Salam hormat ,

Beberapa hari lepas, saya menerima email
yang serupa daripada 2 orang IM yang saya
kagumi.

1. Patric Chan

2. Daegan Smith

Kedua-duanya mempromosikan program yang
sama.

Patric adalah jutawan internet dari Penang
dan Daegan Smith adalah partner saya dalam
menerbitkan buku "The Ultimate Blueprint
Of Internet MLM Success".

Kedua-kedua mereka mempunyai "insider
information" apabila sesuatu program bakal
dilancarkan.

Nak tahu apa program tersebut?

Sila baca email yang dikirimkan oleh
Daegan kepada saya di bawah.

Email tersebut adalah dalam Bahasa Inggeris
dan jika anda kurang memahaminya, sila
dapatkan rakan-rakan anda untuk menolong
menterjemahkannya kepada anda.

Saya cadangkan anda "daftar" percuma melalui
link yang diberikan, kemudian gunakan email
yang diberikan Daegan ini untuk di"forward"
kepada rakan-rakan anda (pastikan anda
letakkan link affiliate and sebelum forward
email tersebut kepada rakan anda).

Apa tindakan anda sekarang?

1. Daftar percuma di:

http://helps.webprosperity.com

2. Salin email ini dan tukar link Web Prosperity
ke affiliate link anda.

3. Forward email bersama affiliate link
anda tersebut kepada rakan-rakan anda.

Siap dan nantikan maklumat lanjut pada hari
pelancaran seperti yang tertera di laman
Web Prosperity.

ps. Anda boleh juga gunakan tulisan saya ini untuk mempromosikan
program ini.

http://helps.webprosperity.com

Kirim email ke