----- Forwarded Message -----
From: "Admin" <gelakg...@whosnext.ws>
To: "Jali" <jali_9...@yahoo.com>;"MatTeng"<goblok_0...@gmail.com>;
Sent: Wednesday, July 29, 2009 7:15:19 PM GMT +08:00 Beijing / Chongqing / Hong
Kong / Urumqi
Subject: Zai, lawak hari ini............

http://whosnext.ws/gelakgila/ Tempat untuk menenangkan fikiran.

Zai,
lawak hari ini tajuknya:Murid Tak Boleh Pakai.

Seorang guru meninggalkan kelasnya beberapa minit untuk ke tandas....
Ketika dia kembali ke kelas, dia sangat terkejut kerana semua
muridnya sangat diam dan bersopan..tidak seperti biasa jika dia masuk
ke dalam kelas tersebut, murid-muridnya pasti sedang
bising dan bermain. Lalu guru itu berkata...
"Selama saya mengajar awak semua... tidak pernah pulak saya melihat
keaadan ini. Ini sangat menghairankan... boleh sesiapa tolong
beritahu.. apa sebenarnya yang terjadi?? guru itu bertanya dalam
keadaan seperti hendak pitam...
Tiba-tiba.. salah seorang muridnya bangun dan berkata..
"sebab... cikgu pernah kata dulu... jika cikgu dapat melihat kami
semua diam dan bersopan cikgu akan mati terkejut.... ha ha ha"
sambil memerhatikan gurunya jatuh ke lantai.. dan kelas kembali
bising macam biasa...
Zai
Tolong fowardkan kepada sahabat2 lain, tapi jangan lupa untuk cc kepada
gelakg...@whosnext.ws ada kemungkinan zai boleh dapat
penghargaan dari kami berupa wang ringgit.

Kepada sesiapa yang ingin menyertai group gelakfila, hanya subscribe di
http://whosnext.ws/gelakgila/ dan anda akan menerima lawak setiap hari dan juga
anda boleh meyertai peraduan lawak mingguan.