JANGAN KETUK NANTI TERBAKAR

 Kalau kita ke stesen minyak, selalunya ada tanda arahan yang mengingatkan kita
agar jangan menggunakan handphone, matikan enjin
 kereta dan jangan merokok kerana benda-benda ini amat bahaya....

 Ada satu lagi perkara yang tidak diberikan amaran  / larangan  langsung
sedangkan ianya tidak kurang mendatangkan bahaya. Selalunya apabila kita
memasukkan nozel ke dalam muncung tangki kereta, kita akan menunggu sehingga
habis minyak yang kita beli. Kebiasaannya juga apabila nozel hendak
dikeluarkan, kita mengetuknya pada muncung tangki supaya titisan-titisan
terakhir petrol masuk ke dalam tangki dan tidak tertumpah.

 Tapi awas . Ambil perhatian bahawa nozel tersebut adalah besi, muncung tangki
juga diperbuat dari besi. Sekiranya terdapat karat pada nozel
 dan muncung tangki pula bergerigi, kemungkinan bila kita mengetuknya api akan
menyala ('spark').
 Janganlah disebabkan tidak mahu rugi setitik dua petrol, kebakaran pula yang
terjadi .

 Dinasihatkan:
 Jangan ketuk , tapi biarkan nozel tu lama sedikit untuk memastikan minyak
telah berhenti mengalir.

<<<<SISTEM KAMI MENGGANDAKAN WANG ANDA>>>>

 Lihat dan rasai bagaimana sistem kami menggandakan wang anda hanya
 dengan 1% usaha sahaja.

 Pada awalnya saya juga malas dan tak percaya malah saya abaikan saja
 program sedemikian rupa. Saya juga banyak memberi alasan serta
 berkata-kata yang negatif "Tak minatlah", "Tipuuu Laaa", Lecehlah dan
 bermacam-macam lagi. Tetapi beberapa hari kemudian setelah berfikir
 panjang, Akhirnya.., saya menyertai program ini juga.

 Sekarang..!!! Apakata anda masuk dan lihat sebentar www.e-jariah.net .
 Saya sedia membantu anda sekiranya terdapat kemusykilan.
 Saya menjemput anda menyertai E-Jariah.Net/RM1POWER DAN WANGLEBIH.COM
 sebagai peserta. Sistem ini dapat menggandakan wang anda hanya dengan
 1% usaha sahaja. Inilah yang dinanti-nantikan oleh semua rakyat
 Malaysia. Anda tidak perlu membeli E-book yang kebanyakannya dijual di
 laman web lain untuk mengetahui rahsia ini. Kami akan mendedahkan
 segalanya.

 Tidak mahukah anda menerima pendapatan antara RM50 - RM1000 seminggu?
 Hanya dengan 1% usaha sahaja? Dengan penawaran sistem yang tersusun
 hebat, sungguh mudah untuk anda menerima pendapatan seperti yang
 diterangkan diatas.

 Tentu seringkali anda bertanya 'Bagaimana mahu buat wang dengan
 internet'??
 Begitu juga dengan saya pada awalnya. Setelah berfikir panjang, saya
 mendapati sistem yang diamalkan oleh<<< rm1power/ E-jariah.Net dan
 wanglebih.com >>> ternyata dapat menggandakan wang.

 Saya dengan ikhlasnya menjemput anda untuk sama-sama berjaya.

 Jangan Terlambat!!! Lawati sekarang juga.

 http://rm1power.com/?id=halika
 http://www.e-jariah.net/halika
 http://wanglebih.com?lid=15e6ac23&ref=kiambang19

Search. browse and book your hotels and flights through Yahoo! Travel