Kepada pelabur-pelabur online sila ambil perhatian. Suruhanjaya Sekuriti (SC)
http://www.sc.com.my akan memulakan operasi menyekat akses kepada laman-laman
web yang menawarkan skim pelaburan tidak sah kepada orang ramai. Operasi akan
bermula pada 11 Jun 1007.

  Semua pelabur digesa mengeluarkan pelaburan mereka dan menutup akaun
serta-merta.

  - Sumber dari Suruhanjaya Sekuriti dan siaran akhbar

  Ambil tindakan segera sementara boleh.

Beralihlah kepada cara halal dan selamat mencari pendapatan sampingan. So far
this is the best system yang telah bantu saya tambah pendapatan . Akhirnya
kebenaran terselah. Sedang hangat dipasaran. YM saya for more information