Bisnes ini masih  seperti bisnes lain iaitu menjual prepaid (barangan
keperluan kepada lebih 12  juta pengguna prabayar telefon bimbit. Jika
pendaftaran keahlian yang lain  memerlukan anda mengeluarkan sekurang –
kurangnya RM58 dan ke atas, tetapi  dengan saya anda hanya perlu keluarkan RM50
sahaja (saya beri anda diskaun  RM15) bagi menjadikan telefon bimibit anda
punca pendapatan kedua.

            Untuk ketahui  maklumat produk, jenis produk, kelebihan program dan
sebagainya, sila  berkunjung dan seterusnya mendaftar diri ke laman web berikut:

            Untuk Bahasa Melayu:
http://www.prepaid4u.net/index.php?id=miorsazali
            For Chinese Language:
http://www.prepaid4u.net/cindex.php?id=miorsazali
            For English Language:
http://www.prepaid4u.net/eindex.php?id=miorsazali

            Hubungi saya untuk pendaftaran seterusnya. Pastikan telefon bimbit
anda mempunyai  kredit untuk urusan pendaftaran.

            SMS: 012-4345485
            E-mel: [EMAIL PROTECTED]

            Apa anda akan dapat selepas mendaftar:
            1) Modal pusingan awal RM11.
            2) Downline percuma dari saya (jika ramai yang menyertai).
            3) Kaedah berkesan untuk menjalankan bisnes ini.

            Jangan lepaskan  peluang terbaik ini.

            Sekian, terima kasih.

        INGIN MENCARI PENDAPATAN TAMBAHAN?
        LAYARI WEB INI: