Salam,
Disini saya ingin tawarkan anda dengan Bisnes Segera yang akan memberi anda
pendapatan harian terus ke akaun anda sendiri.
Ya, ianya bukan program affiliate atau reseller tapi satu sistem bisnes yang
akan memberi anda pendapatan wang tunai terus ke dalam akaun bank anda setiap
hari.
Ianya juga bukan Ebook atau Panduan buat duit, tetapi sistem bisnes yang
lengkap. Anda hanya perlu masukkan kunci dan putar. Bisnes affiliate biasa yang
anda tahu, komisen anda hanya akan dibayar pada waktu tertentu sahaja seperti
sebulan sekali atau dua kali.
How is work?
 The answer is very very ….easy. Anda hanya perlu masukkan kunci dan putar.
That’s all…

Saya Tanya anda : “Ada tak kerja di rumah yang boleh dapat duit cash hari –
hari?”

Jawapan saya ada!

Kalau nak duit cash setiap hari anda perlu miliki bisnes anda sendiri, setiap
tempahan akan terus masuk ke akaun anda.

Kalau anda join program affiliate, pendapatan anda hanya di bayar dalam masa
tertentu seperti 2 minggu sekali atau sebulan sekali ikut budi bicara admin.
Jadi tak boleh la nak kata dapat duit cash hari – hari sebabnya kita dibayar
ikut jadual.

Bukan saya kata affiliate marketing tak bagus, Cuma kalau anda nak duit cash
anda kena ada bisnes sendiri.

Bisnes apa tak kisah la, asalkan setiap tempahan pelanggan di buat terus kepada
anda bukan kepada pihak lain.
Alasan Popular
==================
1.      Saya tak pandai buat website
2.      Saya tak ada modal
3.      Nak jual apa???
Jawapan
==================
1.      Boleh upah orang atau beli turnkey bisnes
2.      Modal yang diperlukan untuk bisnes internet adalah cukup rendah sekitar
RM50 – RM100 sahaja
3.      Apa pun boleh jual, tapi kalau nak untung 100% dan senang, jual produk
digital ( ebook, website, software dll…)

Saya nak cerita sikit pasal turnkey bisnes, maksudnya adalah bisnes putar kunci
atau bisnes segera dalam bahasa melayu.
Dengan bisnes ini, semuanya dah siap sedia. Laman web, produk, sistem
penerimaan bayaran dan lain – lain. Anda hanya perlu buka bungkusan, sediakan
domain, ubah maklumat perniagaan dan… anda sedia untuk menerima tempahan dalam
masa yang singkat.

Setiap turnkey bisnes disediakan panduan untuk di ikuti, jadi walaupun anda
bukan komputer geek anda masih boleh buat bisnes.

Ini ialah contoh turnkey bisnes saya:

http://duitbanyak.grabwall.com

So, ..anda pun akan buat seperti apa yang saya buat. Keuntungan anda pula
adalah RM49.90 setiap tempahan baru, keuntungan ini 100% milik anda. Tak ada
admin atau orang ketiga berkongsi pendapatan anda.
Tempahan pelanggan pula terus ke akaun bank anda, dapat je tempahan anda boleh
terus cucuk duit kat bank pada hari yang sama.

Pendapatan ini bersih dan tak ada tolak modal beli barang sebabnya ianya produk
digital, jual 1 juta salinan pun tak perlu keluarkan modal tambahan.

Saya amat yakin anda boleh mendapat sekurang-kurangnya 1 – 2 tempahan sehari.
Walaupun jumlah ini mungkin tak banyak pada anda, tapi anda dengan mudah boleh
mendapat duit cash antara  RM1500 – RM3000 sebulan kalau anda rajin.

Lagi banyak dari gaji anda kan?
Kalau gaji anda sekarang lebih dari tu anda tak mungkin akan datang bertanya
pada saya untuk mencari duit sampingan.

Asalkan anda buat, anda mesti boleh dapat 1 – 2 tempahan dengan mudah. Tapi
kalau anda tak buat, tak dapek saya nak nolongnyer…!

Kalau anda nak buat duit cash harian, anda perlu bertindak sekarang, tempah di:

http://duitbanyak.grabwall.com