Kepada Kakitangan Kerajaan Sekitar Johor

Assalammualaikum semua. Di sini saya ingin menawarkan satu peluang perniagaan
kepada kakitangan-kakitangan kerajaan khususnya kepada bumiputera sekitar johor
atau sebaik-baiknya sekitar batu pahat.

-Perniagaan yang dirasmikan oleh perdana menteri Malaysia.
-Keterangan lengkap hanya diberi semasa temujanji bersama upline saya.
-Anda tidak perlu khuatir tentang bagaimana menerangkan kepada kenalan anda.
Biar       upline yang memberi penjelasan bersama bukti-buktinya.
-Syarikat ini telah beroperasi selama 75 tahun dan perniagaan ini telah bermula
sejak 3 tahun lepas. (Ramai Yang Berjaya)
-Syarikat ini telah berada di Papan Utama Bursa Saham.
-Perniagaan ini berkonsepkan kerjasama berpasukan.
-Temujanji Pada Hari Ahad.
-Keterangan Bersama Bukti!

Untuk membuat temujanji bersama saya dan upline saya, sila hantar email ke
[EMAIL PROTECTED] bersama butiran lanjut:

Nama:
Bekerja Di Jabatan Mana:
No Tel:

No. Telefon saya akan diberi setelah maklumat anda saya semak. Terima kasih.

Daripada,

( Ahmad )