Assalamualaikum & Salam Sejahtera

    Pertama sekali saya berterima kasih kepada warga group ini
terutama tuan moderator kumpulan ini.Mohon Maaf kepada tuan moderator
jika email saya ini mengganggu ruangan anda.Saya mohon warga group ini
dapat membantu saya seadanya.

    Maaf jika email ini diterima atau diulang di dalam inbox menganggu
anda.Tujuan saya menghantar email ini adalah memohon jasa baik anda
untuk membantu saya yang berada dalam kesempitan ini.Sebagai Islam
saya rasa tidak layak untuk menipu di dalam situasi begini.

   Saya ditimpa kesusahan kerana kehilangan pekerjaan akibat
ketidakpuashatian sesetengah pihak sekian lama dan pada masa yang sama
saya kehilangan segala aset termasuk kereta bagi mencari sejumlah duit
untuk menanggung pelbagai kos dan hutang yang ditanggung sehingga
sekarang. Saya memohon jika anda dapat membantu seadanya sedikit
sebanyak ke dalam akaun saya kerana saya amat terdesak ketika
ini.Tetapi janganlah anda menyusahkan diri anda.Saya tidak memaksa
anda cukuplah dengan niat dan keikhlasan anda untuk membantu saya
seadanya.Mungkin kita tidak mengenali di antara satu sama lain tetapi
insyaAllah, Allah S.W.T itu Maha Kaya.

    Saya memohon maaf sekali lagi jika email ini menggangu anda tetapi
maafkan saya kerana saya tidak punya pilihan jalan dalam waktu
terdekat ini.Saya harap anda tidak menghina atau mencerca saya selepas
anda membaca email ini seperti sesetengah pihak.Mungkin anda tidak
sesusah saya sekarang.Abaikanlah email ini jika menganggu anda.Tetapi
saya sentiasa mendoakan semoga Allah S.W.T memudahkan segala urusan
seharian anda dan berjaya sama ada di dalam perniagaan atau kerjaya
serta kehidupan anda...amin

 Semoga Allah memberkati anda kerana membantu saya di dalam kesusahan
walaupun kita tidak mengenali satu diantara lain..amin..

Terima kasih.
Wasalam.

Nama: Rizal
No akaun :152022974079 ( Maybank Berhad,Malaysia)

Kirim email ke