TAK PERCAYA ?????

HANYA KLIK BANNER SAJA ANDA AKAN DIBAYAR.

Lawati laman web di bawah :

Mulakan dengan KLIK disini
 http://numenmail.com/pages/index.php?refid=moneymaker08

BUAT DUIT DENGAN HANYA BACA EMAIL DAN KLIK BANNER!!!

TAK PERCAYA ??? SAYA TUNJUKKAN CARANYA....

Semuanya adalah PERCUMA ... anda tak perlu bayar walau 1 sen pun...
Bermakna ianya totally kerja yang TIADA RISIKO kerugian..
Tak rugi apa2 pun klau mencuba...
Yang ruginya bila tak mencuba...

Yg perlu anda korbankan hanya lah BEBERAPA MINIT sahaja...
Tambah dgn sedikit inisiatif dan kerajinan...
Anda mampu menjana RMXX,XXX.XX sebagai pendapatan tambahan anda
dalam jangka masa yg singkat.. MENARIK bukan...?

Sekarang saya perkenalkan anda dgn satu website... anda akan diberi bonus usd
800 bila anda sign up... senang2 dapat USD800 kan.. itu USD... Kalau RM? Anda
kira sendiri... ingat... SIGN-UP adalah PERCUMA... anda takkan rugi sesen
pun... dan tak perlu susah payah cari modal...

Ini cerita dari seseorang yg telah dpt duit cara ini...
CERITA ATAS CERITA.....NAK TAHU KITA SAMA-SAMA CUBA DULU!!!!!

Nak dijadikan cerita... saya ada sorg kawan despatch, dah lama kawan... anda
faham2 la ye profile seorang despatch... dgn kapcai kotaknyer... kami selalu
lepak layan teh tarik bersama... baru2 ni die ajak saya kuar minum... siap nak
dtg jemput lagi... hairan saya.. biasa saya yg jemput die... takkan nak naik
kapcai kotak kot... tunggu punya tunggu... die sampai dgn BMW M3 E46...
terbeliak mata saya.. mana mamat ni rembat BMW ni plak... keje despatch je...
nak bayar muka WIRA pun berkais...

Korek punya korek... die perkenalkan saya dgn website ni... ptg2 xde delivery
die selalu dok surf... cukup senang... skrg saya plak on the way nak ikut jejak
langkah die... melihat kepada hasilnya... memang lumayan... sekarang saya
kongsikan dengan anda pulak... tolong menolong sesama kita...

APA YANG PERLU ANDA LAKUKAN?

anda klik dekat link kat bawah ni...
         http://numenmail.com/pages/index.php?refid=moneymaker08

klik kat 'sign-up' (sebelah kiri website tu).

taip alamat email anda. Nanti diorang akan send pengesahan kat emel tu.

tutup (close) laman tu.

pastu buka emel anda, akan ada 'numenmail.com. sign up URL'. Anda klik kat
situ.

Kat situ ade 2 link. anda klik je kat link yg pertama tu.

Lepas tu, akan keluar laman . numenmail.com yang mula2 anda taip alamat email
anda tu.

Klik dkt 'Sign Up'.

Isi borang yang dia bagi..jangan padam nama upline anda di bahagian Referrer.

Sampai dkt cara nak bayar..anda pilih je melalui 'Check'/paypal/ e=gold

Lepas isi..klik kat 'Sign Up'.

Masukkan Username ngan Password yg anda tulis dlm borang tadi.

Kat situ anda akan nmpk account anda dlm tu ade $800.00.. betul kan ape yg saya
cakap tadi...

Then, klik dkt 'paid2click' .

Kat situ akan ade 7 banner. Stiap 1 banner anda klik, account anda akan btambah
$10.00 @ RM40.00... utk klik banner ke 2 tggu smpai dia abis surf (lbh kurang
dlm 30 saat).

Klik smpai habis.

Klik kat 'Earnings stats'?

Tengoklah berape anda dpt dgn hanya klik kat banner.
SENANG KAN ??!!

Utk tambah duit anda dlm account tu..anda just invite mmber dgn 1st step anda
masuk td? hanya tulis dia punya email.

Setiap hari pastikan anda klik dan baca iklan yg dia hantar ke email anda atau
pun buka terus akaun anda yg dah berdaftar dgn numenmail.com dan utk buka
akaun, klik kat "member sign in" dan masukkan username dan password anda
sebelum ni.

Kemudian klik kat "Your Inbox" dan klik setiap iklan yg tersenarai kat situ.
Setiap satu iklan/email tu mengambil masa kira-kira 200 saat atau lbh kurang
3-4 minit. Lps tu baru close dan buka iklan yg lain. Setiap iklan/email tu
bernilai US$200 Dollar atau lbh kurang RM700.00 duit Malaysia...

Utk tahu jumlah duit anda yg terkumpul, klik kat "Earning Stats".

HARUS DIINGAT!!!!

Jangan risau... duit yg anda dapat ini HALAL... ini adalah atas usaha anda
tolong PROMOTE WEBSITE & SPONSOR2   numenmail.com, jadi sebagai balasan,
numenmail.com bagi anda KOMISYEN... sama konsepnye dgn anda buat jualan dgn
mana2 syarikat... setiap barang yang anda jual akan diberi komisyen... zaman
sekarang orang dah tak jual barang dari rumah ke rumah... dalam dunia serba
canggih ni semuanya on-line...

Setelah jumlah duit yg terkumpul sampai had payout $8888, Kite akan dapat
bayaran melalui CHECK. Cara pembayaran ini telah kita pilih masa sign-up mula2
tadi... jadi anda harus isi betul2 alamat anda masa isi pendaftaran tu... check
akan dihantar ke rumah anda...

http://numenmail.com/pages/index.php?refid=moneymaker08

Selamat berjaya!

Messages in this topic (15) Reply (via web post) | Start a new topic
Messages | Files | Photos | Links | Database | Polls | Members | Calendar
Ingin 1 nama Domain + Hosting(30Mb) - Hanya RM50! ->
http://duniainternet.com<br>
Promosi percuma - http://ruangiklan.com<br>
Ingin Ilmu Rumahtangga - http://rahsiabatin.com<br>
Kesihatan Lelaki - http://minyaklintah.com<br>
WebTemplate Murah - http://web.anikaniaga.com<br>
TheNewsRoom - http://thenewsrooms.blogspot.com<br>
Link Carian Malaysia - http://linkcarian.com<br>
<b>Ketahui RAHSIA menjana pendapatan dari membaca email. Terbaru dari Singapura
dan kini di Malaysia<br>
Daftar disini di emailcashpro di</b> http://emailcashpro.duniainternet.com !

MARKETPLACE

Earn your degree in as few as 2 years - Advance your career with an AS, BS, MS
degree - College-Finder.net.

Change settings via email: Switch delivery to Daily Digest | Switch format to
Traditional