Berita terkini Ceramic Bisness Club ada terpapar di Harian Metro

09hb Okt 2008 page 23 Satu muka surat

Tn / Pn, Saya ingin berkongsi dengan anda bahawa anda telah memilih
langkah yang baik  untuk  menjana pendapatan bersama Ceramic Business
Club .
Disini bukan program pasaran saham atau pelaburan internet tetapi
sebagai sistem perniagaan Franchise berasaskan Sell Back Policy. Ianya
menguntungkan tampa sebarang risiko. Contohnya saya setiap bulan saya
akan mendapat pendapatan tambahan tetap RM 700 bilamana saya membuat
RM3,800 (Repurchase /Pakej Booster). Pihak syarikat akan membeli semula
bernilai RM 4,500. Dalam bulan yang sama pihak Syarikat akan mengirimkan
3 keping cek bernilai RM 1,500 setiap satu. Ini dapatlah meringankan
bebanan pendapatan saya.Tambahan pula dimasa harga barangan keperluan
sekarang tidak seperti dulu. Saya bersukur dengan bertemunya  pakej ini
dan berterima kasih kepada orang yang memperkenalkan pakej ini. Sekarang
tibalah masanya saya berkongsi pengalaman ini  dengan semua sama ada
anda berminat atau pun tidak. Semoga semuanya berjaya....... InsyaAllah

Tentang berapa lama saya menyertai pakej ini sudah lebih dari satu tahun
dimana setiap bulan saya harus berbuat repurchase setelah mendapat cek
dari syarikat. Jika sekeluarga menyertai pakej yang sama iaitu bapa,
isteri dan anak, sudah tentu pendapatan sekeluarga menjangkau RM 2100.
Kan renggan sikit beban keluarga.Bagi saya besar kerana saya hanya
bergaji kecil. Saya hanya berkongsi pengalaman. Saya menyertai setelah
saya diperkenalkan oleh salah seorang admin syarikat ini iaitu saudara
Zulhilmi. Jika kita rajin menaja tambahan imbuhan diberi dari hasil
usaha ini.

Terpulanglah pada Tn/Pn... Bagi saya apa yang saya dapat dan kawanx saya
yang dahulu menyertai,  syarikat ini tiada unsurx  penipuan. Pejabat
syarikat terletak di Taman Connaught, Ceras. Saya hanya berkongsi
pengalaman kepada yang ingin berminat membantu pendapatanya sendiri.

Jika berminat sila buat pendaftaran pad URL dibawah dan susuli SMS
setelah upgrade pakaj atau setelah membuat bayaran. Jika masih
ragux...cubalah yang kecil dahulu.

http://www.jutawanceramic.com/haris66
<http://www.jutawanceramic.com/haris66>

http://www.jutawanceramic.com/haris66
<http://www.jutawanceramic.com/haris66>

Secara mudahnya bisnes ini seperti berikut.

1)  Pakej a : Tea set - Beli Rm900 dan jualbalik pada syarikat Rm1000.
Untung=Rm100.

2) Pakej b :  Dinner Set - Beli Rm1800 dan jualbalik pada syarikat
Rm2000. Untung=Rm200.

3) Pakej c :. Tea+Dinner+Warmer set - Beli Rm3800 dan jualbalik Rm4500.
Untung=Rm700.

PERHATIAN...

RM155 (Unit IPS & Membership) perlu dan diwajibkan sebagai  menjadi ahli
jutawan seramic, sekali sahaja semasa pendaftaran pertama

Jika ada masalah hubungi saya
[EMAIL PROTECTED],com /  Tel: 013-3372434 harisfadzilah

Selamat Berjaya

Ambil Perhatian:

Sila Upgrade VIP keahlian anda dengan pengiriman bayaran mengikut harga
Pilihan Pakej. sila buat Upgrade yang dipilih ke salah satu akaun
dibawah (Cash Deposit/ATM Transfer/Online Transfer); Anda dinasihatkan
untuk menambah 1-9sen untuk memudahkan kami mengesan bayaran anda

  No Akaun Bank

(Maybank) :  1513 0671 5266 (MBB)

(CIMB Bank) : 1302 0116 6425 23 (CIMB)

Penama : Mohd Zulhilmi Bin Abd Ghafar

Sila susuli Format SMS Setelah membuat pembayaran ke akaun bank Admin:

Tips: Upgrade <> Pilihan Pakej <> UserID Anda <> Jumlah <> Bank <>
Tarikh <> Masa

    *Jika terlupa UserID, sila letakkan Nama Penuh anda di ruangan UserID
Anda.

Contoh Pakej Booster C:

( Dinner Set 36pcs + Warmer Set 15pcs + Tea Set 14pcs ):

Harga = RM3,800 (Booster) + RM155 (Unit IPS & Membership)

  Upgrade <> Pakej_A <> Zanariah <> RM3955.15 <> MBB <> 26/4/2008 <>
2:45pm

                    Send To : 017-345 2481

                   Email : [EMAIL PROTECTED]

  Jika anda menggunakan online transfer Maybank2u, Anda wajib masukkan
email Admin [EMAIL PROTECTED]
<mailto:[EMAIL PROTECTED]>  ke ruangan 3rd Party E-Mail untuk
mengesahkan bahawa anda telah buat bayaran ke akaun beliau

  Anda akan menerima satu "SMS Alert Payment Received Confirmation"
daripada pihak Admin sebaik sahaja SMS Payment anda diterima oleh pihak
Admin. Sila Update Profile anda selengkapnya kerana maklumat tersebut
akan digunakan untuk pendaftaran di CeramicClub oleh pihak Admin.

Selepas melengkapkan maklumat seperti yang dikehendaki, sila Hubungi Ibu
Pejabat Asia Ceramic Marketing Sdn Bhd untuk pengesahan penghantaran Cek
Bonus anda.

Asia Ceramic Marketing Sdn Bhd.

213-1, Jalan Sarjana, Taman Connaught, Cheras, 56000 Kuala Lumpur
Malaysia .

TEL: + 603-9132-9988, + 603-9133-1282

Pihak syarikat akan mengeposkan cek anda ke alamat rumah seperti yang
anda isikan di My Profile tadi dalam masa 10 ke 15 hari bekerja. Sila
hubungi syarikat jika anda masih belum menerima cek anda dalam tempoh
masa tersebut (10 hari bekerja)

SELAMAT DATANG KE LAMAN MENJANA PENDAPATAN BERTERUSAN TANPA HENTI!

PELUANG MENAMBAH PENDAPATAN MENGUNTUNGKAN DENGAN 0% RISIKO
<http://www.jutawanceramic.com/haris66>

Syarikat Asia Ceramic Marketing Sdn Berhad adalah merupakan sebuah
Syarikat Yang Kukuh, Ditubuhkan mendapat pengitirafan Award 7th Asia
Pacific/International Entrepreneur Excellence Award 2008. Merupakan
sebuah syarikat tempatan yang memasarkan Produk Ceramic buatan Vantage
telah diumumkan sebagai pemenang Award 7th Asia Pacific/International
Entrepreneur Excellence Award 2008.

Berita ini telah menaikkan nama Malaysia  kerana telah berjaya
menewaskan 500 pencalonan dari seluruh negara. Berita ini juga telah dan
akan mendapat  liputan dari media, akhbar dan majalah tempatan.Antaranya
; Akhbar The Star m/s SM12 (20julai2008), NTV7 7 Edition (8.00pm) &
Mandarin 7 (9.30pm) – 21 julai 2008 dan 17 ogos 2008 (1.30pm),
Global Business Magazine issue 28 sept2008, Shang Hai Magazine issue 355
sept2008.

Dengan kejayaan meraih award ini menunjukkan bahawa perniagaan Francais
Sell Back System yang dijalankan oleh syarikat ini boleh dipercayai dan
sangat menguntungkan kepada sesiapa yang menyertainya.

[...]

Saya hanya nak tunjukkan "JALAN" bagaimana orang yang tak pandai
berkomunikasi, tak pandai komputer, tak pandai internet, tak ramai kawan
dan kenalan, masih boleh menjana pendapatan lima angka sebulan tanpa
perlu menjual, tanpa perlu mengguna produk dan tanpa perlu mencari
'downline'.

Mahukah anda Menjana RM??!! Melalui Satu Kaedah Yang Lebih Praktikal
Lebih Dinamik,

RAKAN KONGSI DIPERLUKAN UTK KONSEP TRADING "SELL BACK POLICY" YANG
MENGUNTUNGKAN DAN  0% RISIKO!!!

  DAFTAR SEGERA

PENDAFTARAN ADALAH PERCUMA

http://www.jutawanceramic.com/haris66
<http://www.jutawanceramic.com/haris66>

http://www.jutawanceramic.com/haris66
<http://www.jutawanceramic.com/haris66>

Hebat!!! Mudah & Telus!

SIAPA YANG PATUT JOIN BISNESS INI…??

1.  Warganegara Malaysia, Indonesia, Singapura dan Brunei.

2.  Janji ada akaun bank (tiada had umur).

3.  Pelajar IPT.

4.  Suri rumah tangga.

5.  Kakitangan kerajaan/swasta.

6.  Golongan Profesional.

7.  Ahli perniagaan kecil atau besar dan sesiapa saja yang

      mempunyai MODAL MINIMUM dan berazam kuat untuk

      keluar dari belenggu kehidupan yang TIDAK SELESA

Namun, sekiranya anda masih inginkan penjelasan lanjut dari saya
sendiri, jangan segan dan jangan malu hubungi saya pada bila-bila masa

013 – 3372434

[EMAIL PROTECTED] <mailto:[EMAIL PROTECTED]>

  KLIK DISINI

PENDAFTARAN ADALAH PERCUMA <http://www.jutawanceramic.com/haris66>