Program Ukhuwah

KONSEP BERKOMUNITI SAMBIL MENDERMA
DAPAT MEMBANTU MENYELESAIKAN MASALAH KEWANGAN KITA
BERSAMA

Program ukhuwah diwujudkan sebagai platform untuk
menggalakkan konsep bersedekah, tolong-menolong dan
perpaduan di kalangan para peserta selari dengan
konsep ta’awun. Dalam Islam, tolong menolong atau
menyediakan bantuan amatlah digalakkan. Ini dibuktikan
melalui maksud firman Allah :
 “Tolong-menolonglah kamu dalam perkara kebaikan dan
taqwa, janganlah kamu menolong dalam perkara dosa dan
permusuhan”.

MULAKAN DENGAN HANYA MENDERMA RM10 SAHAJA !

TIDAK MUSTAHIL SUATU HARI NANTI ANDA MENJADI SEORANG
JUTAWAN !

PLAN
1. Semua peserta yang menyertai program komuniti ini
akan menderma secara ikhlas sebanyak RM10 setiap
seorang melalui pengaktifan akaunnya.

2. Peluang Pendapatan: Katakan anda hanya
memperkenalkan 5 peserta baru di level 1. Begitu juga
seterusnya bagi setiap peserta yang menyertai program
ini memperkenalkan 5 orang peserta baru. Jumlah
pulangan balik yang akan anda perolehi adalah seperti
berikut:

LEVEL KOMISEN JUMLAH
1 RM2 x 5  RM10
2 RM1 x 25 RM25
3 RM1 x 125 RM125
4 RM1 x 625 RM625
5 RM1 x 3125 RM3,125
6 RM1 x 15625 RM15,625
7 RM0.50 x 78125 RM39,062
8 RM0.50 x 390625 RM195,312
9 RM0.50 x 1953125 RM976,562
10 RM0.50 x 9765625 RM4,882,812

Keterangan Lanjut Sila Hubungi: 019-9141476 atau
emailkan ke [EMAIL PROTECTED]

Jangan lepaskan peluang terhebat ini!

Jika berminat: Sila ikuti langkah-langkah berikut:

1. Buat sumbangan anda RM10 sahaja kepada saya melalui
akaun berikut:

NAMA: CHE WAN MOHMAD BIN CHE WAN ALI
NAMA BANK: MAYBANK
NO.AKAUN: 163028639227

2. BAGI MENDAFTARKAN KEAHLIAN ANDA, SILA HANTAR EMAIL
KEPADA SAYA wmohmad2gmail.com dengan menyatakan

NAMA ANDA :
EMAIL ANDA:
USERNAME YANG ANDA CADANGKAN:
TARIKH DAN MASA BANK IN:

3. JIKA  SEKIRANYA ANDA SENDIRI INGIN TERUS MENDAFTAR
SECARA ONLINE; SILA MASUK KE WEBSITE BERIKUT:

http://www.e-dermawan.com/?wmohmad

> klik sign up now > isikan butir-butir yang
dikehendaki > klik register.
aktif sebaik sahaja pembayaran RM10 daripada anda
diterima.

JANGAN LEPASKAN PELUANG TERHEBAT INI.

DAPATKAN HADIAH ISTIMEWA DARIPADA SAYA APABILA ANDA
BERDAFTAR DI DALAM TEAM SAYA. SAYA AKAN BIMBING ANDA
SEHINGGA BERJAYA!

SEKIAN SELAMAT MAJU JAYA.

Be a better friend, newshound, and