Assalamualaikum...

Saya ingin berkongsi rahsia memperoleh wang setiap hari melalui sistem internet

Saya adalah pekerja biasa yang berpendapatan cukup makan dan sering menunggu
hujung bulan untuk membeli barang2 keperluan dan juga membawa keluarga makan KFC

Banyak bidang bisnes yang saya dah join... Tapi satu pun tak mendatangkan hasil
lumayan.. Kadang2 tu rasa serik juga...

Sehinggalah… baru-baru ni, bila saya terjumpa website pokoduit, WOW.. sungguh
senang rupanya nak buat duit melalui sistem internet ni.. walaupun saya ni
masih baru dan tak reti bab-bab internet ni..

Hanya bermodal RM50 dengan membeli e-book..
· dapat 18 e-book yang amat bermanfaat
· dapat website free untuk start bisnes
· dapat juga hak untuk jual semula e-book tu (Reseller)

Pastu kita tunggu je ranking kita jadi Top Reseller (TR), dimana bila kita dah
dapat status TR, semua orang yang daftar perigiduit akan membayar RM50 setiap
seorang direct ke akaun kita...

Fuh.. Betul ke..?

Itulah yang berlaku pada saya sekarang.. Lihat penyata akaun bank  saya di
bawah..

Cayalah.. Hebat kan..

Begitulah betapa mudahnya bisnes ni.. Tambahan pula overspill dari upline yang
aktif akan membantu penuhkan downline kita..

Hmm... duduk diam pun boleh dapat duit..

BISNES ONLINE PALING SENANG

Kini saya tidak lagi tunggu hujung bulan untuk berbelanja. Saya yakin anda juga
boleh menjadi seperti saya. Saya juga tiada masalah lagi untuk mengirimkan wang
ke kampong setiap minggu....

MARILAH KITA GUNAKAN DUIT INI KE JALAN YANG DIREDHAI…

SILA DAFTAR MELALUI WEB INI :

 http://www.pokokduit.com/?benih=8970

Soalan :

Eh.. kalaupun program perigiduit ni bagus, hebat dan canggih, kenapa pulak saya
mesti daftar melalui web wowduitdotnet ni ??

Kalau daftar melalui perigiduitdotcom bawah group lain dan masa lain kali pun
boleh kan?? Sama je kan?

Haa… inilah soalan yang bermain difikiran anda kan?

Sebenarnya.. Sistem bisnes ini berbentuk berbilang tingkat, dimana income kita
dapat bila ada 3 tingkat downline bawah kita.

Oleh yang demikian, bukankah lebih baik kita berada dibawah upline yang aktif
yg mempromosikan web di internet 24jam sehari, 7 hari seminggu?

Yaaa… itulah kelebihannya daftar dibawah upline yang aktif.
Insyaallah downline kita akan secara otomatik disusunatur oleh sistemweb dan
letak dibawah kita…

Dalam masa yang tak begitu lama (walaupun langsung tak cari orang), kita tetap
akan dapat downline.. Insyaallah..

Begitulah beruntungnya jika mendaftar http://www.pokokduit.com/?benih=8970

JANGAN LEPASKAN PELUANG KEEMASAN INI
BERTINDAK SEGERA !!

http://www.pokokduit.com/?benih=8970

Bagi mana-mana ahli yang dah daftar dan diaktifkan,
sila baca  NOTA PENTING dibawah web ini..
PENTING SANGAT.. MESTI BACA...

      Dapatkan nama E-mel keutamaan anda!
Kini anda boleh @ymail.com dan @rocketmail.com.
http://mail.promotions.yahoo.com/newdomains/my/