Saya tahu apa yang anda fikirkan...Anda tentunya mahukan duit.Bukan
bulan depan..Bukan tahun depan... TetapiSEKARANG!  Secara Automatik.
'Set up' dan lupakan.

Anda boleh lihat sendiri buktinya dan saya
akan tunjukkan kepada anda bagaimana saya
lakukannya langkah demi langkah disini:

http://www.ecommercemastery.com/provider8/idevaffiliate.php?id=1896

Semenjak saya melancarkan Formula Luar Biasa
beberapa bulan lepas, saya mempunyai lebih 50,000
list dan RM101,366.04 dibank pada bulan
November 2007 sahaja!

Saya menjana:

Jun   2007 = RM10,256.17!
Julai 2007 = RM22,551.40!
Ogos  2007 = RM35,956.40!
Oktober  2007 = RM58,527.96

Apa tunggu lagi, jom buat duit.
Demi Kejayaan Anda,

Mohd Nizam

PS:,CUBA BAYANGKAN JIKA bangun sahaja dari
tidur anda melihat email daripada maybank2u seperti
ini:

Subject: Maybank2u.com 3rd Party Transfer
This is to inform you that MOHD AMRAN BIN RASHID
has transferred RM500.00 to your Maybank account
on 28 Jul 2007 via Maybank2u.com.Please check your
account balance.

Diatas adalah contoh bagaimana saya menerima email
setiap hari dari maybank2u..

Kirim email ke