Assalmkm/salam sejahtera
Lihat lesen perniagaan serta sijil halal diatas
(boleh dilihat hanya dalam email sahaja tidak dalam group post)

Bekerja mengikut waktu anda,
Pc to pc ,hanya dirumah,

Perniagaan yang tiada batasan,
Daftar percuma dahulu disini http://www.vemmabuilder.com/548479505/corbiz
dan anda diberi laman web percuma
Setiap minggu anda akan dibayar.

saya tidak bergurau dengan anda.
Lihat cek yang saya telah terima

Anda hanya perlu menghantar email promosi laman web anda sahaja amat mudah.
Saya tahu tentu anda sedang berfikir ....
        1. Tak tahu dimana mahu dapatkan alamat email yang banyak!
        2. Tak tahu dimana mahu letakkan baner anda.
        3. Tak tahu bagaimana mahu buat email untuk promosi.
        4. Tak tahu bagaimana mahu buat email follow up.
        5. Tak tahu bagaimana mahu buat promosi di yahoo marketing.
        6. Lain - lain bantuan akan saya berikan setelah anda mendaftar sebagai
paid member.
Tugas anda hanya copy & paste dan terus buat promosi sebanyak yang
mungkin....amat  mudah.
Lain-lain ditanggung oleh syarikat.

Perhatian : SYARIKAT INI BERDAFTAR DIMALAYSIA
(No Lesen AJL931611)
Vemmatrition Sdn.Bhd,
23-3 Blk D, Jaya One
72-A Jalan University
46200 PJ
Selangor
Tel: 603-79552222
Fax: 603-79562222
Daftar segera secara PERCUMA untuk
menempah tempat anda di dalam sistem hebat VeMMA.
Daftar segera disini

Regards'
shamsul hashim
Skype: jsham012