Dengan nama Allah yang Maha Penyayang lagi Maha Pengasih

Minta maaf kerana menganggu saudara/saudari.
Tujuan saya menghantar email ini adalah memohon jasa baik saudara/saudari di
dunia ini.Saya memohon bantuan saudara/ saudari untuk menderma bagi saya
meringankan tanggungan saya kerana saya tidak mempunyai jalan selain menulis
email atau berbuat secara begini.

Saya merupakan seorang ibu tunggal dan menghidapi sakit kencing manis.
Saya punyai 3 orang anak lelaki yang menghidap pesakit buah pinggang yang
kronik. Dan terpaksa menjalani rawatan hemodialisis. Seorang dari mereka telah
pun meninggal dunia.

Saya memohon jika saudara / saudari ikhlas membantu saya dengan menyumbang
walaupun RM1 ke dalam akaun saya ataupun membuat arahan bank RM 1 ke dalam
akaun saya.Saya menulis email ini bukan bertujuan untuk penipuan atau
sebagainya.Sebagai seorang Islam saya rasa tidak layak untuk menipu di dalam
situasi begini.Apatah lagi di bulan yawal ini.

Saya tidak memaksa untuk menderma atau menyumbang.Saya hanya harapkan secebis
keikhlasan dan belas simpati dari saudara/saudari Andai tidak mampu menderma
cukuplah dipanjangkan email ini kepada rakan rakan saudara saudari.. Dengan
cara itu harapan saya ada yang bersimpati..

Saya sentiasa mendoakan semoga Allah S.W.T memudahkan segala urusan seharian
Saudara dan saudari yang budiman.. Amin...
Semoga Allah memberkati saudara saudari kerana membantu saya di dalam
kesusahan. Maafkan atas segala kelemahan diri saya.

Terima kasih.
Wasalam.

Rohani Bt Kassim
Bank islam Malaysia