ASSALAMUALAIKUM...WTH.
DAN SALAM SEJAHTERA PADA ANDA BUDIMAN.
BACA DAHULU NAMUN TIADA PAKSAAN,
HANYA DENGAN SEDIKIT SUMBANGAN,
ANDA BAKAL MENDAPAT GANJARAN,
$$$$ L  U  M  A  Y  A  N  $$$$.
JUJUR DAN IKHLAS AMAT DI PERLUKAN...!
SILA LIHAT BUKTI SUMBANGAN .
  SILA ..KLIK DI.. Ikhlas dari hamba.......!
Abaikan Risalah ini jika TIADA BUKTI sumbangan - CARI dan SERTAI risalah yang
disertakan bukti sumbangan

MENCUBA LEBIH BAIK DARI TERUS BERFIKIR
TANPA SEBARANG KEPUTUSAN
GUNAKAN APA SAJA AKAUN BANK YANG ANDA MILIKI, MUDAH DAN CEPAT SEKARANG JUGA !!!
Assalamualaikum dan salam sejahtera buat ANDA  yang budiman , sebelum ANDA
menganggap surat ini tidak munasabah, SAYA cadangkan supaya ANDA membacanya
terlebih dahulu.

Selamat datang ke laman informasi kewangan rakyat  Malaysia &  luar negara di
seluruh dunia SAYA ucapkan.  Tidak kira apa status, keturunan, umur &
warganegara, ANDA berpeluang merebut pendapatan yang lumayan ini

Wang akan mengalir masuk walaupun anda sedang tidur!

ANDA TIDAK PERLU RAGU-RAGU UTK MENYERTAI PROGRAM INI KERANA PROGRAM INI TELAH
DIBERI SENTUHAN YANG PENUH MEYAKINKAN.. .

MEMANG TIDAK DAPAT DINAFIKAN...
PROGRAM SEUMPAMA MEMPUNYAI POTENSI UNTUK MEMBERI PULANGAN YANG LUMAYAN...

Sebenarnya rahsia ini adalah seperti mana yang diajar oleh Robert Kiyosaki Jika
Anda Mahu Sesuatu, Anda Berilah Sesuatu."

Orang yang KAYA tidak bekerja untuk Wang, sebaliknya WANG bekerja untuk mereka"

YANG PASTI SAYA TELAH MEMBERI SUMBANGAN KEPADA PESERTA SEBELUM INI...

UNTUK MEMASTIKAN PROGRAM YANG SEHEBAT DAN SEMUDAH INI BERJALAN DENGAN TERATUR
DAN MENGHASILKAN PULANGAN YANG DIKEHENDAKI. ... SETIAP PESERTA DIKEHENDAKI
MENGHANTAR BUKTI SUMBANGAN...

$$DARI RM 2 ANDA BOLEH MENJADI JUTAWAN SENYAP$$
JIKA KITA SAMA-SAMA JUJUR DAN IKHLAS, IANYA TIDAK
MUSTAHIL. INSYAALLAH.. .(DENGAN IZIN ALLAH)

Percayalah !!!.  Sebulan yang lalu, SAYA sedang melayari news groups seperti
ANDA sekarang ini & menjumpai artikel seperti ini yang mengajak SAYA melabur
hanya RM10 sahaja untuk mendapatkan pulangan beribu ringgit!!  Mula2 SAYA tidak
percaya.  Tetapi seperti kebanyakan orang,  SAYA tertanya-tanya, JADI... SAYA
terus membaca artikel itu.  Artikel itu menyatakan bahawa masukkan RM 2 ke
akaun bank untuk 5 Peserta yang  disertakan di dalam Senarai Nama Peserta.

SAYA  kemudian diminta meletakkan Nama dan No. Akaun Bank SAYA pada tempat
Peserta 5 & mengeluarkan Nama dan No. Akaun Bank Peserta 1, & kemudian
promosikan artikel itu sekurang-kurangnya ke 200 newsgroup (terdapat
beribu-ribu newsgroup di internet jika ANDA rajin surfing).

Selepas SAYA meminta pandangan beberapa orang rakan & memikirkan semula risiko
yang  ada, SAYA membuat  keputusan untuk mencubanya . Tiada apa yg merugikan
SAYA

Dalam tempoh 7 hari, akaun bank SAYA  mula dipenuhi WANG!!!   SAYA betul-betul
terkejut. SAYA fikir ia akan berhenti pada bila-bila masa sahaja tetapi wang
itu tetap datang. Dalam masa beberapa minggu sahaja SAYA menerima RM240,226.00
!!!   RAMAI YANG YAKIN MENYERTAI PROFRAM INI, DI SINI SAYA UCAPKAN RIBUAN
TERIMA KASIH!!!

Dengan hanya pelaburan sebanyak RM10 !! WANG  DATANG SENDIRI KE DALAM AKAUN
BANK SAYA!!!

Apa yg PENTING untuk anda fahami ialah program ini bukanlah suatu penipuan & ia
hampir TIDAK mempunyai sebarang RISIKO!!(Jika ada pun cuma RM 10)

BAGAIMANA IA BERFUNGSI

SAYA akan terangkan bagaimana ia berfungsi dan yang lebih penting kenapa ia
berfungsi sebegitu. SAYA pasti, jika ANDA mengikuti langkah-langkah yangtelah
diatur dalam artikel ini, ANDA akan mula menerima hasilnya sebelum habis
penghujung minggu ini. Anggaplah program ini sebagai satu peluang keemasan
untuk ANDA.

Sekiranya ANDA JUJUR, IKHLAS & RAJIN mempromosikan program ini, anda akan
memperolehi ganjaran yang amat besar, bersesuaian dengan usaha yang anda
curahkan, malah tidak mustahil lebih  dari itu.  Jika ANDA tidak menyertainya,
kerugian akan sentiasa berada di pihak ANDA.

Firman Allah SWT bermaksud,
Iblis & syaitan menakutkan manusia dengan kerugian & kepapaan supaya jangan
menderma untuk kebaikan...! !!

Baca & fahamkan arahan sebelum ANDA menyertainya supaya tidak berlaku
penganiayaan kepada peserta lain secara tidak sengaja .

BAGAIMANA CARANYA???.

Langkah1

Buka attachment dan LIHAT BUKTI sumbangan.

(Abaikan Risalah ini jika TIADA BUKTI sumbangan - CARI dan SERTAI risalah yang
disertakan bukti sumbangan )
Masukkan (Third Party Transfer melalui Maybank2u) RM2 sahaja ke Akaun Bank 5
Peserta yang disertakan pada Senarai Nama Peserta .

KEPADA YANG TIDAK BERDAFTAR DENGAN MAYBANK2U BOLEH juga mengikuti program ini
asalkan bank itu mempunyai online banking ataupun

BOLEH JUGA MEMBUAT TRANSFER ACCOUNT MELALUI MESIN ATM. SILA SCAN RESIT DAN
ATTACHKAN SEBAGAI BUKTI SUMBANGAN ANDA.

Langkah 2

Keluarkan Nama dan No. Akaun Bank
- Peserta 1 daripada senarai ini.
Pindahkan Nama dan No. Akaun Bank
- Peserta 2 ke ruang Peserta 1
- Peserta 3 ke ruang Peserta 2
- Peserta 4 ke ruang Peserta 3
- Peserta 5 ke ruang Peserta 4  DAN
masukkan Nama dan No. Akaun Bank ANDA pada ruang Peserta 5 yang telah
dikosongkan.

Pastikan senarai Nama dan No. Akaun Bank (Nama Bank) berada dalam kedudukan
yang betul bagi memastikan tidak berlaku  sebarang penganiayaan kepada peserta
lain.

Attachkan juga bukti sumbangan anda. Anda cuma perlu print screen logout
summary selepas membuat sumbangan.  PASTEkan didalam program Paint (Start->
Accessories->Paint) dan save.  Kemudian attachkan file tersebut sebagai bukti
sumbangan anda bagi meyakinkan peserta lain bahawa anda telah membuat sumbangan
(bagi mengelak penipuan).

Langkah 3
Promosikan artikel ini (boleh dibuat pengubahsuaian jika perlu)
sekurang-kurangnya ke 200 news group yg terdapat di internet seperti
laman-laman web diskusi, forum dan message board.

POTENSI PENDAPATAN diikuti 15 peserta
CARA PENGIRAAN

Peserta 5 (Anda bermula di sini)
15 peserta x RM2 =RM30.00

Peserta 4
15 peserta x (15) x RM2 =RM450.00

Peserta 3
15 peserta x (15) x (15) x RM2 =RM6,750.00

Peserta 2
15 peserta x (15) x (15) x (15) x RM2 =RM101,250.00

Peserta 1
15 peserta x (15) x (15) x (15) x (15) x RM2 =RM1,518,750. 00

JUMLAH =RM1,627,230. 00

Jgn cuba menipu, Allah melihat apa yg anda lakukan

Perkhidmatan ini terjamin selamat & dibenarkan!! Simpan salinan langkah-langkah
ini & bila-bila masa anda memerlukan duit, anda boleh mencubanya lagi & lagi &
lagi.

SILA INGAT bahawa program ini masih terus bertahan kerana kejujuran semua
peserta yang telah mengikuti langkah2 yang telah digariskan dengan  sempurna.
Cuba anda bayangkan, jika anda jujur, program ini akan berterusan & duit yang
diterima oleh orang-orang lain akan sampai juga ke tangan anda. Hantarkannya
sekarang, masukkan nama anda dalam senarai dan anda telah mula berniaga.... .!!
PESERTA TERDAHULU (TIDAK perlu sumbangan- sudah terkeluar)
MOHD IRWAN BIN MOHD
 Maybank : 157166955662

(**Anjakkan nama & no akaun Peserta pertama kesini)

SENARAI NAMA PESERTA
(SUMBANGKAN RM 2 KEPADA PESERTA 1 HINGGA 5)

PESERTA 1
SIYAH BINTI SUDIN
Maybank : 152040292495

**Anjakan nama & Nombor Akaun Peserta 2 ke sini)

PESERTA 2
NORASYMA BINTI ILEIS
Maybank :157091127548
 (**Anjakan nama & Nombor Akaun Peserta 3 ke sini)

PESERTA 3
ISHAK BIN SAMSUDIN
Maybank : 102046006450

(**Anjakan nama & Nombor Akaun Peserta 4 ke sini)

PESERTA 4
ZAKARIA BIN PUTEH
Maybank :: 157410031567
 (**Anjakan nama & Nombor Akaun Peserta 5 ke sini)

PESERTA 5
ROSLAN BIN PAIMAN
Maybank : 154035302407
(*** Tuliskan nama & Nombor Akaun anda disini sebagai Peserta 5 -baru)

#ATTACHKAN BUKTI SUMBANGAN ANDA
(Print Screen logout summary akaun maybank2u.com anda sebagai bukti sumbangan)

BAGAIMANA UNTUK MEMPROMOSIKAN KE NEWS GROUP

Langkah 1
Pilih menu EDIT-SELECT ALL untuk memilih seluruh risalah DAN pilih menu
EDIT-COPY untuk menyalin risalah ANDA.

Langkah 2
Buka Netscape/Internet Explorer/Firefox
Pergi ke laman web pencari seperti Yahoo! untuk mencari laman-laman web
diskusi, forum & message board.

Antaranya SAYA sertakan disini :
1.     cari_duit_group@ yahoogroups. com
2.     [EMAIL PROTECTED] ups.com
3.     CEO_dirumah@ yahoogroups. com
4.     dewanperniagaanbumi putrammu@ yahoogroups. com
5.     duitambahan@ yahoogroups. com
6.     [EMAIL PROTECTED] s.com
7.     e-perniagaan@ yahoogroups. com
8.     groupterengganu@ yahoogroups. com
9.     hanyadirumah@ yahoogroups. com
10.   [EMAIL PROTECTED] ups.com
11.   iklan_krama12004@ yahoogroups. com
12.   Iklan_Percuma_ [EMAIL PROTECTED] .com
13.   iklan_sponsor@ yahoogroups. com
14.   [EMAIL PROTECTED] .com
15.   [EMAIL PROTECTED] .com
16.   [EMAIL PROTECTED] ups.com
17.   [EMAIL PROTECTED] ps.com
18.   [EMAIL PROTECTED] s.com
19.   [EMAIL PROTECTED] ps.com
20.   Iklanika_malaysia@ yahoogroups. com
21.   iklan-niaga@ yahoogroups. com
22.   iklan-perdana@ yahoogroups. com
23.   Jutawan-Internet@ yahoogroups. com
24.   Kelab_eRangkaian_ Pendapatan_ Malaysia@ yahoogroups. com
25.   kelab_usahawan_ malaysia@ yahoogroups. com
26.   KeuntunganIklan@ yahoogroups. com
27.   linkbisnesmelayu@ yahoogroups. com
28.   mega_niaga_iklan@ yahoogroups. com
29.   MLM_Binary_Malaysia @yahoogroups. com
30.   [EMAIL PROTECTED] .com
31.   [EMAIL PROTECTED] .com
32.   [EMAIL PROTECTED] ps.com
33.   [EMAIL PROTECTED] ups.com
34.   [EMAIL PROTECTED] ps.com
35.   papan-iklan- [EMAIL PROTECTED] .com
36.   perniagaan_melayu@ yahoogroups. com
37.   program-affiliate- malaysia@ yahoogroups. com
38.   Rancang_niaga@ yahoogroups. com
39.   rangkaian-usahawan@ yahoogroups. com
40.   [EMAIL PROTECTED] .com
41.   [EMAIL PROTECTED] com
42.   [EMAIL PROTECTED] .com
43.   usahawansiber@ yahoogroups. com
44.   [EMAIL PROTECTED] .com
45.   gudang-ilmu@ yahoogroups. com
46.   peluang-heboh@ yahoogroups. com
47.   usahawansiber@ yahoogroups. com
48.   DuitJutawanMelayu@ yahoogroups. com
49.   elite_usahawan@ yahoogroups. com
50.   formula-bisnis@ yahoogroups. com

Langkah 3
Pergi ke laman-laman web tersebut dan pilih diskusi, forum atau sebagainya.
ANDA perlu mendaftar pada ruangan tersebut (Pastikan ianya PERCUMA)
Banyak lagi group-group yang boleh anda sertai bergantung pada kredibiliti anda
sendiri. Group-group di atas hanyalah sebahagian sahaja.
Setelah Mendaftar :
Pilih menu POST
Isikan ruangan Subject/Tajuk risalah ANDA
Pergi semula ke risalah yang telah anda salin (copy) tadi.
Pilih menu EDIT-SELECT ALL dan EDIT-COPY, kemudian pergi semula laman web tadi.
Pilih menu EDIT-PASTE   pada ruang untuk mengisi risalah ANDA, kemudian Pilih
SEND.

TAHNIAH !!!
ITU SAHAJA!!! Apa yang perlu ANDA lakukan sekarang ialah pergi ke message board
seterusnya dan ulangi langkah-langkah di atas . Setiap message yang dihantar
akan mengambil masa kira-kira 30 saat untuk muncul di skrin ANDA (pada ruangan
message) .  Ingat? lebih banyak ANDA iklankan (message board dll) lebih banyak
hasil yang akan ANDA perolehi !!!

MUDAH , KAN? Selepas ini ANDA akan mula menerima HASILNYA sebelum ANDA  sempat
mengiranya!! !

TERIMA KASIH
GUNAKANLAH PENDAPATAN TERSEBUT
 KE JALAN KEBAIKAN
SELAMAT BERJAYA

Mungkin ada diantara anda yang tak tahu nak menyertai atau manfaatkan
Maybank2u, saya harap anda baca cara dan risalah ini. Anda dinasihatkan PRINT
OUT RISALAH INI BAGI MEMUDAHKAN ANDA MEMBACA DAN MEMAHAMINYA.

Untuk menyertai Maybank2u, ikut langkah berikut :-

1.       Bagi yang belum ada akaun sila buka akaun Maybank.

2.       Untuk daftar anda masukkan Kad Maybank anda ke mesin ATM, masukkan no.
pin dan lihat menu di screen.

3.       Pilih menu Maybank2u untuk daftar (ikut arahan) dan anda akan menerima
resit yang tercatit laman web, simpan  untuk anda gunakan semasa mendaftar di
internet.

4.       Masukkan sekali lagi Kad Maybank ke mesin ATM dan pilih menu daftar
no. mobile, (ikut arahan) masukan no. handphone anda. Selesai !!!

5.       Di internet anda layari laman web yang diberi dan gunakan no. kad
Maybank anda sebagai kata laluan. Ikut arahan yang diberi.

6.       Untuk mendapatkan no. TAC di laman web Maybank2u, setelah login anda
klik di Utilities, pilih TAC Request dan klik Request TAC Now!

7.       No. TAC akan dihantar ke handphone anda melalui SMS.

  ANDA SUDAH BOLEH MENGGUNAKAN KELEBIHAN MAYBANK2U UNTUK MEMULAKAN
PERNIAGAAN!!!!!!
 WASSALAM....AMIN..!