--- HAGAR GAHANAM ---
  PRODUK ISLAM UNTUK SEMUA 
  SUAMI2 DI MALAYSIA
  (Informasi untuk kebahagiaan rumahtangga, SEBARKANLAH)
  Kunjungilah laman web kami di auralelakiDOTCOM
   
  PERHATIAN : Untuk bacaan suami isteri yang sah sahaja..
   
  Assalamualaikum wbth dan salam sejahtera..                       
   
  Pembaca yang budiman !!!!
   
  SETIAP KALI BERSETUBUH,ADAKAH ANDA SERING TERPANCUT AWAL? DAN ISTERI ANDA 
TIDAK MERASA PUAS?
   
  INGIN MENGEKALKAN DAYUNGAN SEHINGGA 45 MINIT AGAR PASANGAN ANDA SENTIASA 
INGAT  KEGAGAHAN ZAKAR ANDA SAMPAI BILA-BILA???
   
  INGINKAN BATANG ZAKAR ANDA KERAS BETUL-BETUL (WOW!!) SEBELUM BERSETUBUH, AGAR 
PASANGAN ANDA GERAM ( UUU!! )  MENGEMUTNYA!!!
   
  MAHU MELAMBATKAN DARI GELI? SUPAYA PASANGAN ANDA BEBAS BERMAIN BANYAK 
POSISI,SEHINGGA DIA PUUUUAS DAN ANDA RILEKS JE……
   
  MAHU MELAJUKAN PANCUTAN MANI? SUPAYA PASANGAN ANDA GELI TERRRRAMAT SANGAT 
BILA FARAJNYA KENA TEMBAKAN MANI ANDA?
   
  INGIN MENCEGAH DARI KURANG SELERA SEKS? JIKA PASANGAN ANDA MINTA BERSETUBUH 
DAN SENTUH ZAKAR ANDA, DIA TERUS MENEGANG…. BERDIRI TERUS!!!! 
      
  MAHU MENUNJUKKAN KEGAGAHAN DAN KEKUATAN ZAKAR ANDA YANG LUAR BIASA PADA 
ISTERI TANPA PERLU MENELAN PIL-PIL YANG MUNGKIN MEMBERI KESAN SAMPINGAN !! 
   
  Maafkan saya kalau saya bertanya...
   
  BERAPA LAMA ANDA MAMPU BERTAHAN UNTUK TIDAK KLIMAKS BILA BERASMARA DENGAN 
ISTERI ANDA??
  5 Minit?
  10 Minit?
  20 Minit?
   
  Anda tidak perlu menjawab. Cuba renung sejenak dan fikirkannya..
   
  35% kes penceraian di Malaysia...
   berpunca kerana suami cepat inzal (pancut), lemahnya daya seks dalam 
memuaskan naluri seks isteri.
   
  Jangan jadikan perkahwinan anda sebahagian dari statistik ni!!!
   
  Masalah pancut awal dialami oleh semua kaum lelaki tanpa mengira bangsa, 
usia, atau latarbelakang pendidikan. Semakin usia meningkat, kecenderungan 
untuk mengalami masalah ini adalah semakin tinggi.
   
  Walaupun sesetengah orang menganggap hubungan kelamin bukanlah elemen 
terpenting dalam menjamin sesebuah perkahwinan tetapi hakikatnya ia tetap 
PENTING!!!
   
  Kami di Borneo Herbs Trading ingin membantu dengan menawarkan kepada anda 
produk berasaskan Islam ini... 
   
  Beberapa SMS yang kami terima dari mereka yang telah mencuba produk herba HG 
ini..
   
  => OK Terima kasih Brother! Kesian kat orang rumah sampai surender, 
Alhamdulillah menang 4-1. Masa permainan hampir 1 jam he..he..he..
  - SMS dari Penang
   
  => Boss, aku dah cuba memang berkesan. Terima Kasih
  - SMS dari KL
   
  => Hagar Gahanam tu sungguh berkesan.. Terima Kasih. Nanti saya tolong 
promosi kat member2..
  - SMS dari Sabah
   
  => Terima kasih ye shamsul. Saya dah terima produk tu & dah cuba pun, mmg 
bkesan spt ape yg d ceritakan, pancutan yg jauh
  - SMS dari Shah Alam
   
  => Alhamdulillah setelah menggunakan produk ni, sy bertambah yakin pd diri 
sendiri, zakar menjadi lebih bertenaga, mmg berkesan menyerap masuk ke saraf2 
yg dah kecut akibat byk melancap & selalu ye air mani meleleh kini memancut 
sejauh2 ye
  - SMS dari Shah Alam
   
  (Ini bukan SMS rekaan!! Tapi yang sebenarnya kami terima. Ejaan dan ayat juga 
adalah asli. Nama dan identiti ini terpaksa kami rahsiakan atas permintaan 
pengirimnya.)
   
   
  Walaupun sesetengah orang menganggap seks bukanlah elemen terpenting dalam 
menjamin sesebuah perkahwinan tetapi hakikatnya, ia tetap penting.
   
  Berdasarkan Kaji selidik yang dijalankan oleh sebuah badan bebas ke atas 
wanita di negara-negara membangun & beberapa negara maju di seluruh dunia, 
statistik mendedahkan bahawa:
   
    
   Hanya 30% (Sebelumnya 42%) responden wanita yang dapat mencapai kepuasan 
orgasme ketika melakukan persetubuhan.
   
    
   Jangkamasa purata utk wanita mencapai orgasme: Sekitar 20 minit (Sedangkan 
ramai lelaki yg mencapai orgasme dlm masa tidak sampai 5 minit!!!)
   
  Apakah kemampuan diri anda sebenarnya???
   
  Ø      Adakah anda rasa dah cukup hebat?
  Ø      Adakah tuntutan nafsu batin pasangan anda telah anda penuhi?
  Ø      Atau anda jenis yang hanya pentingkan kepuasan sendiri?
  Ø      Betul ke pasangan anda selama ini benar-benar puas atau hanya 
dibuat-buat?
  Ø      Kecewa dengan kekurangan pada diri anda?
   
  Kepuasan seksual adalah untuk dinikmati bersama. Sekiranya anda telah  hilang 
keyakinan atas kemampuan diri sendiri ..... 
   
   
  Jangan Mengaku Kalah!
   
  ANDA MAHUKAN PENYELESAIAN KEPADA MASALAH YG ANDA HADAPI SEKARANG???
   
  Memperkenalkan HAGAR GAHANAM – Satu Keajaiban Dunia Lelaki
   
  Hagar Gahanam adalah perubatan tradisional untuk membantu memulihkan tenaga 
batin dan mengembalikan kejantanan lelaki dalam berhubungan dengan pasangan 
mereka diranjang.  
   
  Fungsi utamanya adalah untuk melambatkan pancutan mani  bila berasmara dengan 
pasangan mereka – si isteri akan mengalami orgasme berkali-kali (multi klimaks) 
namun si lelaki masih mampu mengawal proses ejakulasi. Sungguh Hebatkan!!! 
Jangan malu dan tak usah  ego. 
   
  Kalau ini masalah yang anda hadapi, anda perlu memulihnya kembali. 
Mengembalikan semula kehebatan dan kejantanan anda diranjang melalui produk 
Hagar Gahanam. 
   
  Banyak produk yang mendakwa mampu mengubatinya membanjiri pasaran. Kami tidak 
mendakwa seratus peratus produk ini mampu memulihkan kejantanan zakar anda. 
Kita kena yakin yang kita hanya merancang dan berusaha, tapi Allah SWT jualah 
yang menentukan segalanya.
   
  Ini adalah satu alternatif sahaja. Tetapi bagi mereka yang  telah menggunakan 
produk ini mengakui  akan perbezaan yang mereka alami selepas beberapa kali 
menggunakannya. Komen mereka : mampu bertahan dengan lebih lama sehingga 40 
minit - sempat mengubah beberapa posisi sebelum memancutkan mani. Malah ada 
beberapa kes mendakwa yang pasangan isteri mereka sudah mencapai klimaks untuk 
kali yang kedua malah ada yang ketiga kali, tapi sang suami masih steady, cool 
malah masih bertenaga untuk terus melayari bahtera.!
   
  Kalau anda telah berpuas hati dengan produk lain yang anda telah gunakan 
untuk sekian lama, nasihat kami anda teruskan sahaja menggunanya. Melainkan 
kalau anda hendak beralih kepada yang lebih power dan ingin mencuba produk 
Hagar Gahanam.
   
  Untuk makluman, produk ini dibawa masuk ke Malaysia dari negara asalnya - 
Mesir. Amat popular dan tersohor di kalangan kaum lelaki di sana.
   
  KINI, anda boleh mendapatkan produk Hagar Gahanam - membantu mengembalikan 
kejantanan anda tanpa perlu ke sana untuk mencarinya.
   
  Ramai yang telah memiliki dan mencuba produk HG ini. Pelanggan kami telah 
meliputi seluruh pelusuk Negara kita Malaysia. Mungkin anda akan menjadi salah 
seorang pelanggan kami yang berjaya mencapai hasrat untuk menjadi lelaki yang 
gagah dan dimegahi Isteri.
   
  PRODUK INI SESUAI UNTUK SEMUA LATAR BELAKANG BANGSA DAN AGAMA
   
  Ketika bersetubuh dengan isteri, kesan HG ini mampu melambatkan pancutan mani 
sehingga 45 minit (bergantung kepada ketebalan kulit zakar – setiap lelaki 
mempunyai ketebalan kulit zakar yang berbeza).
   
  Anda perlu tahu bahawa kebanyakan lelaki amat jahil tentang cara mengubati 
masalah lemah syahwat. Amalan memakan pil-pil yang banyak di jual di pasaran 
amat merbahaya dan memberi kesan kepada jantung dan organ-organ penting yang 
lain. Jangan mengambil risiko semata-mata inginkan kepuasan seks!!
   
  Anda juga perlu tahu banyak perubatan masa kini adalah berasaskan minyak yang 
memerlukan kita mengurut setiap hari. Zakar bukan seperti anggota-anggota badan 
yang lain. Ia amat sensitif. Sekiranya tersalah urut, boleh mengakibatkan mati 
pucuk. YA MATI  PUCUK!! 
   
  Usahlah menanggung risiko lagi dan jangan cepat tertipu dengan iklan-iklan 
yang mengkhayalkan kita dengan kenikmatan sementara. Siapa yang akan menanggung 
masalah apabila anda MATI PUCUK?? Kalau ia terjadi.. kasihanlah pada Isteri 
anda. Mungkin dia tak akan merasa lagi kenikmatan seperti semasa baru 
mendirikan rumahtangga dulu.
   
  Produk Hagar Gahanam hanya perlu disapu dan tak perlu diurut pun. Mudah, 
cepat dan tidak membuang masa. Ini yang anda perlukan sebenarnya.
   
  Kali pertama anda menggunakannya, anda akan merasa panas sedikit. Usah gusar 
kerana ianya hanya kesan resapan HG ke dalam liang-liang zakar anda supaya 
perjalanan darah pada zakar berjalan lancar dan mengurangkan rasa geli kepada 
kepala zakar.
   
  Banyak produk di pasaran memerlukan kita menyapu di bahagian kepala zakar. 
Ya! ia berkesan dan anda mampu untuk bertahan lama, tetapi tahukah anda yang 
sapuan di kepala zakar akan membuatkan anda hilang kepuasan semasa bersetubuh 
kerana kenikmatan bersetubuh terletak di kepala zakar. 
   
  Jika zakar kebas, apa yang anda akan rasa?? Hanya rasa kebas tetapi hilang 
kenikmatannya.Untuk pengetahuan anda juga produk HG ini adalah lain dari yang 
lain. Sapuan cairan HG hanya pada bawah pangkal zakar supaya kenikmatan kepala 
zakar akan kekal semasa bersetubuh dengan Isteri.
   
  Jangan terkejut jika Isteri anda merengek sambil berkata “cepatlah bang.. 
laju lagi bang.. saya dah tak tahan… sedap…”
   
  Urat-urat saraf sekitar zakar kita mesti dijaga dengan betul. Pengalaman 
lampau kita semasa remaja yang suka melancap memberi kesan negatif kepada 
zakar. Ia amat berbahaya sekiranya perjalanan darah pada zakar terganggu akibat 
dari perbuatan lelaki yang suka melancap. 
   
  Salah satu fungsi HG adalah untuk memulihkan perjalanan darah yang tersekat 
di bahagian ini. Apabila perjalanan darah menjadi lancar, kehebatan lelaki akan 
terserlah semasa tembakan mani di lepaskan. Anda bayangkan begini – sebatang 
jalan yang lurus sekiranya tiada halangan, kita mampu memecut laju di atasnya. 
Maksudnya tembakan mani akan menjadi laju dan padat sekiranya perjalan darah 
pada zakar berada dalam keadaan baik.
   
  Anda tak perlu risau mengenai ramuan HG ini kerana ia tiada bahan yang 
diproses dari minyak haiwan, tiada bahan kimia terlarang. Ianya 100% herba asli 
yang hanya boleh didapati di Negara Mesir sahaja. Yang penting sekali.. ianya 
tiada langsung kesan sampingan. Anda boleh gunakan ia dengan selamat dan  tanpa 
was-was.
   
  Dalam sesebuah perkahwinan, hubungan kelamin antara pasangan mempunyai 
peranan penting dan harmoninya hubungan berkenaan adalah prasyarat kepada 
keutuhan sesebuah rumahtangga.
   
  Sebagaimana firman Allah s.w.t. dalam surah Al-Baqarah, ayat ke 187 yang 
bermaksud  :-
                      
  “Isteri-isteri kamu itu adalah sebagai pakaian bagi
kamu dan kamu pula sebagai pakaian bagi mereka”.
   
  Dan firmanNYA lagi dalam surah yang sama ayat ke 223 yang bermaksud :-
   
  “Isteri-isteri kamu adalah sebagai kebun tanaman kamu,
oleh itu datangilah  kebun tanaman kamu menurut cara
yang kamu sukai”.
   
   
   
  Marilah kita sama2 beralih kepada Hagar Gahanam – PUNCAK KENIKMATAN SUAMI..  
& ISTERI AKAN TERSENYUM PUASSSSS
  Pahala kepada anda sebagai suami akan berlipat kali ganda…
   
  **PERHATIAN : Banyak produk lain di pasaran yang menawarkan harga yang amat 
murah. JANGAN TERPEDAYA kerana biasanya produk mereka hanya boleh digunakan 
sekali atau lebih sahaja. Untuk pengetahuan anda, produk kami boleh digunakan 
sehingga puluhan kali malah mampu sehingga ratusan kali. Ini adalah KENYATAAN…
   
  ATURAN PENGGUNAAN HAGAR GAHANAM
   
  #1.
Oleskan (sapukan) Hagar Gahanam pada bawah Zakar dengan dua atau tiga kali 
usapan sahaja untuk kali pertama. (Untuk bertahan lebih lama sapukan lebih 
Hagar Gahanam tapi AWAS!!! Jangan sapu terlalu banyak untuk kali pertama. 
Mulakan dengan sedikit kemudian tambahkan bilangan sapuan mengikut keselesaan 
dan kemampuan. Setiap lelaki mempunyai ketebalan kulit zakar yang berbeza!!).


  #2.
Biarkan seketika bagi membolehkan larutan herba ini meresap ke dalam 
liang-liang zakar.


  #3.
Selepas 15 - 30 minit, basuh batang zakar anda dengan air yang bersih.


  #4.
Sedia untuk menikmati hasilnya - SELAMAT MENDAYUNG!!!
   
  ** FAKTA **
   
  - 78% wanita Asia tidak merasa puas tiap kali bersama pasangan. Namun 
perasaan tersebut diketepikan demi menjaga hati pasangan. 
   
  - 35% kes cerai di Semenanjung Malaysia adalah kerana suami cepat inzal 
(pancut), lemahnya daya seks dalam memuaskan naluri seks isteri. 
   
  - Wanita mempunyai 9 nafsu berbanding lelaki yang hanya ada 1. 
   
  - Kegagalan mencapai orgasme lengkap boleh menyebabkan wanita mengalami 
ganguan organ seperti sakit buah pinggang, perut, usus dan saraf. 
   
  Oleh yang demikian, jika ANDA berdepan dengan masalah cepat klimaks (pancutan 
mani awal) adalah sangat mustahak bagi ANDA untuk mencari pendekatan yang 
sesuai dan serasi untuk diamalkan supaya keyakinan diri dapat dipulihkan 
kembali dan keharmonian rumahtangga berpanjangan. 
  
** PESANAN **
  Jika isteri anda sering menolak ajakan anda untuk melakukan hubungan intim, 
cuba FIKIRKAN semula..........
   
  ADAKAH ANDA TELAH BERJAYA MEMBERI ISTERI ANDA PUNCAK INZAL????
   
  ANDA HARUS BERFIKIRAN POSITIF. FIKIRLAH MENGENAI MASA DEPAN KELUARGA ANDA. 
TIADA YANG LEBIH PENTING DARIPADA KERUKUNAN RUMAHTANGGA YANG DIBERKATI ALLAH 
SWT.
   
  PERSOALAN PENTING !!!
   
  # Apakah perbezaan Hagar Gahanam berbanding produk2 lain yang seumpamanya di 
pasaran.
  Jawapan : 
  1- Hagar Gahanam hanya di sapu atau spray di bahagian BAWAH zakar sahaja dan 
bukan di kepalanya. Kebanyakan produk lain perlu di sapu di bahagian kepala, 
ini kemungkinan akan menyebabkan cecair atau krim itu termasuk ke dalam saluran 
kencing dan akan mengakibatkan kesan negatif pada zakar anda untuk jangka masa 
yg panjang walaupun ianya berkesan di peringkat awal.
  * Jika kepala zakar anda bebas dari kebas, batang zakar  anda akan sentiasa 
dalam keadaan steady dan kepalanya akan mengembang sepenuhnya semasa bersama 
isteri. Di situlah terletaknya kenikmatan hubungan suami isteri sebenarnya.
   
  2- Banyak produk lain memerlukan kita untuk mengurut setiap hari tetapi 
produk kami ini hanya perlu sapu sahaja. Senang, jimat masa dan tenaga.
   
  3- Kebanyakan produk lain tidak jelas apa kandungannya. Produk kami 100% 
halal dan tiada bahan kimia. Ianya juga adalah 100% herba asli yang tidak akan 
membawa sebarang kesan sampingan.
   
  #Siapakah pemilik Produk Hagar Gahanam??
  Jawapan :
  Produk Hagar Gahanam adalah 100% milik bumiputera yang beragama Islam. Kami 
amat sensitif dalam menjaga produk ini agar tidak bercampur dengan bahan-bahan 
yang tidak bersih yang boleh memudaratkan pengguna.
   
  PERINGATAN
  Produk HG ini diperkenalkan kepada pelanggan atas dasar ingin membantu 
golongan SUAMI yang mempunyai masalah cepat inzal apabila bersetubuh dengan 
isteri, jadi PERINGATAN keras kami kepada anda adalah supaya mengelakkan dari 
menggunakan produk ini dijalan MAKSIAT!! INGATLAH YANG ALLAH MELIHAT SEGALA APA 
YANG KITA LAKUKAN. Kami tidak mahu menanggung dosa bersama2 anda.
   
  Produk ini juga bukan untuk lelaki yang belum berkahwin. Ia tidak akan 
memberi kesan sekiranya anda menggunakan tangan (melancap). Sama2lah kita ingat 
mengingati supaya kita mendapat keberkatan dan rahmat yang mencurah-curah dari 
Allah SWT.
   
  INGAT!! KELUARGA ADALAH TUNJANG KEHIDUPAN KITA. JIKA ISTERI MENDAPAT KEPUASAN 
BATIN, INI BERERTI KITA TELAH BERJAYA MENJADI SEORANG SUAMI DAN AYAH YANG 
BERTANGGUNGJAWAB. SIKAP MEMENTING DIRI HARUS DIBUANG TERUS DALAM HIDUP KITA 
SEBAGAI SUAMI JIKA INGIN TERUS MENDAPAT RAHMAT DARI ALLAH SWT. SEMOGA DENGAN 
USAHA KITA INI, AKAN MENAMBAHKAN KEBERKATAN DARI ALLAH SWT DAN KITA SAMA2 
BERDOA AGAR DIKURNIAKAN ZURIAT-ZURIAT YANG BAIK YANG DAPAT MENEGAKKAN AGAMA 
KITA ISLAM SELAMA2NYA INSYAALLAH…
   

Dengan ini saya sertakan maklumat bagaimana untuk mendapatkan produk ini.
   
  Harga pengenalan bagi Hagar Gahanam
   
    HGSK (kecil)             = RM30 (Boleh dispray sehingga 70 kali - RM0.43 
sekali spray)

   
    HGSS (sederhana)     = RM40 (Boleh dispray sehingga 115 kali - RM0.35 
sekali spray)

   
    HGSB (besar)             = RM50 (Boleh dispray sehingga 180 kali- RM0.28 
sekali spray)RECOMMENDED!!!

   
  Kod produk :
   
  Hagar Gahanam
  Saiz Kecil         > HGSK                    
  Saiz Sederhana > HGSS
  Saiz Besar        > HGSB
   
   
  kos penghantaran dengan pos laju kini adalah *percuma !!!
  *kecuali Sabah Sarawak
    > SABAH / SARAWAK         = RM5.00
    
   
  PERHATIAN : JANGAN REPLY KE EMAIL INI
  Sebarang pertanyaan, sila hubungi saya terus atau sms di talian 017-4920476
  Bagi yang berminat untuk menjadi pengedar, sila nyatakan dalam sms kepada 
saya termasuk email anda. InsyaAllah saya akan bersama2 anda untuk memajukan 
perniagaan secara sampingan ini dengan pulangan yang amat menarik..
   
  **Cita-cita & harapan kami adalah agar produk  ini akan terjual sehingga 1 
juta botol dalam tempoh 5 tahun akan datang.. Anda ingin bersama kami?? 
Sahutlah cabaran kami. Sama2lah kita majukan perniagaan berasaskan Islam 
(HALAL) ini. Kalau bukan kita SIAPA lagi???
   
  Kaedah pembayaran
   
  Maybank2u.com
   
  Bayaran pembelian produk – produk ini boleh di buat sama ada menggunakan wire 
transfer (pemindahan wang secara online) dengan menggunakan maybank2u.com 
ataupun mendepositkan tunai kepada akaun saya melalui  mesin Cash Deposit ATM 
di mana-mana cawangan Maybank di seluruh Malaysia.
   
  No. Akaun :
1 5 7 1 5 7 7 8 9 1 0 9
(akaun semasa Perbankan Islam Maybank)
   
  Nama Pemegang Akaun:
S h a m s u l
   
  %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%
   
  AWAS !!!
  
(Pastikan No. Akaun dan Nama adalah betul sebelum anda meneruskan urusniaga. 
Pihak kami tidak akan bertanggungjawab atas sebarang kecuaian yang berlaku)


Kemudian anda catatkan butiran maklumat2 berikut & hantarkan kepada saya 
melalui SMS di talian
  
0 1 7 – 4 9 2 0 4 7 6
   
    
   No Rujukan Transaksi (jika ada)  
   Nama Bank  
   Jumlah wang dipindahkan, masa & tarikh  
   Kod produk  
   Nama dan alamat pos yg lengkap dan terkini  
   Alamat email yg sah
  Jika anda membuat pesanan sebelum pkl 2.30 petang, penghantaran akan dibuat 
pada hari pesanan dibuat. Penghantaran bagi pesanan selepas waktu ini ialah 
pada hari berikutnya.
  Sila simpan resit Bank-in sehingga barangan  selamat sampai ke tangan anda. 
Ini sebagai bukti pembayaran bagi mengelakkan penipuan dari pihak yang tidak 
bertanggungjawab.
  Produk ini dihantar dengan bungkusan SEMPURNA tanpa sesiapa mengetahui isi 
kandungannya kecuali PENERIMA sahaja.
   
  00o00o00o00o00o00o00o00o00o00o00o00o00o00o00o00o00o00o00o00o00o00o00
   
  Terima Kasih…
  ======================
  Krew HG2007 @ auralelakiDotcom
  Selamat Mencuba….
  ======================
   

       
---------------------------------
Sick sense of humor? Visit Yahoo! TV's Comedy with an Edge to see what's on, 
when. 

[Non-text portions of this message have been removed]

Kirim email ke