SAHABAT RAJA IZUDDIN ISKANDAR SHAH BERHAD 738772-T (SRIIS Berhad) adalah sebuah
syarikat Berhad yang menjalankan pelbagai bidang seperti Pemaju Perumahan,
Pembiayaan Kewangan dan lain-lain lagi. SRIIS Berhad mempunyai rakan usahasama
dan Canada iaitu RPC Technologies Ltd yang kini membiayai projek- projek
kerajaan RMK-9 yang bernilai 2 billion.

Kini SAHABAT RAJA IZUDDIN ISKANDAR SHAH BERHAD 738772-T (SRIIS Berhad) telah
menambat hati Nova Life Co. Ltd, Hong Kong untuk memberi francais novalife.cc
dan akan berjaya memenuhi impian anda selama ini.

"Wang Menghalang Kehidupan Anda?"

Jangan wang menjadi penghalang dan buat anda ragu-ragu untuk berjaya. tiada
jalan lain untuk berjaya jika hanya bermodal RM260.00, orang ingin mulakan
bisness goreng pisang memerlukan modal lebih kurang RM1,000.00, nak buka warung
berger pun perlukan modal RM2,000.00 keatas.

Namun.. merealisasikan impian kita itu.. bukanlah suatu perkara yang mudah
sepertimana memetik sekuntum bunga di taman. Keinginan anda yang membuak-buak
untuk berjaya, terhenti seketika setelah anda membuat sedikit kira-kira apabila
memikirkan perbelanjaan/modal.

Dengan Novalife anda tak perlu susah, anda tidak perlu hendak memikirkan Sewa
premis, Bayar Gaji, Bayar Bill Eletrik, Bil Air atau sebagainya. Perniagaan ini
boleh dilakukan dimana-mana saja. Utamakan keluarga dulu, ajak rakan, di kedai
kopi, dijalanan, atau dimana anda berada.

Kini SAHABAT RAJA IZUDDIN ISKANDAR SHAH BERHAD 738772-T (SRIIS Berhad) telah
menambat hati Nova Life Co. Ltd, Hong Kong untuk memberi francais novalife.cc
dan akan berjaya memenuhi impian anda selama ini.

SAHABAT RAJA IZUDDIN ISKANDAR SHAH BERHAD 738772-T (SRIIS Berhad) telah membuka
peluang perniagaan bersama Novalife.CC dengan bermodalkan RM260.00 sahaja. Bagi
bukan bumiputera anda perlu sediakan modal RM4,000.00.

Pelan Diamond

RM4000 atau 1000 e-point
Harus dibayar dalam masa 6 bulan.Setiap bulan ansuran RM800
Pembayaran penuh adalah 6 x 800 = RM4800
Pendaftaran RM260 dibayar semasa submit pinjaman(termasuk keahlian
koperasi).Wang pendaftaran dipulangkan semula setelah selesai pinjaman

Pelan Bonus

Ada 6 jenis bonus yang ditawarkan oleh syarikat.

*Sponsor bonus : 10 % daripada modal
*Pair bonus : 15 % daripada modal

Contoh pengiraan bonus.

Pelan Diamond

Di sini contoh yang akan digunakan ialah untuk Pelan Diamond kerana pelan ini
paling ramai ahli yang menyertainya.Pelan Diamond memerlukan anda membayar
RM260 untuk pendaftaran.Untuk ini anda akan diberikan RM4000 untuk nilai
pinjaman didalam sistem syarikat.

Jika anda menaja seorang ahli maka bonus sponsor ialah 10%
Jika ahli tersebut adalah juga mendaftarkan untuk pelan Diamond maka bonus
sponsor anda ialah :

10% x 4000 = RM400

Jika anda menaja 2 orang ahli secara berpasangan (pair) dibawah anda maka
jumlah bonus anda seperti berikut:

Taja seorang ahli dapat RM400
Taja seorang lagi ahli dapat RM400
Bonus pasangan adalah 15% x 4000 = RM600
Jumlah bonus anda ialah : RM1400

Oleh itu dengan menaja 2 orang ahli sahaja anda akan mendapat RM1400.Jika ahli
yang anda taja juga menaja secara berpasangan 2 orang ahli dibawahnya maka ahli
tersebut akan mendapat bonus sponsor dan bonus pasangan berjumlah RM1400 DAN
ANDA LAYAK MENDAPAT 100% BONUS PASANGANNYA SEBANYAK RM600 !

SETIAP KALI DOWNLINE ANDA MENDAPAT BONUS PASANGAN MAKA SETIAP KALI ITU JUGA
ANDA LAYAK MENDAPAT 100% BONUS TERSEBUT DAN IANYA TANPA HAD KEBAWAH (UNLIMITED)
!

Produk Novalife

*Water Filter
*BIOMAGNETICSTAINLESS-STEELBRACELET
*FUEL SAVERFIR
*FIR MAGIC BRA
*ENERGY JADE PENDANT

Latarbelakang Syarikat

Sahabat Raja Izuddin Iskandar Shah Berhad (SRIISB) ditubuhkan pada 23hb Jun
2006 dengan No. Pendaftaran738772-T dan merupakan sebuah syarikat yang dimiliki
sepenuhnya oleh Bumiputra. Syarikat ini beroperasi di No. 56A Jalan Jejaka
Taman Maluri, 55100 Kuala Lumpur. SRIISB merupakan sebuah syarikat berhad
menurut syer dengan modal berbayar RM1,000,000.00 dan modal dibenarkan
RM5,000,000.00. Ia menjalankan perniagaan yang berkaitan dengan pengurusan
perundingan dan penasihat kepada mana-mana badan berdaftar serta pelbagai lagi
bidang yang berkait rapat dengan bidang pengurusan.

Soal Jawab (FAQ)

* Bilakah Novalife membayar bonus saya ?
* Bonus boleh di keluarkan seminggu sekali iatu setiap Selasa
*Bilakah saya boleh mendapat barangan?
*Selepas pembayaran penjaman di selesaikan
*Berapa banyakkah pendapatan yg boleh saya perolehi ?
*Pendapatan yg anda perolehi tiada had.Lebih banyak anda menaja maka semakin
banyak bonus anda.Ingat ! Konsep MLM Novalife membolehkan anda mendapat komisen
tanpa had.
*Jika saya tidak dapat mencari ahli dan tiada bonus.....saya akhirnya tidak
dapat membayar pinjaman koperasi.Adakah syarikat akan menuntut pembayaran balek
pinjaman ?
*Tidak. Kerana urusniaga tidak lengkap
*Jika saya menyertai Novalife dan saya gagal mencari ahli, maka ini bermakna
tiada bonus atau pendapatan untuk diri saya?
*Tidak semestinya.Anda tidak semestinya mencari sendiri ahli walaupun itu
digalakkan.Kami akan tunjukkan tekniknya kepada anda bagaimana caranya supaya
anda tak perlu mencari sendiri downline.Dengan teknik ini potensi anda adalah
sangat besar untuk mendapatkan RM1400 pada minggu pertama penyertaan dan
sekurang-kurangnya RM600-RM1200 setiap minggu.Sila masukkan butiran di bawah
ini dan maklumat akan dihantar segera ke e-mail anda. Kini anda tak perlu
bimbang mengenai downline.

Berminat !!!!! call/sms 0174787565

Jangan lepaskan peluang.

http://www.kuasaduit.com/?id=syah5167