Anda masih Menganggur atau Tercari-cari Pekerjaan..?

  Sebuah Syarikat
   Digital Valley Sdn. Bhd. (325766-T)
  mempelawa anda menjadi sebahagian daripada "Workteam" program RESPONSE2u jika
anda memenuhi kriteria spt berikut:

  -Warganegara Malaysia, Singapura, Brunei atau Indonesia sahaja,
  -Berumur 15 tahun ke atas,

  -Mempunyai pengetahuan asas komputer, iaitu Internet dan Microsoft Word,

  -Mempunyai E-mail yang sah.

  Insentif ANDA:

  Anda akan dibayar RM50.00 untuk setiap pelanggan yang anda respon. Secara
minimum anda akan memberikan respon kepada 5 pelanggan syarikat  sehari. Jadi,
anda akan dibayar RM250.00 terus ke akaun bank anda pada hari yang sama.

  ANDA mahu jadi seperti ini:

  TESTIMONIAL PESERTA RESPONSE2U

"Saya seorang pelajar IPTS di Kuala Lumpur dan saya amat berterima kasih kepada
pihak RESPONSE2U kerana telah membimbing saya sehingga berjaya. Saya memilih
untuk  bekerja secara sambilan sahaja dan hanya memberikan respons kepada 8
hingga 10 orang sahaja setiap hari. Kini pendapatan saya sekurang-kurangnya
RM2,400 seminggu. Terima kasih sekali lagi kerana memberi ruang kepada saya
untuk menyertai program yang hebat ini. Saya sertakan sekali screenshot akaun
Maybank saya di sini. Sekian, terima kasih."
Ahmad Nazri bin Ahmad Huzaimi
Taman Shamelin, Kuala Lumpur

       "Saya mencari kerja selepas tamat pengajian saya di Universiti Teknologi
Malaysia (UTM) Skudai pada tahun 2006, tetapi saya tidak mendapat satu kerja
pun. Pada masa itu, saya memang frust. Alhamdulillah, saya menerima satu email
dari kawan saya, lalu mengambil keputusan untuk mencuba program RESPONSE2U.
Lagipun yuran pendaftaran cuma RM59 sahaja dan sekali bayar sahaja. Saya dapat
RM100 selepas saya memberikan respons kepada 2 pelanggan RESPONSE2U sahaja.
Kini secara sepenuh masa saya dapat RM5,000 seminggu hanya dari rumah sahaja."
            Rosliza bt. Mohd Hussain,
Sg. Long, Selangor

"Satu hari saya menerima email yang memperkenalkan saya dengan program kewangan
yang unik ini. Walaupun ada kerja, tapi, saya masih ingin mencari wang
tambahan, jadi saya pun joinlah program ini. Lagipun, RM59 sikit saja
berbanding dengan MLM, insuran atau pelaburan yang pernah saya sertai. Program
Response2u memang unik dan hanya perlu memberikan respon kepada pelanggannya
melalui email sahaja. Pembayaran pula dilakukan setiap hari. Saya cuma bekerja
selama 30 minit sehari. Kini sehari saya boleh dapat RM400. Kalau dari dulu
saya tahu program ni, tak payah lah saya berhabis join MLM dan promote barang
sana sini lagi. Terima kasih RESPONSE2U."
Mohd Sharif Hj Abd Rahim,
Ipoh, Perak

  SILA LIHAT BUKTI PAYMENT YANG MEREKA TERIMA DI SINI!
  KLIK SINI UNTUK MELIHAT BUKTINYA!

  UNTUK PENDAFTARAN SILA KLIK DAN DAFTAR DI SINI:

  http://www.response2u.official.ws/index.html/ref?=ashrof

  http://www.response2u.official.ws/index.html/ref?=ashrof

  http://www.response2u.official.ws/index.html/ref?=ashrof

  .
 CUMA   104  ORANG PEKERJA LAGI DI PERLUKAN OLEH SYARIKAT.JANGAN JADI ORANG YG
KETINGGALAN..!!!

---------------------------------
  Check out the hottest 2008 models today at Yahoo! Autos.

  Catch up on fall's hot new shows on Yahoo! TV. Watch previews, get listings,
and more!

  Tonight's top picks. What will you watch tonight? Preview the hottest shows
on Yahoo! TV.

  Be a better Globetrotter. Get better travel answers from someone who knows.
Yahoo!