Salam sejahtera buat semua...

  Maaf jika kehadiran emel saya ini mengganggu tuan/puan.

  Izinkan saya untuk memperkenalkan cara mudah dan selamat untuk menjana
pendapatan dengan perniagaan matawang asing (forex trading). Sistem yang akan
saya perkenalkan juga menawarkan leverage yang tinggi, 400:1.

  FREEDOMROCKS telah memperkenalkan satu software yang mampu menjimatkan masa
anda untuk terlibat dalam forex trading. Dengan FREEDOMROCKS anda tak perlu
lagi memantau berita ekonomi, menganalisa posisi dan menjangka pergerakan
pasaran. Sistem .FREEDOMROCKS menggunakan pendekatan jangka panjang. Anda tidak
perlu lagi keluar dan masuk pasaran matawang untuk membuat duit. Perisian
.FREEDOMROCKS akan membantu anda untuk membuat keputusan apa yang perlu dibeli,
berapa dan bila.

Perisian dan pendekatan .FREEDOMROCKS adalah sesuatu yang tidak akan didapatai
di tempat lain. Ia membantu anda untuk memaksimakan keuntungan pelaburan anda
tanpa perlu membazir masa anda di depan komputer. Anda hanya perlukan lebih
kurang 20 minit sehari untuk membuat keuntungan.

Kelebihan sistem .FREEDOMROCKS:

- Tidak perlu pengalaman FOREX
- Tidak perlukan anda membuat kajian/pantauan
- Tiada carta atau graf untuk dibaca
- Analisa posisi anda dan mencongak untuk anda
- Latihan online secara live sehingga anda yakin
- Support yang bagus serta sistem pembelajaran online
- Leverage sehingga 400:1

Untuk maklumat lanjut, sila ke www.freedomrocks.com/84076 (anda boleh menguji
software FREEDOMROCKS dengan percuma atau hadirkan diri ke sessi taklimat
percuma pada Isnin, 28 Mei 2007 di Block B, Philleo Damansara (berhadapan
bangunan The Star, bersebelahan Eastin Hotel). Anda juga boleh menghubungi saya
di nombor di bawah.

Terima kasih.

  Syidan
  0122098979 / 0192170799