ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA,
ANDA TIDAK PERLU RAGU-RAGU UTK MENYERTAI PROGRAM INIKERANA PROGRAM
INI TELAH DIBERI SENTUHAN YANG PENUH MEYAKINKAN.. .
MEMANG TIDAK DAPAT DINAFIKAN...
PROGRAM SEUMPAMA MEMPUNYAI POTENSI UNTUK MEMBERI PULANGAN YANG
LUMAYAN...
Pernahkah anda membaca buku yang ditulis oleh
penulis no. 1 Malaysia ?lt;SPAN style="BACKGROUND: yellow"> Jutawan
Dari Plane Jupiter?
Azizi Ali atau buku ?lt;SPAN style="BACKGROUND: yellow">Jutawan
Senyap ?karya Chef Li atau
buku terlaris dunia ?lt;SPAN style="BACKGROUND: yellow"> Rich Dad,
Poor Dad?oleh Robert Kiyosaki atau pun buku ?lt;SPAN
style="BACKGROUND: yellow">The Lazy Man Way to A Millionaire ?oleh
Philip Poter ?
Saya telah meneliti buku-buku tersebut dan jalan untuk jadi KAYA
adalah terbuka luas kepada mereka yang Bijak Menggunakan Akal dan
Merebut Peluang untuk menghasilkan
Residual Income ?Pendapatan Tambahan Berterusan Tanpa Bekerja.
Sebenarnya rahsia ini adalah seperti mana yang diajar oleh
Robert Kiyosaki ?Jika Anda Mahu Sesuatu, Anda Berilah Sesuatu?"
orang yang KAYA tidak bekerja untuk Wang, sebaliknya WANG bekerja
untuk mereka"
YANG PASTI SAYA TELAH MEMBERI SUMBANGAN KEPADA PESERTA SEBELUM
INI...
UNTUK MEMASTIKAN PROGRAM YANG SEHEBAT DAN SEMUDAH INI
BERJALAN DENGAN TERATUR DAN MENGHASILKAN PULANGAN YANG
DIKEHENDAKI. ...SETIAP PESERTA DIKEHENDAKI MENGHANTAR BUKTI
SUMBANGAN...
SILA LIHAT BUKTI SUMBANGAN SAYA ( DI ATTACHMENT). ..
============ ========= ========= ========= ===
USAHA JADI KAYA!!!!
$$DARI RM 2 ANDA BOLEH MENJADI JUTAWAN SENYAP$$
JIKA KITA SAMA-SAMA JUJUR DAN IKHLAS, IANYA TIDAK
MUSTAHIL. INSYAALLAH.. .
Assalamualaikum dan salam sejahtera
Saudara/saudari, muslimin/muslimat,
Anda yang budiman, sebelum anda menganggap surat ini tidak
munasabah, saya cadangkan supaya anda membacanya terlebih
dahulu. Selamat datang ke laman informasi kewangan rakyat
Malaysia & luar negara di seluruh dunia dgn bermodalkan RM10
sahaja. Tidak kira apa status, keturunan, umur & warganegara,
anda berpeluang merebut pendapatan yang lumayan ini. Wang
akan mengalir masuk walaupun anda sedang tidur!
Percayalah. Sebulan yang lalu, saya sedang melayari news
groups seperti anda sekarang ini & menjumpai artikel seperti ini
yang mengajak saya melabur RM10 utk mendapatkan pulangan
beribu ringgit!! Mula2 saya tidak percaya. Ini tak lain tak bukan
mesti bertujuan hendak ngenakan orang sahaja....!! Tetapi
seperti kebanyakan orang, saya tertanya2, jadi saya terus
membaca artikel itu. Artikel itu menyatakan bahawa hantar RM2
kpd 5 nama & alamat yg disertakan di dalam artikel tersebut.
Anda kemudian diminta meletakkan nama & alamat anda pd
tempat Peserta 5 & membuang nama Peserta 1, & kemudian post
artikel itu ke sekurang2nya 200 newsgroup (terdapat beribu2
newsgroup di internet jika anda rajin surfing).
Selepas saya meminta pandangan beberapa orang rakan &
memikirkan semula risiko yg ada, saya membuat keputusan
untuk mencubanya. Tiada apa yg merugikan saya kecuali RM10
& 5 nombor akaun, kan ? WELL GUESS WHAT!!! Dlm
tempoh 7 hari, akaun saya mula dipenuhi WANG!!! Saya
betul-betul terkejut. Saya ingat ia akan berhenti masuk pada
bila2 masa sahaja tetapi wang itu tetap datang. Saya
memperolehi RM240,226.00 dalam tempoh 35 hari shj!!! Sangat
berbaloi! Dengan hanya pelaburan sebanyak RM10 !!
WANG DATANG SENDIRI KE DALAM AKAUN BANK SAYA!!!
Saya akan terangkan macam mana ia berfungsi & yang lebih
penting kenapa ia berfungsi sebegitu. Yang penting, anda cetak/Save
artikel ini SEKARANG utk memudahkan anda mendapatkan semua langkah2
yg diperlukan.Saya pasti, jika anda mengikuti langkah2 yang telah
diatur dalam artikel ini, anda akan mula membuat duit sblm habis
penghujung minggu ini. Anggaplah
program ini sebagai 1 peluang keemasan yang meningkatkan
taraf ekonomi anda. Tahukah anda bahawa cara ini telah
dipraktikkan oleh berjuta2 orang di seluruh dunia bagi
memungut derma & mengumpul modal perniagaan. Percayalah?
dalam masa 40-50 hari anda akan memperolehi sbnyk RM1,627,230. 00
tanpa penat. Kalau tidak percaya, apa kata anda
mencubanya dahulu!
Seperti saya, mungkin anda juga ragu2 dengan program
seumpama ini. Mulalah pelbagai soalan bermain di fikiran;
Adakah program ini sah di sisi undang2? Soalan seperti ini
pernah diajukan kepada seorang peguam. Beliau memberitahu
bahawa program ini menyerupai surat berantai (chain letter)
tetapi disebabkan setiap risalah dilengkapi dgn maklumat
terperinci mengenai sistem program tersebut, maka ianya SAH
di sisi undang2. Yang paling kerap bermain di fikiran saya
ketika itu ialah; Adakah ia satu penipuan? Jawapannya TIDAK
SAMA SEKALI kerana ia tidak seperti surat berantai, di mana
pihak yang menerima seolah2 diugut utk melakukan apa
yg dikehendaki oleh surat tersebut, program seperti ini tidak
memaksa / mengugut mana2 pihak malah ia memberi pilihan kepada pihak
yg menerima untuk mengabaikan program ini sama sekali. Di samping
itu, dengan segala maklumat terperinci yg disertakan ia sekaligus
menjadikan program ini sebuah perniagaan yang sah & amat
menguntungkan semua pihak asalkan mereka rajin berusaha.
Adakah ia baik? Sudah tentu YA. Ini kerana, sesiapa sahaja
yang rajin menghantar risalah ini,mereka berpeluang besar
untuk memperolehi hasil yang lumayan. Sangat2 lumayan
sebenarnya. Apa yg PENTING untuk anda fahami ialah program ini
bukanlah suatu penipuan & ia tidak menyalahi undang2 & ia hampir
TIDAK mempunyai sebarang RISIKO!!
Sekiranya anda JUJUR & RAJIN menyebarkan program ini, anda akan
memperolehi ganjaran yg amat besar, bersesuaian dgn usaha
yg anda curahkan, malah tidak mustahil lebih dari itu.Jika anda
tidak menyertainya, kerugian akan sentiasa berada di pihak
anda. Firman Allah SWT bermaksud,Iblis & syaitan menakutkan manusia
dengan kerugian & kepapaan supaya jangan menderma utk kebaikan...! !
Program ini telah dicipta setelah dibuat penelitian & kajian
terperinci ke atas program2 yang ada di negara2 maju & ianya
telah diringkaskan seberapa yg boleh bagi memudahkan usaha
para peserta. Jumlah RM1,627,230 / apapun jumlah yang anda
inginkan sudah tidak mustahil lagi. Pokok pangkal, anda
bertindaklan dari SEKARANG & gembelingkan usaha ke
arahnya dengan penuh keyakinan & kesungguhan. Baca &
fahamkan arahan sebelum menyertainya supaya tidak berlaku
penganiayaan kepada peserta lain secara tidak sengaja.
BAGAIMANA CARANYA???.
Langkah1
Buka attachment dan LIHAT BUKTI sumbangan.( Abaikan Risalah ini jika
TIADA BUKTI sumbangan - CARI dan SERTAI risalah yang disertakan
bukti sumbangan )
Kemudian anda dikehendaki menghulurkan sumbangan
RM2 shj kpd setiap peserta (Tidak perlu sumbang kepada peserta
terdahulu kerana sudah terkeluar). Seterusnya, bank-in RM2 kpd
setiap
nama & nombor akaun peserta yg terdapat pd Senarai Nama Peserta 1
hingga 5 .(Fund Transfer 3rd Party account)
Langkah2
Setelah setiap peserta menerima sumbangan drpd anda, maka
Anjakkan nama & nombor akaun Peserta 1 ke Peserta terdahulu (Peserta
1 terkeluar).
Anjakkan nama Peserta 2 ke ruang Peserta 1, Peserta 3 ke ruang
Peserta 2, Peserta 4 ke ruang Peserta 3, Peserta 5 ke ruang Peserta
4 & masukkan nama &nombor akaun anda pada ruang Peserta 5 yg tlh
dikosongkan td. Pastikan senarai nama & no akaun setiap peserta
berada dlm kedudukan yg betul bg memastikan tidak berlaku sbrg
penganiayaan kpd peserta lain. ATTACHKAN JUGA BUKTI SUMBANGAN ANDA ,
anda cuma perlu print screen logout summary selepas membuat
sumbangan. PASTEkan didalam Paint (Start-> Accessories->Paint) dan
save. kemudian attachkan file tersebut sebagai bukti sumbangan anda
bagi meyakinkan peserta lain bahawa anda telah membuat sumbangan.
(bagi mengelak penipuan)
Langkah3
Kemudian, poskan/iklankan artikel ini (boleh dibuat pengubahsuaian
jika perlu) ke sekurang2nya 200 news group yg terdapat di internet
spt laman-laman web diskusi,forum dan message board.
Langkah4 Kemudian, tunggulah giliran anda dgn sabar (biasanya 40-50
hari utk ganjaran yg lbh besar) utk mencapai matlamat ini bilamana
wang kiriman drpd peserta2 lain yg menyertai program ini akan anda
terima. Semakin ramai yg menyertai program ini, maka semakin
berkembanglah kedudukan anda. Sila lihat carta sebagai rujukan
(andaian 15 peserta menyertai setiap peringkat,dan setiap seorang
menjana 15 lagi peserta).
POTENSI PENDAPATAN diikuti 15 peserta
CARA PENGIRAAN
Peserta 5 (Anda bermula di sini)
15 peserta x RM2 =RM30.00
Peserta 4
15 peserta x (15) x RM2 =RM450.00
Peserta 3
15 peserta x (15) x (15) x RM2 =RM6,750.00
Peserta 2
15 peserta x (15) x (15) x (15) x RM2 =RM101,250.00
Peserta 1
15 peserta x (15) x (15) x (15) x (15) x RM2 =RM1,518,750. 00
JUMLAH =RM1,627,230. 00
Jgn cuba menipu, Allah melihat apa yg anda lakukan . Pastikan anda
mengirimkan RM2 kepada peserta setelah meyertai
program ini.Sekiranya anda cuba menipu iaitu dengan meletakkan nama
anda terus ke No.1, anda hanya akan menerima wang sebanyak RM30
sahaja. Oleh itu, bersabarlah kerana giliran anda akan tiba juga.
Anda perlu ingat, bukan semua org berfikiran positif seperti kita.
Andainya tidak ramai yg menyertai program ini, tentu jumlah wang
anda terima sedikit sahaja kan . Oleh itu anda dinasihatkan supaya
mengpos sebanyak mungkin artikel tersebut ke internet. Walaupun 50%
sahaja yang menyertainya, anda masih boleh memperolehi sumbangan
sebanyak RM406,808. Saya yakin
artikel2 yg anda kirim itu akan mendapat jawapan (wang) seperti
apa yg telah saya alami. Sila ikuti arahan yang telah ditetapkan
& imbuhan lebih RM1,627,230 boleh menjadi milik anda dalam
tempoh 40 - 50 hari sahaja. Program ini masih kekal bertahan
atas dasar kejujuran semua pihak. Anda sekarang akan menjadi
salah seorang pemilik perniagaan melalui surat-menyurat. Di
dalam perniagaan ini anda tidak menjual barang2 yang dapat
dilihat tetapi sebaliknya anda menjual perkhidmatan.
Perkhidmatan ini terjamin selamat & dibenarkan!! Simpan salinan
langkah2 ini & bila-bila masa anda memerlukan duit, anda boleh
mencubanya lagi & lagi & lagi.
SILA INGAT bahawa program ini masih terus bertahan kerana kejujuran
semua peserta yang telah mengikuti langkah2 yang telah digariskan
dengan sempurna . Cuba anda bayangkan, jika anda jujur, program ini
akan berterusan & duit yang diterima oleh orang2 lain akan sampai
juga ke tangan anda. Hantarkannya sekarang, masukkan nama anda dalam
senarai
dan anda telah mula berniaga.... .!!
PESERTA TERDAHULU (TIDAK perlu sumbangan- sudah terkeluar)
MAZLINA BINTI MOHAMAD
Maybank : 162384688823
(**anjakkan nama & no akaun Peserta pertama kesini)

SENARAI NAMA PESERTA
(SUMBANGKAN RM 2 KEPADA PESERTA 1 HINGGA 5)
PESERTA 1
SITI AISHAH BINTI MAT SAID
Maybank : 107161062084
(**Anjakan nama & Nombor Akaun Peserta 2 ke sini)
PESERTA 2
MOHD HAZRI BIN ISHAK
Maybank : 162058007851
(**Anjakan nama & Nombor Akaun Peserta 3 ke sini)
PESERTA 3
YAHAYA BIN ABDUL GHANI
Maybank : 101208376933
 (**Anjakan nama & Nombor Akaun Peserta 4 ke sini)
PESERTA 4
JEEVA PRAKASH A/L KRISHNASAMY
Maybank : 114785048686
 (**Anjakan nama & Nombor Akaun Peserta 5 ke sini)
PESERTA 5
ABDUL RAHIM BIN MANSOR
Maybank : 162414008806
(*** Tuliskan nama & Nombor Akaun anda disini sebagai
Peserta 5 -baru)
#ATTACHKAN BUKTI SUMBANGAN ANDA
(Print Screen logout summary akaun maybank2u.com anda sebagai bukti
sumbangan)
LAKUKAN DENGAN PENUH IKHLAS! DERMA & SUMBANGLAH
KPD PESERTA TERSEBUT NESCAYA ANDA JUGA AKAN MENERIMA DERMA &
SUMBANGAN SEUMPAMANYA. INSYA ALLAH...
Bagaimana Untuk Mengiklankan Ke News Group? Melalui newsgroup iaitu
laman2 web yang mengandungi diskusi, forum / message board, anda
boleh mendapat keuntungan tanpa mengenali / mengetahui siapa yang
telah membaca risalah anda. Walaupun ia tidak selamat dari segi
security kerana anda tidak mampu mengawal orang bawahan anda, tetapi
anda boleh menyebarkan risalah anda kepada lebih daripada 5000 orang
dalam satu masa. Cuba anda lihat fakta ini, di seluruh dunia ada
terdapat lebih daripada 32,000 laman web bercorak diskusi & pada
satu2 hari, lebih daripada 5,000 orang melawat laman web seperti
berikut. Di dalam dunia terdapat lebih kurang 2 BILLION pengguna
internet yang berdaftar & pada diri, bayangkan setiap hari
dianggarkan lebih daripada 50,000 pengguna baru mendaftarkan berapa
ramai orang yang bakal menyebarkan risalah yang mengandungi nama &
alamat anda, & setiap orang yang menyalin risalah anda akan
menghantar anda sebanyak RM2. Sekiranya dalam masa 2 bulan
50000 orang menghantar anda RM2, anda akan memperolehi
RM100,000!!! Banyak tu.
Langkah 1
Anda tidak perlu menaip semula risalah ini, anda hanya perlu
pilih menu EDIT-SELECT ALL utk memilih seluruh risalah &
kemudian pilih menu EDIT-Copy utk menyalin risalah anda.
Langkah 2
Klik Compose new message dan PASTE utk meyalin risalah asal.
Kemudian editkan risalah asal dengan mengisi maklumat anda dan
menganjakkan peserta-peserta awal.
Isikan Subject dan Save as Draft .( bagi memudahkan anda untuk
membuat promosi dimasa akan datang)
Langkah3
Pergi ke folder DRAFT buka risalah yg telah anda save sebelum ini
dan hantarkan ke forum2 dibawah dan diskusi2 lain . (Anda juga
mungkin dikehendaki untuk mendaftar diri pada laman web
tersebut, tidak mengapa kerana anda hanya mahu menyebarkan
kepada mereka yang ingin mencari sumber kewangan yang sah
& anda hanya menjalankan tugas anda. Jadi, daftarkan sahaja
setelah memastikan yang program
tersebut PERCUMA)
1. [EMAIL PROTECTED]
2. [EMAIL PROTECTED]
3. bicara_melayu_ [EMAIL PROTECTED]
4. [EMAIL PROTECTED]
5. [EMAIL PROTECTED]
6. [EMAIL PROTECTED]
7. [EMAIL PROTECTED]
8. [EMAIL PROTECTED]
9. [EMAIL PROTECTED]
10. [EMAIL PROTECTED]
11. [EMAIL PROTECTED]
12. [EMAIL PROTECTED]
13. [EMAIL PROTECTED]
14. [EMAIL PROTECTED]
15. [EMAIL PROTECTED]
16. [EMAIL PROTECTED]
17. [EMAIL PROTECTED]
18. [EMAIL PROTECTED]
19. [EMAIL PROTECTED]
20. [EMAIL PROTECTED]
21. [EMAIL PROTECTED]
22. on_line_associates_ [EMAIL PROTECTED]
23. extramoney_fromhome @yahoogroups. com ,
24. Ads4YourHomeBiz@ yahoogroups. com ,
25. Wilber_Malaysia@ yahoogroups. com ,
26. [EMAIL PROTECTED] .com ,
27. pas-network@ yahoogroups. com ,
28. perniagaan_melayu@ yahoogroups. com ,
29. ruang_iklan_ [EMAIL PROTECTED] ups.com ,
30. qualityproducts@ yahoogroups. com ,
31. [EMAIL PROTECTED] ups.com ,
32. Masyarakat_Melayu@ yahoogroups. com ,
33. keadilan_eberita@ yahoogroups. com ,
34. itjobs_malaysia@ yahoogroups. com ,
35. supremeringgit@ yahoogroups. com ,
36. [EMAIL PROTECTED] ps.com ,
37. Usahawan_Melayu@ yahoogroups. com ,
38. melayuhebat@ yahoogroups. com ,
39. [EMAIL PROTECTED] com ,
40. [EMAIL PROTECTED] ps.com ,
41. [EMAIL PROTECTED] ups.com
42. cari_duit_group@ yahoogroups. com ,
43. melayucyber@ yahoogroups. com ,
44. melayu_bestari@ yahoogroups. com ,
45. perniagaan_melayu@ yahoogroups. com ,
46. Masyarakat_Melayu@ yahoogroups. com ,
47. usahawan_cyberia@ yahoogroups. com ,
48. malaysia_friends@ yahoogroups. com ,
49. [EMAIL PROTECTED] com ,
50. [EMAIL PROTECTED] s.com ,
51. duit_sampingan@ yahoogroups. com ,
52. [EMAIL PROTECTED] s.com ,
53. [EMAIL PROTECTED] ps.com ,
54. Janapendapatan@ yahoogroups. com ,
55. [EMAIL PROTECTED] s.com ,
56. [EMAIL PROTECTED] ps.com ,
57. jutawan2002@ yahoogroups. com ,
58. malaysia_duit_ [EMAIL PROTECTED] com ,
59. maricariduit@ yahoogroups. com ,
60. masyarakat_melayu@ yahoogroups. com ,
61. melayucyberer@ yahoogroups. com ,
62. [EMAIL PROTECTED] ups.com ,
63. [EMAIL PROTECTED] ps.com ,
64. ringgitmatrix@ yahoogroups. com ,
65. side_income@ yahoogroups. com ,
66. [EMAIL PROTECTED] .com ,
67. [EMAIL PROTECTED] ups.com ,
68. wang_dari_komputer@ yahoogroups. com ,
69. iklan-groups@ yahoogroups. com ,
70. [EMAIL PROTECTED] ps.com ,
71. iklan-mudah@ yahoogroups. com ,
73. iklan-niaga@ yahoogroups. com ,
74. iklan-utama@ yahoogroups. com ,
75. iklan_percuma_ [EMAIL PROTECTED] ps.com ,
76. [EMAIL PROTECTED] ups.com ,
77. [EMAIL PROTECTED] ps.com ,
78. islamcarahidupku@ yahoogroups. com ,
79. keusahawanan@ yahoogroups. com ,
80. dewanperniagaanbumi putrammu@ yahoogroups. com ,
81. duit_online@ yahoogroups. com ,
82. duit_semata@ yahoogroups. com ,
83. e-perniagaan@ egroups.com ,
84. e-perniagaan@ yahoogroups. com
Tahniah... ITU SAHAJA! Apa yang perlu anda lakukan sekarang ialah
ulangi langkah2 di atas. Setiap message yang dihantar akan mengambil
masa kira2 30 saat untuk muncul di skrin anda.Ingat? lebih banyak
anda iklankan (message board dsb) lebih banyak duit yang akan anda
dapat!! Mudah kan ? Selepas ini anda akan mula menerima wang
tersebut sebelum anda sempat mengiranya! Terima Kasih.
SELAMAT MENCUBA & GUNAKANLAH DUIT TERSEBUT KE JALAN
KEBAJIKAN... ..!!

Kirim email ke