PROGRAM DIPLOMA YANG TERULUNG DI MALAYSIA!!!

Assalam Mu'alaikum Wbrth!!! & Hi There!!!
Boleh tolong kenalkan ini kepada kawan - kawan anda??? :

DIPLOMA in SECURITY MANAGEMENT

MENDAPAT PENGIKTIRAFAN DARI KEMENTERIAN DALAM NEGERI (KDN), LEMBAGA
AKREDITASI NEGARA (LAN) & KEMENTERIAN PENGAJIAN TINGGI MALAYSIA (KPTM).

PENGAJIAN SELAMA 2 1/2 TAHUN DI PUCHONG (Full / Part - Time) :
a) 2 TAHUN TEORI
          &
b) 6 BULAN PRAKTIKAL

TERBUKA KEPADA SEMUA LEPASAN :

1) SPM - MINIMA 3 KREDIT & MESTI LULUS BAHASA INGGERIS.

2) STPM - 1 PRINSIPAL (PENGAJIAN AM).

LAYAK MENDAPAT BANTUAN PTPTN ($20,000)
*** Syarat umur dari 18 hingga 45 tahun.

JAMINAN MENDAPAT PEKERJAAN SELEPAS TAMAT PENGAJIAN!!!
Seperti :-

    #  Jawatan Pengurus      # Jawatan Penyelia     # Pegawai Sumber
Manusia

    #  Eksekutif Kanan Keselamatan     # Pegawai Syarikat Logistik

    #  Pegawai Penyiasatan     # Pegawai penguatkuasa     #  Pegawai
Kastam

    #  Pegawai Polis (Inspektor)     # Pegawai Tentera (Leftenan)

    # Pegawai Imigresen     #  Pegawai Badan Pencegah Rasuah

    # Penasihat Hal Ehwal Keselamatan dalam Pengurusan Syarikat

    # Pegawai Jabatan Pengurusan Pecah Amanah di Bank / Syarikat

    # Dan ada banyak lagi!!!!!!!!!!!!!!!!!!

### Pengiktirafan dari LEMBAGA AKREDITASI NEGARA (LAN)
         Sah berdasarkan data pada tarikh 3 September 2007 :

        Nama IPTS      : Kolej Putra Intelek
        No. Rujukan     : K5662
        Nama Kursus    : Diploma in Security Management
        Sahlaku Mula   : 05/11/2004
        Sahlaku Akhir   : 04/11/2009

BERMINAT UNTUK MENDAFTARKAN DIRI ANDA?  ATAU ANAK ANDA? KAWAN ANDA?

        [EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>
[EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>

*** Selamat menjalani IBADAH BERPUASA kepada semua umat Islam!!! ***

Do'a malaikat Jibril menjelang Ramadhan, "Ya Allah, tolong abaikan puasa
umat Muhammad, apabila sebelum memasuki bulan Ramadhan dia tidak
melakukan hal-hal yang berikut:

* Tidak memohon maaf terlebih dahulu kepada kedua orang tuanya (jika
masih ada) ;
* Tidak bermaafan terlebih dahulu antara suami - isteri;
* Tidak bermaafan terlebih dahulu dengan orang - orang sekitarnya."

Maka Rasulullah SAW pun mengatakan Amiin sebanyak 3 kali.

Dapatkah kita bayangkan, yang berdo'a adalah Malaikat dan yang
meng-Amiinkan adalah Rasullullah SAW dan para sahabat, dan dilakukan
pada hari Jumaat.

Oleh itu, terlebih dahulu saya  ingin 'MEMOHON JUTAAN MAAF' jika saya
ada berbuat kesalahan, baik yang disengajakan mahu pun yang tidak
disengajakan, semoga kita dapat menjalani ibadah PUASA dengan khusyuk,
diberkati dan dirahmati Allah S.W.T, insya'allah.

SELAMAT BERPUASA.....

Wassalam!

        Perubatan Islam)