Maaf sekiranya email ini mengganggu anda...
  Sahabat,
  Mahukah anda mempunyai MESIN PEMBUAT WANG yang memberikan anda wang kertas
merah dan biru setiap hari?
  Mahukah anda hidup dialam FANTASI – mempunyai wang simpanan ratusan ribu
ringgit dibank – tanpa perlu menghempas tulang empat kerat bekerja untuk
mengkayakan orang lain?
  Mahukah anda mempunyai satu perniagaan yang sah yang boleh anda jalankan
secara sambilan atau sepenuh masa dari meja makan dirumah dan memberikan anda
ribuan ringgit setiap bulan?
  Jika ya, saya ada berita baik buat anda kerana saya akan dedahkan satu ….

  Rahsia Buat Wang Dari Meja Makan Di Bongkar!...
  download percuma! http://www.savefile.com/files/773177
  PERHATIAN
*** HADIAH MISTERI 100 PESERTA PERTAMA ***