ASSALAMUALAIKUM & SALAM SEJAHTERA,

Pertama sekali saya memohon maaf jika kedatangan emel/iklan ini
mengganggu saudara serta saudari sekalian. Saya cuma ingin
menyampaikan peluang atau berita baik kepada sesiapa yg inginkan
pendapatan tambahan..

Internet, bank, prepaid semua ini adalah keperluan harian. Malah
penting dlm kehidupan.. pernahkah anda mengalami masalah ini:

1. duit habis dlm simpanan

2. hutang piutang masih tertangguh

3. perlukan duit di saat genting?

4. KEHABISAN KREDIT HANDPHONE DI SAAT KECEMASAN???

BAGAIMANA?
Hanya menjual RELOAD PREPAID menggunakan SMS melalui sistem MYMODE. [Asia
Mobile Commerce Privilege (M) Sdn. Bhd]

KEPERLUAN ASAS UNTUK BISNES?
1.  HANDPHONE.  Asalkan anda ada Handphone, tidak kira pengguna pre-paid atau
postpaid (pra-bayar atau pasca bayar)
2.  TAHU BERSMS
3.  MODAL MULA.  RM65 sahaja

BILA BOLEH BISNES?
Sebaik sahaja handphone anda didaftarkan, 30 saat selepas itu anda akan
menerima 4 digit PIN nombor.  Anda terus boleh memulakan bisnes SERTA-MERTA!

PASARAN
Dipasarkan untuk keperluan kepada lebih 14 JUTA pengguna Handphone prepaid atau
pra-bayar di Malaysia.

KOS/MODAL
RM54 [yuran seumur hidup]
RM11 [modal pertama]