’ pada mesej yang dihantar oleh gateway
mymode.com

                          5) Dapat  no. PIN 4 digit. Simpan no. PIN ini untuk
setiap transaksi dengan gateway  mymode.com

                          6) Masukkan  sejumlah modal ke akaun mymode anda
melalui arahan pindahan wang Maybank atau  cash deposit di kaunter Maybank.

                          7) Hantar  arahan update akaun kepada gateway
mymode.com.

                          8) Setelah  arahan update diterima, telefon bimbit
anda kiti merupakan kedai prepaid.

                          Antara objektif membuka kedai  prepaid ini adalah:

                          1)  Menyediakan khidmat sosial kepada pengguna
prepaid (sebab untung memang tak  banyak). Berbakti untuk diri sendiri dan
masyarakat sekeliling.

                          2) Dapat  mempelajari teknologi SMS dan kuasa
rangkaian telekomunikasi.

                          3) Anda  dapat buka perniagaan sendiri secara kecil –
kecilan (berjinak – jinak dengan  IKS).

                          4) Peluang  menambah pendapatan (ada ganjaran,
pangkat dan bonus yang disediakan bagi mereka  yang aktif menjual dan menaja).

                          Sebarang  masalah / pertanyaan, sila emel atau SMS
saya.
                          Terima  kasih.