-DISERTAKAN BUKTI SUMBANGAN-

SEKARANG MINYAK DAH NAIK, SEMUA BARANG NAIK, TARAF HIDUP SEMAKIN MENINGKAT,
TAPI GAJI TAK NAIK-NAIK.

DAH TIBA MASANYA ANDA MEMBUAT SIDE INCOME DENGAN HANYA BERMODALKAN RM10 TAPI
DENGAN PULANGAN YANG SUNGGUH MENAKJUBKAN, ASALKAN ANDA BERUSAHA.

Pernahkah anda membaca buku yg ditulis oleh penulis no.1 Malaysia "Jutawan
Dari Plane Jupiter", Azizi Ali
atau buku "Jutawan Senyap" karya Chef Li
atau buku terlaris dunia "Rich Dad, Poor Dad" oleh Robert Kiyosaki
ataupun buku "The Lazy Man Way to A Millionaire" oleh Philip Poter??
Saya telah meneliti buku-buku tersebut & jalan utk jadi KAYA
adalah terbuka luas kpd mereka yg BIJAK MENGGUNAKAN AKAL &
MEREBUT PELUANG UTK MENGHASILKAN.

************ ********* ********* ********* *

RESIDUAL INCOME :: PENDAPATAN TAMBAHAN BERTERUSAN TANPA BEKERJA.

Sebenarnya rahsia ini adalah seperti mana yg diajar oleh
Robert Kiyosaki, "Jika Anda Mahu Sesuatu, Anda Berilah Sesuatu."
"Orang yg KAYA tak bekerja utk Wang, sebaliknya WANG bekerja untuk mereka."

UNTUK MEMASTIKAN PROGRAM YG SEHEBAT & SEMUDAH INI BERJALAN DENGAN TERATUR &
MENGHASILKAN PULANGAN YG DIKEHENDAKI,
SETIAP PESERTA DIKEHENDAKI MENGHANTAR BUKTI SUMBANGAN.
DARI RM 2 ANDA BOLEH MENJADI JUTAWAN SENYAP!!
JIKA KITA SAMA-SAMA JUJUR & IKHLAS , IA TAK MUSTAHIL.
INSYA'ALLAH. .

RM2 BOLEH JADI RM 1 627 230.00??

************ ********* ********* ********* *

Langkah 1:

Saudara/saudari, muslimin/muslimat. .

Anda yang budiman,
sebelum anda menganggap surat ini tidak munasabah, saya cadangkan supaya
anda membacanya terlebih dahulu.
Selamat datang ke laman informasi kewangan rakyat Malaysia & luar negara di
seluruh dunia dengan bermodalkan RM10 sahaja.
Tak kira apa status, keturunan, umur & warganegara, anda berpeluang merebut
pendapatan yang lumayan ini.
Wang akan mengalir masuk walaupun anda sedang tidur!

Percayalah.
Sebulan yang lalu, saya sedang melayari news groups seperti anda sekarang
ini & menjumpai artikel seperti ini yg mengajak saya melabur RM10 untuk
mendapatkan pulangan beribu ringgit!!
Mula-mula saya tak percaya.
Ini tak lain tak bukan mesti bertujuan hendak ngenakan orang sahaja!!
Tetapi seperti kebanyakan orang, saya tertanya2, jadi saya terus membaca
artikel itu.
Artikel itu menyatakan bahawa hantar RM2 kpd 5 nama & alamat yg disertakan
di dalam artikel tersebut.
Anda kemudian diminta meletakkan nama & alamat anda pada tempat Peserta 5 &
membuang nama Peserta 1, & kemudian post artikel
itu ke sekurang2nya 200 newsgroup (terdapat beribu2 newsgroup di internet
jika anda rajin surfing).

Selepas saya meminta pandangan beberapa orang rakan & memikirkan semula
risiko yg ada, saya membuat keputusan untuk mencubanya.
Tiada apa yg merugikan saya kecuali RM10 & 5 nombor akaun, kan ?
WELL GUESS WHAT!!
Dlm tempoh 7 hari, akaun saya mula dipenuhi WANG!!!
Saya betul-betul terkejut!
Saya ingat ia akan berhenti masuk pada bila2 masa sahaja tetapi wang itu
tetap datang!
Saya memperolehi RM 240 226.00 dalam tempoh 35 hari shj!!!
Sangat berbaloi!
Dengan hanya pelaburan sebanyak RM10!! WANG DATANG SENDIRI KE DALAM AKAUN
BANK SAYA!!!

Saya akan terangkan macam mana ia berfungsi & yg lebih penting kenapa ia
berfungsi sebegitu.
Yg penting, anda cetak artikel ini SEKARANG utk memudahkan anda mendapatkan
semua langkah2 yg diperlukan.
Saya pasti, jika anda mengikuti langkah2 yg telah diatur dalam artikel ini,
anda akan mula membuat duit sblm habis penghujung minggu ini.
Anggaplah program ini sebagai 1 peluang keemasan yg meningkatkan taraf
ekonomi anda.
Tahukah anda bahawa cara ini telah dipraktikkan oleh berjuta2 orang di
seluruh dunia bagi memungut derma & mengumpul modal perniagaan?
Percayalah!
dalam masa 40-50 hari anda akan memperolehi sbnyk RM 1 627 230.00 tanpa
penat.
Kalau tak percaya, apa kata anda mencubanya dahulu?

Seperti saya, mungkin anda juga ragu2 dengan program seumpama ini.
Mulalah pelbagai soalan bermain di fikiran; Adakah program ini sah di sisi
undang2?
Soalan seperti ini pernah diajukan kepada seorang peguam.
Beliau memberitahu bahawa program ini menyerupai surat berantai (chain
letter) tetapi disebabkan setiap risalah dilengkapi dgn maklumat terperinci
mengenai sistem program tersebut, maka ianya SAH di sisi undang2.
Yg paling kerap bermain di fikiran saya ketika itu ialah; Adakah ia satu
penipuan?
Jawapannya TIDAK SAMA SEKALI kerana ia tak seperti surat berantai, di mana
pihak yg menerima seolah2 diugut utk melakukan apa yg dikehendaki oleh surat
tersebut, program seperti ini tak memaksa / mengugut mana2 pihak malah ia
memberi pilihan kepada pihak yg menerima untuk mengabaikan program ini sama
sekali.
Di samping itu, dengan segala maklumat terperinci yg disertakan ia sekaligus
menjadikan program ini sebuah perniagaan yg sah & amat menguntungkan semua
pihak asalkan mereka rajin berusaha.
Adakah ia baik?
Sudah tentu YA.
Ini kerana, sesiapa sahaja yang rajin menghantar risalah ini, mereka
berpeluang besar untuk memperolehi hasil yang lumayan.
Sangat2 lumayan sebenarnya.
Apa yg PENTING untuk anda fahami ialah program ini bukanlah suatu penipuan &
ia tidak menyalahi undang2 & ia hampir TIDAK MEMPUNYAI SEBARANG RISIKO!!
Sekiranya anda JUJUR & RAJIN menyebarkan program ini, anda akan memperolehi
ganjaran yg amat besar, bersesuaian dgn usaha yg anda curahkan, malah tak
mustahil lebih dari itu.
Jika anda tidak menyertainya, kerugian akan sentiasa berada di pihak anda.

Firman Allah SWT bermaksud:
"Iblis & syaitan menakutkan manusia dengan kerugian & kepapaan supaya jangan
menderma utk kebaikan.."

Program ini telah dicipta setelah dibuat penelitian & kajian terperinci ke
atas program2 yang ada di negara2 maju & ia telah diringkaskan seberapa yg
boleh bagi memudahkan usaha para peserta.
Jumlah RM1 627 230 atau apapun jumlah yg anda inginkan sudah tidak mustahil
lagi.
Pokok pangkal, anda bertindaklan dari SEKARANG & gembelingkan usaha ke
arahnya dengan penuh keyakinan & kesungguhan.
Baca & fahamkan arahan sebelum menyertainya supaya tak berlaku penganiayaan
kepada peserta lain secara tak sengaja.

************ ********* ********* ********* *

- BAGAIMANA CARANYA??

Langkah 1:
(Abaikan jika TIADA BUKTI sumbangan )
Kemudian anda dikehendaki menghulurkan sumbangan RM2 shj kpd setiap peserta
(tak perlu sumbang kepada peserta terdahulu kerana sudah terkeluar).
Seterusnya, bank-in RM2 kpd setiap nama & nombor akaun peserta yg terdapat
pd Senarai Nama Peserta 1 hingga 5. (Transfer Fund to other MAYBANK account)

Langkah 2:
- Setelah setiap peserta menerima sumbangan drpd anda, maka anjakkan nama &
nombor akaun Peserta 1 ke Peserta terdahulu (Peserta 1 terkeluar).
Anjakkan nama Peserta 2 ke ruang Peserta 1, Peserta 3 ke ruang Peserta 2,
Peserta 4 ke ruang Peserta 3, Peserta 5 ke ruang Peserta 4 & masukkan nama &
nombor akaun anda pada ruang Peserta 5 yg tlh dikosongkan td.
Pastikan senarai nama & no akaun setiap peserta berada dlm kedudukan yg
betul bg memastikan tak berlaku sbrg penganiayaan kpd peserta lain.
ATTACHKAN JUGA BUKTI SUMBANGAN ANDA & anda cuma perlu print screen account
summary /transaction history selepas membuat sumbangan.
PASTEkan didalam Paint (Start-> Accessories->Paint) & save.
kemudian attachkan file tersebut sebagai bukti sumbangan anda bagi
meyakinkan peserta lain bahawa anda telah membuat sumbangan (bagi mengelak
penipuan).

Caranya :-
- Masukkan RM2.00 ke dalam setiap akaun dibawah.
RM2 x 5 = RM 10.00 sahaja
SENARAI NAMA PESERTA

Peserta 1 (RM 2.00)
Yusof Bin Ismail
Maybank: 108150025456
(Anjakan nama & Nombor Akaun Peserta 2 ke sini)

Peserta 2 (RM 2..00)
Mazidah bt Ahmad
Maybank : 158154256542
(Anjakan nama & Nombor Akaun Peserta 3 ke sini)

Peserta 3 (RM 2.00)
Mohd Zizi Zul Izhar bin Misry
Maybank : 161015924672
(Anjakan nama & nombor akaun peserta 4 ke sini)

Peserta 4 (RM 2.00)
Raja Norfadhilah Raja Hassan
Maybank : 162339000489
(Anjakan nama & nombor akaun peserta 5 ke sini)

***Peserta 5 (RM 2.00)
Nor Hayati Binti Abdul Rahim
Maybank : 107117986023
(*** Tuliskan nama & Nombor Akaun anda disini sebagai Peserta 5 - baru)

(**Nama & Nombor Akaun anda akan diganti sebagai Peserta 5)

- Langkah 3:
Kemudian, poskan artikel ini (boleh dibuat pengubahsuaian jika perlu) ke
sekurang2nya 200 news group yg terdapat di internet spt laman-laman web
diskusi, forum & message board.

Langkah 4:
- Kemudian, tunggulah giliran anda dgn sabar (biasanya 40-50 hari utk
ganjaran yg lbh besar) utk mencapai matlamat ini bilamana wang kiriman drpd
peserta2 lain yg menyertai program ini akan anda terima.
Semakin ramai yg menyertai program ini, maka semakin berkembanglah kedudukan
anda.
Sila lihat carta sebagai rujukan (andaian 15 peserta menyertai setiap
peringkat & setiap seorang menjana 15 lagi peserta).

************ ********* ********* ********* *

Jangan cuba menipu.
Allah melihat apa yg anda lakukan.
Pastikan anda mengirimkan RM2 kepada peserta setelah meyertai program ini.
Sekiranya anda cuba menipu iaitu dengan meletakkan nama anda terus ke No.1,
anda hanya akan menerima wang sebanyak RM 30 sahaja.
Oleh itu, bersabarlah kerana giliran anda akan tiba juga.

LAKUKAN DENGAN PENUH IKHLAS!
DERMA & SUMBANGLAH KPD PESERTA TERSEBUT, NESCAYA ANDA JUGA AKAN MENERIMA
DERMA & SUMBANGAN SEUMPAMANYA.
INSYA'ALLAH. .

SELAMAT MENCUBA & GUNAKANLAH DUIT TERSEBUT UNTUK KEPERLUAN ANDA KE JALAN
YANG ELOK & KEBAJIKAN!!