Assalamualikum dan Salam sejahtera...

Mohon laluan moderator,

Maaf sekiranya email ini mengganggu.Sila call, sms
nama dan lokasi anda sekiranya berminat..Jika ingin
membalas melalui email, sila balas ke personal email
saya di [EMAIL PROTECTED] kerana takut saya tak
sempat baca di group.

BERITA HEBATTT DAN PELUANG perlu direbut!!!!!!!

Ingin memaklumkan bahawa

1. The Famous Millionnaire Sister yang juga merupakan
CEO Platinum Wealth Advisor Sdn Bhd (Ms Akmar dan Ms
Elynn)yang selalu keluar kat paper seperti The Star,
majalah2 seperti Wanita, Bacaria, Kosmo, Dewan
Masyarakat dan banyak lagi akan berkongsi rahsia
kejayaan mereka kepada anda yang dahagakan kejayaan
dalam hidup dan mengimpikan kereta idaman, rumah
idaman, income idaman.

2. Team Millionaiire Sister turut diperkuatkan lagi
dengan JUTAWAN MUDA pada usia 21 Tahun dan dikenali
antara anugerah diterima adalah pengiktirafan oleh The
New Straits Times Press sebagai The Youngest Jaguar
Owner in Malaysia yang turut merupakan The Author Of
the Best Selling Book - Jutawan Muda dan Sifu iaitu
Encik Mahadi BZ

3. Dengan mentor Dr Lawrence Walter Ng yang telah
diiktiraf antara The Best Master Trainer in The world
menjadikan kumpulan kami antara disegani di Malaysia.

BERITA BAIK!!!!!!!

Kami sedang dalam Road Tour mencari perintis dan
individu2 di seluruh negara yang ingin
berkembang dan berjaya bersama-sama kami.Ringkasnya
menjadi sebahagian daripada Kumpulan kami.

Untuk tempahan tiket masuk, dan bagi membolehkan
training yang bernilai RM120 (2 jam) seorang menjadi
percuma, sila hubungi saya di talian 0133884488
(Rostam) atau 0122098979 (syidan). 50 orang pertama
berdasarkan kepada siapa cepat, dia dapat akan dapat
menghadiri training ini secara PERCUMA.

Jumpa kami di tempat2 berikut :-

Tarikh : 14 Mac 2008 (Jumaat)
Tempat : Equesterian Resort, Kuala Ibai, Kuala
        Terengganu, Terengganu
Masa   : 3.00 Petang

Tarikh : 23 Mac 2008 (Ahad)
Tempat : Vistana Hotel , Kuantan

Tarikh : 19 dan 26 Mac 2008 (Rabu)
Tempat : Platinum Office
        Ara Damansara
Masa   : 8.00 Malam

Tarikh : 15,22 dan 29 Mac 2008 (Sabtu)
Tempat : Platinum Office
         Ara Damansara
Masa   : 2.30 Petang

Sila hadir setengah jam awal bagi memudahkan urusan
pendaftaran dan tempahan terhad VIP tempat duduk anda.

Ingin berfikir lagi dan tengok dulu?

Peluang kadang2 hanya datang sekali sahaja...

Seperti saya, sebelum ini saya telah terlibat dalam
macam-macam skim seperti esuisse fund? eaindex? split
index? ABB Fund? Multi Level dan mcm2 lagi.
Alhamdulillah juga kerana program2 ini jugalah yang
telah membantu saya menyelesaikan masalah kewangan
saya sebelum ini.

Namun begitu apabila mendapat tunjuk ajar dan nasihat
daripada Millionnaire Sister dan Teamnya, saya dan
rakan2 saya yang lain telah mendapat arah dan hala
yang kami ingin kecapi.

JUMPA DI KEMUNCAK KEJAYAAN

Terima Kasih

Rostam

BA(Hons) Accounting and Finance
University Of Plymouth,
England

- Motivator dan Trainer
- Financial Consultant
- President,Malaysian Alumni Association,University
  Of Plymouth,England
- Treasurer,SMSS Alumni Association
- National Exco Member, ASEAN-Japan Youth Program etc

Be a better friend, newshound, and