"Sebuah koleksi grafik yang sangat menarik dan hebat. Sebelum ini banyak
juga koleksi-koleksi grafik telah saya beli di internet tetapi kesemuanya dalam
Bahasa Inggeris dan tidak boleh diedit.Ia juga mudah diedit mengikut keperluan
perniagaan pasaran tempatan dan antarabangsa. Harganya juga sangat berpatutan.
Tidak pernah saya jumpa koleksi grafik yang lengkap dijual dengan harga semurah
ini!
    -Amzani Mokhtar -   www.AmzaniMokhtar.Com

   "Produk kamu ni memang bagus dan amat sesuai bagi semua level, walaupun anda
tidak tahu apa-apa, anda mampu menjadi 'seolah-olah' pakar dalam grafik!
Tambahan pula, saya sukakan produk ini kerana ia membantu saya dalam perusahaan
membina laman web saya, pelanggan saya semakin berpuas hati dengan grafik yang
mereka perolehi. Terima kasih !!!"
  Mohd Hilmi Mohd Dan
http://www.mohdhilmi.com

  Pakej ini amat sesuai untuk usahawan yang baru mula berjinak dalam dunia
perniagaan internet seperti saya. Amat berbaloi memiliki Pakej Grafik 2008 ini.
Anda patut milikinya jua! :-)
  Nuwa

    Berikut Adalah Senarai FAEDAH & PRODUK Yang Anda Bakal Perolehi Apabila
Anda Mendapatkan Tawaran Saya Ini Sekarang :

  Super Collection of Graphic Stuffs   +
  Grafik Butang Membeli Terbaru
  +
  Grafik Nombor
  +
  Grafik 'Tick' & Istimewa
  +
  Tulisan-Tulisan Grafik Berwarna & Berkualiti
  +
  Guarantee Seal
  +
  Butang Download
  +
  Grafik Penjimatan Diskuan
  +
  Kotak-kotak Grafik Untuk Testimoni
  +
  Maklumat DUA SUMBER Stok Foto Bernilai Ribuan Ringgit
  +
  Video Tutorial Menggunakan Fail Grafik - $ 67
  +
  2 Action Script - RM 20.00
  +
  5 Template Header Berkualiti - $67
  +
  5 Template Ecover Sedia Untuk Diguna - $67
  +
  5 Template Butang Membeli Yang Dioptimasikan Dengan Header&Ecover - $27
  +
  Bonus 'Graphic Designer For Beginners' (Lesen RR) - $27
  +
  Bonus 'Affiliate Rescue New Version 2.0' (Lesen RR)- $47
  +
  5 Banner Untuk Tujuan Promosi - $60
  +
  5 'Video Frame' - $47
  +
  Salesletter Ini Siap Diguna Bernilai Ratusan Ringgit
  +
  Ecover 'Super Collection of Graphic Stuffs' Bernilai $37.00
  +
  Lesen  Resell Rights Untuk Koleksi Grafik Bernilai $297.00!
  (Keuntungan 100% Milik Anda!)

  Contoh, 20 Jualan x RM 37 = RM740.00 Milik Anda Sepenuhnya Tanpa Diusik Oleh
Saya Walau Sedikit Pun!

  Pakej Grafik Terbaik 2008 dengan Harga Yang Tidak Boleh Didapati Ditempat
Lain!     Lawati http://www.grafik2008.webs.com  sebelum 14 APRIL 2008 untuk
mendapat harga promosi.