$$URUSNIAGA FOREX SECARA MUDAH$$

$$JANA WANG DARI SEMUA UNIT AMANAH MALAYSIA -TERJAMIN$$


----- Forwarded Message ----
From: Zairi Sabtu <[EMAIL PROTECTED]>
To: Alkif Hussein AB Latib <[EMAIL PROTECTED]>; Aminsyahruddin Rasedin <[EMAIL 
PROTECTED]>; [EMAIL PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED]; [EMAIL 
PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED]; Fazidah Abu Bakar <[EMAIL PROTECTED]>; [EMAIL 
PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED]; [EMAIL PROTECTED]; Zaiful 
Zainun <[EMAIL PROTECTED]>
Sent: Monday, March 10, 2008 3:43:32 PM
Subject: FW:  rahsia bola hitam & putih (Baca dgn penuh telite baru pham cete)

   _filtered {
font-family:Book Antiqua;}
 _filtered {
font-family:Century Gothic;}
 _filtered {margin:1.0in 1.25in 1.0in 1.25in;}
UNKNOWN {
FONT-FAMILY:Tahoma;panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4;}
UNKNOWN {
FONT-FAMILY:"Century Gothic";panose-1:2 11 5 2 2 2 2 2 2 4;}
UNKNOWN {
FONT-FAMILY:"Script MT Bold";panose-1:3 4 6 2 4 6 7 8 9 4;}
UNKNOWN {
FONT-FAMILY:Verdana;panose-1:2 11 6 4 3 5 4 4 2 4;}
UNKNOWN {
MARGIN:1in 1.25in;}
P.MsoNormal {
FONT-SIZE:12pt;MARGIN-LEFT:7.5pt;MARGIN-RIGHT:0in;FONT-FAMILY:"Times New 
Roman";}
LI.MsoNormal {
FONT-SIZE:12pt;MARGIN-LEFT:7.5pt;MARGIN-RIGHT:0in;FONT-FAMILY:"Times New 
Roman";}
DIV.MsoNormal {
FONT-SIZE:12pt;MARGIN-LEFT:7.5pt;MARGIN-RIGHT:0in;FONT-FAMILY:"Times New 
Roman";}
A:link {
COLOR:blue;TEXT-DECORATION:underline;}
SPAN.MsoHyperlink {
COLOR:blue;TEXT-DECORATION:underline;}
A:visited {
COLOR:purple;TEXT-DECORATION:underline;}
SPAN.MsoHyperlinkFollowed {
COLOR:purple;TEXT-DECORATION:underline;}
P {
FONT-SIZE:12pt;MARGIN-LEFT:0in;MARGIN-RIGHT:0in;FONT-FAMILY:"Times New Roman";}
SPAN.emailstyle18 {
FONT-WEIGHT:normal;COLOR:windowtext;FONT-STYLE:normal;FONT-FAMILY:"Century 
Gothic";TEXT-DECORATION:none;}
SPAN.emailstyle21 {
COLOR:navy;FONT-FAMILY:Arial;}
SPAN.emailstyle22 {
COLOR:navy;FONT-FAMILY:Arial;}
SPAN.EmailStyle210 {
COLOR:navy;FONT-FAMILY:Arial;}
SPAN.EmailStyle220 {
COLOR:navy;FONT-FAMILY:Arial;}
SPAN.EmailStyle23 {
COLOR:navy;FONT-FAMILY:Arial;}
SPAN.EmailStyle24 {
COLOR:navy;FONT-FAMILY:Arial;}
DIV.Section1 {
}
 

From: Azmi Mohd Kamsin 
Sent:Saturday, March 08, 2008 1:02 AM
To: Syahril Mat Nor; ShanmuganathanRajagopal; Ridawati Upe; Nursa Elfitra; 
Parini Cipto Wiyadi; Syahrizul AhmadZabidi; Zairi Sabtu; Marzila Martadha; 
Normah Bt Samad; Razali Abdullah; MohamadNumeiry Bakar; Mohd Rashidi Alias; 
Dzamanhari Abu Bakar; Mohd Najieb Zahari;Mansor Che Sat; Mohd Fitri Bin. Zainal 
Abidin; Nor Farif Nor Azizan; HermaHammad; Nurshimma Zulkifli; Md Supian 
Inchok; Anwar Bin. Abidin;[EMAIL PROTECTED]; Ruzaimi Sakio; [EMAIL 
PROTECTED];Rathnaa Devi Kuppan; Anbanandhan Subramaniam; Saravanan a/l. 
Ramadass; SyukurSahabudin; Abdul Aziz B. Ramli; Hishamudin b Jaafar; Muhammad 
Sabil; NurazihanNuruddin; Mohd Alias Bin. Zkaria; Muhammad Amin; Lim Tak; Lim 
Ley Khim; SaifulIndra Suhimi; Gunalan Arjunan; Doraisamy a/l. Subramaniam; 
Asmah Beddu;[EMAIL PROTECTED]; Sufiah Kamaruzaman; Subakir Marsam; Rina Wati 
Mohtarom;Muhammad Nurul Adni Dindik; Johaizal Adel Abdul Jalal
Subject: FW:rahsia bola hitam & putih (Baca dgn penuh telite baru phamcete)



  
   
   
 Rahsia
bola hitam & putih

Bermulaceritanya ada seorang anak lelaki tunggal yang kematian ibu selepas 
Diadilahirkan. Selepas itu bapanya menjadi terlalu workaholic dan tak 
Kahwin2lagi. Tapisi anak baik hati dan lemah lembut walaupun cuma tinggal 
bersama pengasuh je.

Lepas Tadika, sementara member2 lain dah ada basikal, dia masih berjalankaki. 
Pengasuhnya mengadu kepada bapanya. "Tuan, tak kesian ke dgn anak tuan?Dia Tak 
ada basikal...apa tuan tak segan?" 

Lantas...... si bapamemanggil si anak, ditawarkan beskal yang macam mana dan si 
anak cuma bagitau,"Tak payah susah2 la papa, belikan je saya bola itam dan bola 
putih ..."

Hek eleh takkan macam tu kot? Bingung si bapa. "Kenapa bola itam danputih?" 
"Tak perlulah saya terangkan kenapa. Kalau papa ada duit, belikan
itu je." 

Bila ingatkan si anak tak pernah meminta2, so bapanyaterima je. maka 
dibelikanlah anaknya itu basikal model terbaru dan terkini masatu, 
yang paling canggih, ditambah dgn bola hitam dan bola putih.

Masa berlalu

kemudian si anak masuk Sek.Rendah. Lepas itu musimkasut roda. Sekian lama si 
pengasuh perhatikan, budak tu tak pernah mintabapanya 
membelikan kasut roda untuknya. Tiap2 petang dia cuma duduk2 je.Basikalnya 
disimpan di dlm stor.. 

Maka Si Pengasuhnya menyatakanpendapatnya lagi kepada si bapa. 

Kemudian si bapa memanggil anaknyalagi. "anakku, kamu tak nak dibelikan kasut 
roda 
macam kawan2 kamu? Apsaltak bagitau kat 
Papa?. No problem setakat beli kasut roda je...". 

Sianak menjawab,"Tak perlulah papa, bola hitam dan bola putih saya dah 
rosak..Kalau boleh papa beli lagi k..tak payah lah beli kasut roda. 

Lagipunianya jauh lebih murah berbanding kasut roda, kan papa?" 

Si bapa geram .walaubagaimanapun, si bapa tetap belikan anaknya kasut roda, 
ditambah bola hitamdan bola putih. 

Selang beberapa tahun, si anak masuk Sek.Men. Ceritasama berulang. 
  
 Sekarangkawan2nya 
main permainan lain- main roller blade. musim rollerblade melandakwasan tempat 
tinggal nya. 
Trend baru.... 

Sementara tu, budak lelakitersebut masih setia dengan kasut rodanya. Lepas 
bapanya 
pulang dari luarnegeri dan terlihat anaknya yang masih pakai kasut roda, si 
bapa jadi malu
sangat2. Teruk betul, rumah macam pusat beli belah, syarikat banyak, 
keluarnegeri lagi tu......Tapi anak lelakinya ketinggalan zaman.
 Keesokkanharinya, dalam bilik anaknya sudah ada sepasang roller blade baru 
bersamasecebis nota: "Biar kamu tak malu". 

Pada malamnya, terdapat secebis notabalasan di ruang kerja si bapa. 
  
 Notatersebut berbunyi: "Papa, Kenapa tak belikan 
bola hitam dan bola putih? Sayalebih sukakan 
nya." 

"Haaah,, si bapa mengeluh serta bingung selepasmembaca nota itu. 
 Apalahistimewanya bola itam dan bola putih!!? 

Keesokkan hari dan seterusnyalagi si bapa berkali2 ditinggalkan nota 
sebegitu...hingga dia tak tahan danterus membelikan anak lelaki nya bola hitam 
dan bola putih untuk kesekiankalinya. 

Benar, setelah mendapat bola hitam & bola 
putih tu, sianak tidak lagi mendesak bapanya.. Secebis nota juga ditinggalkan 
di ruang kerjasi bapa.. "trima kasih byk2 papa kerana belikan 
saya bola hitam dan bolaputih" 

Masa berlalu.... 

Ketika di Sek Men, yang jaraknya agakjauh, si anak masih berulang-alik dengan 
bas, member2nya sudah ada yang membawamotor dan kereta ke sekolah. 
Suatu hari, ketika bapanya ada di rumah, sianak dihantar pulang oleh membernya 
dengan motor Harley Davidson color birulaut. Si bapa menjadi 
sangat malu. 
 
Anaknyabukan 4, bukan 3,...2 pun tidak. 

Itulah satu-satunya anaknya. Itupuntidak dibelikan motor untuk kesenangan 
anaknya! Maka ditawarkan Anaknya untukdia membeli sebuah motorsikal. Si anak 
menolak tawaran ayahnya dengan alasanmotor kurang praktis, lagipun si anak cuma 
inginkan bola hitam & bolaputih sahaja! 
  
 Si
bapa tidak dapat menerima penolakan itu. Kerana anaknya dah beso panjang, boleh
berbincang. 
 Akhirnyatercetus keputusan dimana si anak dibelikan motorsikal, ditambah pula 
dgn bolahitam dan bola putih semestinya!!. 

Tetapi si bapa masih kesal...
Kesal kerana sudah beberapa tahun dia belikan 
anak lelakinya bola hitam& bola putih tetapi tidak tahu kenapa anaknya begitu 
memerlukan sebiji bola
hitam & sebiji bola putih! Dan Si anak pula tak pernah bagitahu kenapadan 
mengapa dia amat memerlukan bola hitam & bola putih.. 

Sehinggatibalah masa untuk anaknya melanjutkan pelajaran ke Universiti. Kerana 
gembiradan bangga anaknya dapat masuk Universiti, si anak dihadiahkan oleh si 
bapasebuah kereta Ferrari keluaran terbaru. 

Akan tetapi, sehingga beberapabulan si anak masih lagi menaiki motoooor je. 

Sehingga aweknya jugaturut bingung- kan ke dia ada ferrari? kenapa naik 
motoooooor jeeeee.. 
Biladitanya, maka dijawab budak lelaki tersebut: abis bapanya tak belikan 
bolahitam bola putih. Tak 
faham perasaan anak sendiri! 

Suatu hari sianak mengajak aweknya makan malam bersama dgn bapanya. So, selepas 
makan malamtersebut si awek mengambil kesempatan untuk bertanya kpd si bapa, 
kenapa pak cik
tak belikan bola hitam bola putih? 

Si bapa terkedu kerana diasebenarnya sensitif dengan bola2 tu..huh..sampai awek 
anak aku pun
tanya...bila si bapa menanyakan si awek 
semula kenapa soalan tu yang ditanya?. Si 
awek pun bagitau, anak lelakinya tidak akan sekali kali menyentuhFerrarinya 
selagi tidak diberi 
bola hitam & bola putih!! 


Sibapa bingung, di ruang bilik anaknya 
sudah begitu banyak bola hitam &bola putih. 
 
Nakbuat apa lagii..., fikir si Papa. Tapi demi memelihara imejnya di hadapan 
awekanaknya itu, 
maka esoknya sudah ada bola hitam & bola putih buatanaknya. 

Suatu hari si anak membawa aweknya ke tempat peranginan yangberbukit bukau 
menaiki Ferrari untuk brsiar2. Yelah, anak muda kan , ketikatenang memandu si 
anak dicium aweknya dan dia jadi 
gelabah dan terusaccident!!! Mereka segera dikejarkan ke hospital dan si bapa 
juga dimaklum
oleh pihak polis tentang perkara tersebut. Keduanya cedera parah kerana mereka 
tidak memakai 
seatbelt, si awek mati dalam perjalanan ke hospital dan sianak tenat. 

Si bapa tiba di Hospital.."macammana doktor, anak 
saya?"Doktor (dengan simpati dan penuh duka cita) :"Maaf Encik, kami telah 
berusahasedaya upaya.. tetapi terserah kepada Nya... sebaiknya 
Encik manfaatkanlahwaktu2 terakhir bersama anak encik.." 

Perlahan si bapa masuk, mendekatianaknya. 

"Papa, maafkan saya..tidak berhati hati semasa memandu.." sianak juga menangis 
kerana aweknya tak dapat diselamatkan. Si bapa cubamenenangkan 
dia...akrablah dua manusia itu beberapa saat. sehingga si bapaberanggapan ini 
adalah saat 
pertemuan terakhir antara dia dan anaklelakinya... 
 Diateringat kembali persoalan yang selama ini sering bermain di benaknya 
dankeinginannya untuk mengetahui tentang "mengapa anaknya selama ini 
selaluminta bola hitam bola putih" 


"Nak, maafkan papamu kerana selama inipapa selalu sibuk... sehingga kamu sering 
kesepian..maafkan papa, nak. Papa takberkesempatan untuk menjadi ayah yang 
baik." 

Anaknya menjawab dalamkeadaan 
lemah,"tak mengapa papa, saya faham.. Cuma
saya kecewa disebabkan papa ada 
kemewahan, papa belikan saya macam2....saya cuma minta bola hitam dan bola 
putih je kan ?" 

Si bapa rasa timingjawapan untuk persoalannya sudah tepat.., "KENAPA KAMU 
SELALU MINTA BOLA HITAM& BOLA PUTIH ANAKKU... ADA APA DENGAN BOLA2 ITU SEHINGGA 
IANYA BEGITUBERERTI 
BUATMU?" 




(anda semua pun ingin tahu kan ...?)







Si anak menjawab dengan nada terputus putus
kerana sudah tidak dapat bertahan dan masanya sudah hampir tiba....



"sebabnya ....saya.. saya... saya...." 



*hep*Kepalanya perlahan lahan rebah dan hembusan nafasnyahilang....
  
 Sianak sudah meninggal sebelum sempat memberitau bapanya tentang bola hitam 
&bola putih. 

Tengok, si bapa yang selalu hidup bersama anaknya pun taktau......
  
 Apalagiaku yang cuma bercerita, lagi la tak 
tau ape ape. MACAMMANA NI? Kecewa jugak
nih. 
 
Isk!Isk!Isk!..........Rasa nak tumbuk je perut orang yang mula-mula forward kat 
akuciter nie. 

P/S : 
Sorry aarr sebab forward ni kat korang. Yelah...Takkan nak jadi korban 
sorang-sorang je kan ... 
  
  





 Legal Disclaimer:The information contained in this message may be privileged 
and confidential. It is intended to be read only by the individual or entity to 
whom it is addressed or by their designee. If the reader of this message is not 
the intended recipient, you are on notice that any distribution of this 
message, in any form, is strictly prohibited. If you have received this message 
in error, please immediately notify the sender and delete or destroy any copy 
of this message





      
____________________________________________________________________________________
Be a better friend, newshound, and 
know-it-all with Yahoo! Mobile.  Try it now.  
http://mobile.yahoo.com/;_ylt=Ahu06i62sR8HDtDypao8Wcj9tAcJ

[Non-text portions of this message have been removed]

Kirim email ke