PART-TIME DIRUMAH RM150 SEHARI
INTRO
  PELUANG MENAMBAHKAN PENDAPATAN SEHINGGA
RM9,000 SEBULAN (SEPARUH MASA)
ANDA HANYA PERLU MEMBERIKAN RESPON KEPADA PELANGGAN KAMI DAN ANDA AKAN DIBAYAR
KOMISYEN TERUS KE AKAUN ANDA SETIAP HARI
 Program RESPONSE2U merupakan satu program pekerjaan yang sangat menarik dan
menakjubkan hanya dari rumah. Ianya amat mudah dilakukan oleh sesiapa sahaja.
Tujuan program RESPONSE2U adalah untuk mencari seberapa banyak individu yang
berminat untuk menambahkan pendapatan dari rumah sebagai Agen Memberikan
Response kepada pelanggan kami.
Kami merupakan penyedia servis perkhidmatan pengiklanan secara digital yang
berkesan untuk menarik minat pelanggan dan telah beroperasi sejak sekian lama
dalam industri ini. Oleh kerana mendapat sambutan yang amat menggalakkan, kami
membuka peluang ini kepada orang ramai untuk menyertai Program RESPONSE2U.
MATLAMAT PROGRAM RESPONSE2U
 Matlamat program RESPONSE2U adalah agar anda sentiasa merasa selesa dan senang
bekerja sendiri di rumah kediaman anda. Bekerja di rumah kini telah menjadi
satu trend yang terkenal. Secara kasarnya kami menguruskan 10,000,000 pelanggan
kami di seluruh Malaysia, Singapura, Brunei dan Indonesia. Kami tidak punyai
pekerja yang ramai dan tidak mempunyai ruang bangunan yang cukup untuk
menampung pekerja yang ramai.
Dengan adanya orang-orang seperti anda, kami dapat menjimatkan system
pengurusan, sistem perakaunan, tidak perlu membayar caruman KWSP pekerja dan
tidak perlu menyediakan insuran bangunan yang besar dan jumlah pekerja yang
ramai. Bekerja di rumah telah menjadi kerjaya kedua yang cemerlang disamping
meraih pendapatan yang lebih kukuh dari apa yang anda perolehi sekarang.
SIAPA YANG BOLEH MENYERTAI PROGRAM RESPONSE2U?
Sesiapa sahaja boleh menyertai program Response2u, dengan syarat:
i)   Warganegara Malaysia, Singapura, Brunei atau Indonesia sahaja,

ii)   Berumur 15 tahun ke atas,
iii)  Mempunyai pengetahuan asas komputer, iaitu Microsoft Word,
iv)  Mempunyai E-mail yang sah.
Sekiranya anda memenuhi syarat-syarat di atas, maka anda boleh menyertai
RESPONSE2U dan bayaran akan dibayar terus ke akaun bank anda.

BERAPAKAH PENDAPATAN ANDA SELEPAS MENYERTAI RESPONSE2U?
Anda akan dibayar RM30.00 untuk setiap pelanggan yang anda respon. Secara
minimum anda akan memberikan respon kepada 5 pelanggan RESPONSE2U sehari. Jadi,
anda akan dibayar RM150.00 terus ke akaun bank anda pada hari yang sama.
Katakan anda memberikan respon kepada 10 pelanggan setiap hari, anda akan
mendapat RM9,000 sebulan. Anda akan dibayar lumayan, dengan syarat anda
memberikan respon kepada pelanggan kami seperti arahan yang akan diberikan
kepada anda setelah menyertai RESPONSE2U.

TESTIMONIAL PESERTA RESPONSE2U
"Apa yang saya suka tentang program RESPONSE2U, kerjanya senang saja, tak perlu
jumpa sesiapa atau bercakap dengan sesiapa. Ramai orang kita yang berfikiran
negatif, takut kena tipu, takut gagal dan lebih banyak beri alasan dari
mencuba. Saya membuka minda pada program seperti ini kerana saya memang yakin,
ianya tidak mustahil dan sangat logik. Alhamdulillah, sekarang saya dapat
income minimum RM500.00 sehari. Terima kasih kerana memperkenalkan saya program
kewangan hebat ini."
Muhammad Loqman bin Muhammad Ruslan,
Taman Universiti, Johor Bahru
"Saya mencari kerja selepas tamat pengajian saya di Universiti Teknologi
Malaysia (UTM) Skudai pada tahun 2006, tetapi saya tidak mendapat satu kerja
pun. Pada masa itu, saya memang frust. Alhamdulillah, saya menerima satu email
dari kawan saya, lalu mengambil keputusan untuk mencuba program RESPONSE2U.
Lagipun yuran pendaftaran cuma RM30 sahaja dan sekali bayar sahaja. Saya dapat
RM60 selepas saya memberikan respons kepada 2 pelanggan RESPONSE2U sahaja. Kini
secara sepenuh masa saya dapat RM5,000 seminggu hanya dari rumah sahaja."
Rosliza bt. Mohd Hussain,
Sg. Long, Selangor
“Satu hari saya menerima email yang memperkenalkan saya dengan program kewangan
yang unik ini. Walaupun ada kerja, tapi, saya masih ingin mencari wang
tambahan, jadi saya pun joinlah program ini. Lagipun, RM30 sikit saja
berbanding dengan MLM, insuran atau pelaburan yang pernah saya sertai. Program
Response2u memang unik dan hanya perlu memberikan respon kepada pelanggannya
melalui email sahaja. Pembayaran pula dilakukan setiap hari. Saya cuma bekerja
selama 30 minit sehari. Kini sehari saya boleh dapat RM400. Kalau dari dulu
saya tahu program ni, tak payah lah saya berhabis join MLM dan promote barang
sana sini lagi. Terima kasih RESPONSE2U." Mohd Sharif Hj Abd Rahim,
Ipoh, Perak
BAGAIMANA ANDA AKAN DIBAYAR?
Anda akan dibayar terus ke akaun bank anda.
PENTING: Bagi warganegara Malaysia, anda akan menerima pembayaran dalam bentuk
Ringgit Malaysia (RM) ke akaun bank anda (sebarang bank di Malaysia). Manakala,
bagi warganegara Singapura, Brunei dan Indonesia, anda akan menerima pembayaran
dalam bentuk E-gold atau Paypal sahaja dalam bentuk US Dollar (USD).
*Pembayaran akan dibuat setiap hari terus ke akaun bank anda*

BAGAIMANA MEMBERIKAN RESPON KEPADA PELANGGAN ?
Selepas menyertai program RESPONSE2U, anda akan menerima manual program
RESPONSE2U melalui email anda. Anda hanya perlu mengikut arahan didalam manual
tersebut dan setelah anda melakukan nya, anda akan dibayar terus ke akaun bank
anda.

"PROGRAM RESPONSE2U ADALAH SANGAT MUDAH, PRAKTIKAL, PANTAS, HEBAT, TIADA
RISIKO, MODAL KECIL DAN SUDAH PASTI ANDA SEBAGAI PESERTA PROGRAM INI AKAN
MENDAPAT KEUNTUNGAN LUMAYAN.TIADA UNSUR-UNSUR PENIPUAN, SAH DI SISI
UNDANG-UNDANG.PROGRAM RESPONSE2U TERBUKA KEPADA SEMUA BANGSA, WARGA MALAYSIA,
SINGAPURA, BRUNEI DAN INDONESIA. SESIAPA SAHAJA BOLEH MELAKUKANNYA!!!"

Program RESPONSE2U BUKANnya MLM, jual saham, pelaburan, skim piramid atau skim
cepat kaya. Anda akan mendapat wang yang teramat lumayan jika anda mengikuti
segala panduan secara langkah demi langkah seperti yang diarahkan kepada anda
setelah menyertai Program RESPONSE2U.Sama ada bekerja secara sepenuh masa atau
separuh masa (sambilan), ianya adalah terpulang kepada anda untuk
menentukannya. Program RESPONSE2U terbuka kepada sesiapapun, pekerja kerajaan,
swasta, penganggur, pelajar IPTA dan IPTS, suri rumah tangga, peniaga, mahupun
petani; semuanya adalah digalakkan menyertai RESPONSE2U. Oleh kerana anda akan
memberikan respon kepada pelanggan dari seluruh Malaysia, Singapura, Brunei dan
Indonesia, anda boleh menetapkan masa bekerja anda sendiri.
INGAT!!! Program RESPONSE2U bukan merupakan pelan pemasaran atau Multi Level
Marketing (MLM). Anda tidak akan dikehendaki mempromosikan produk atau mencari
Downline, tetapi hanya memberikan respon kepada pelanggan kami melalui email
sahaja.

BAGAIMANA MENYERTAI PROGRAM INI?
Untuk anda menyertai program ini, kami hanya memerlukan yuran pendaftaran
sekali bayar sahaja.
Yuran Pendaftaran: RM500 RM300 RM99 RM30 SAHAJA!!!

 DI SEBABKAN SAMBUTAN YANG HANGAT TAWARAN INI AKAN DI BUKA SEHINGGA 30 APRIL
2008. PENDAFTARAN AKAN DI TUTUP SELEPAS TARIKH TERSEBUT

**ANDA HANYA PERLU MEMBAYAR RM30 SEKALI SEUMUR HIDUP DAN ANDA AKAN MULA MENJANA
WANG YANG SANGAT LUMAYAN SELEPAS ANDA MENYERTAI PROGRAM RESPONSE2U.

Pihak kami mengenakan bayaran sekali seumur hidup sebanyak RM30 semata-mata,
tanpa bayaran berulang (pembaharuan) atau fee tersembunyi. Ini adalah bertujuan
untuk menampung kos perlantikan / pendaftaran dan bahan `Latihan Manual
RESPONSE2U'. Wang pendaftaran sekali seumur hidup ini juga adalah untuk khidmat
bantuan / pertanyaan dan pemantauan prestasi. Tiada perniagaan yang mampu
memberikan kos perkhidmatan, overhead, bahan latihan, serta masa yang berharga
secara percuma. Di samping itu, wang pendaftaran yang kecil ini memastikan anda
bersedia untuk bekerja sendiri dengan penuh rasa tanggungjawab dan bukan hanya
pencari peluang yang ingin tahu sahaja.

Anda boleh bekerja sebanyak mana menurut kemahuan sendiri. Sekarang anda adalah
BOSS pada diri sendiri dan PEKERJA kepada perniagaan home bisnes anda.

MULAKAN SEKARANG JUGA!
Kami berharap penjelasan dan penerangan yang diberikan adalah jelas, terang dan
mudah difahami. Kami memerlukan anda menyediakan wang sebanyak RM30.00 SAHAJA
sebagai yuran pendaftaran untuk:

1. Mendaftar, membuka dan mengurus fail peribadi anda.
 2. Perbelanjaan pengendalian para ahli.
3. Sebagai cagaran barangan kami yang mempunyai nilai hak cipta yang tinggi.
Ini adalah perlu bagi penyusunan kerja yang lengkap dari rumah dan kami
terpaksa mengenakan bayaran yang kecil. Harga ini adalah murah berbanding
dengan nilai harga barangan yang akan kami kirimkan. Mulakan langkah pertama ke
arah bekerja sendiri dalam keselesaan rumah. Manual RESPONSE2U akan dikirimkan
terus ke email anda selepas pembayaran anda diterima dan proses pendaftaran
selesai dalam masa 12 jam. Selepas itu anda sudah boleh mula bekerja sendiri.
Manual ini akan membantu anda dan menerangkan satu-per-satu cara-cara bagi
memulakan kerjaya anda sebagai Agen Response2u kepada pelanggan kami. Dengan
arahan yang mudah difahami, padat serta tepat, anda boleh menjalankan tugas
pada hari yang sama dan seterusnya menerima pembayaran serta-merta! Kami
sanggup memberi jaminan asalkan anda dapat menurut segala panduan serta arahan
dalam manual yang telah diberikan.

Jaminan Peribadi 100% Wang Dikembalikan! Jika anda masih belum yakin sepenuhnya
dengan kebenaran yang kami tawarkan, ini jaminan peribadi kami. Dapatkan
program kerjaya sambilan online kami dan CUBA selama 30 hari! Jika anda tidak
mendapat semula wang pelaburan anda (RM30) dalam tempoh ini, kami akan
pulangkan wang anda tanpa banyak soal! Jadi, anda mempunyai masa 30 hari untuk
mencuba panduan yang terdapat dalam program ini. Kami berani memberi jaminan
100% tanpa risiko dan jaminan wang dikembalikan kerana kami yakin dengan
program yang tawarkan ini. Anda tidak akan rugi walau sedikit pun. Segalanya
ditanggung oleh kami. Malah, kami benarkan anda menyimpan SEMUA keuntungan
sebagai tanda terima kasih kerana sudi mencuba sistem ini! Tiada unsur penipuan
kerana tidak berbaloi dengan wang sebanyak itu!

SILA TEMPAH SEGERA !

Untuk Tempahan online:

Sila bank in RM30 ke akaun Maybank 1581 727 626 80 untuk mendapat manual
response2u dan bonus-bonus lain yang disediakan oleh pihak response2u.

Selepas membuat pembayaran, sila hantar pengesahan pembayaran dengan mengisi
maklumat berikut:

1) Nama :

2) Tarikh Pembayaran:

3) Waktu Pembayaran: