Semalam (21.Feb.2010) agak terkejut apabila seorang yang hampir berjaya dalam
perniagaan internetnya yang tersiar dalam Harian Metro. Untuk pengetahuan,
setiap minggu beliau menghantar e-mail kepada saya supaya menyertai programnya,
tetapi saya buat bodoh je! Menyesal dahulu pendapatan, menyesal kemudian tiada
guna. itu sajalah yang saya fikir. Saya pasti anda juga pernah mengalami
keadaan serupa. Bukan?

Memperkenalkan plan networking terhebat... 1 plan sahaja di 200 negara.. anda
bebas menaja sesiapa sahaja di seluruh dunia... daftar percuma dahulu, anda ada
masa 14 hari percuma untuk melihat bagaimana bagusnya program ini menjana
pendapatan hebat untuk anda... Register free
http://www.wwkiosk.com/members/smartgov/special_invite_one_dollar.php

http://www.restkey.ws/gvomalaysia.html
http://www.restkey.ws/GDI.html
http://www.infinitydownline.com/?id=biz1line