Salam Sejahtera dan Salam Hormat,

Pertama sekali saya memohon maaf jika kehadiran email saya ini menganggu
ruang masa sdara/ri,

Disini saya cuma ingin berkongsi pengalaman mencari pendapatan tambahan.

Saya menerima email baru-baru ini daripada seseorang
yang telah mencuba pelbagai program MLM dan skim diinternet
tetapi tidak mendatangkan sebarang hasil :(

Beliau merasa musykil bagaimana hendak buat duit bagi
melangsaikan hutangnya dan bertanya kepada saya apa yang
perlu beliau lakukan.

Saya berkata kepada beliau: "Kutu Pintar Wang pos?"

"Hmm... Kutu Pintar? Bagaimana?" Beliau menjawab.

Saya terus berkata "Ya, dengan hanya bermodalkan RM121 sekali seumur hidup,
anda akan memperolehi pendapatan sehingga RM4.8juta!"

Kemudian beliau terus berkata "Tolonglah ceritakan caranya..."

Saya seperti anda juga, susah nak percaya program2 macam ni, maklumlah
dah terkena bukan sikit, Beratus-ratus ringgit.Walaupun 1 program
bermodalkan RM50
Tapi kalau dihitung 5 program dah berapa mahu dekat RM250 lebih.pening juga
rasanya.
 habuk pun tak da...asyik lihat orang lain aje buat duit dapat ratusan ringgit
tiap hari.

Sebab itulah bila sahabat saya memperkenalkan program ini, saya terus
hentam dia cukup2....ya...sebab tak nak terkena lagi..

Tetapi bila beliau terus mendesak saya untuk turut serta di tambah pula bukti
wang pos yang menunjukkan beliau telah memperolehi RM1000 hanya
dengan memperkenalkan kepada 5 rakannya sahaja yang ingin sama2
menambah pendapatan sampingan dalam tempoh tak sampai 1 bulan...
dengan bermodalkan RM121 sekali seumur hidup dan wang pos itu
(disedekahkan)....saya pun berfikir semula.....

Saya mengambil keputusan untuk bertanyakan dengan lebih lanjut lagi
kepada sahabat saya yang memperkenalkan program ini dan beliau
memberi jaminan kita tidak akan ditipu malah tiada penipuan
kerana setiap wang pos yang anda terima setiap hari akan tertulis nama dan ic
anda
jadi disini anda merasa lebih selamat dan malah program ini
mendapat sokongan dan kepercayaan KPDN&HEP Malaysia

Akhirnya setelah saya diberi penerangan panjang lebar dan saya pun
berpuashati dengan penerangan yang diberikan, maka
saya pun mengambil keputusan utk menyertai program ini "Kutu Pintar".

 Inilah sebab saya mengajak anda menyertai program ini, sama2
lah kita berjihad membasmi kemiskinan dan belenggu hutang dikalangan
masyarakat kita......sayangilah keluarga, jgn biarkan mereka hidup susah
kerana kita banyak hutang.

Klik link dibawah ini untuk maklumat lanjut
dan jika ada sebarang pertanyaan sila sms kepada saya.

http://www.scribd.com/azman76

Jika Berminat:-
 SMSKAN Alamat kediaman Anda ke
 017-436 9974 Untuk penghantaran Borang Kerumah Anda
penghantaran Adalah Percuma.

      atau boleh lah layari

http://www.kutupintar.blogspot.com

      Dapatkan nama E-mel keutamaan anda!