KESEMPITAN KEWANGANmmg MEMBEBANKAN. Ramai diantara kita buntu bagaimana untuk
mengeluarkan diri dari terus dikejar
PELBAGAI HUTANG!!!.
kring2!!!!!! Alamak bank call lagi, adus!!!!!
Ansuran Rumah, ansuran kereta, kad kredit, PTPTN, Personal Loan dan bermacam
lagi.....
Tapi SEDARKAH ANDAdalam pada kita memikirkan segala permasalahan kewangan, ada
insan yang MENGAUT RATUSAN RINGGIT SEHARIjust duduk depan computer????
BUKTINYA!!!!! SEMALAM, RABU 05 MEI 2010saya dapat lagi
RM610.00!!!!!!!!!!!(RINGGIT MALAYSIA ENAM RATUS SEPULUH PULUH SAHAJA)

 Sukar nak percayakan.Mungkin ramai yang ragu – ragu betul keIGETWORLD ni blh
wat duit???  Tapi itulah Realitinya.
  Setiap hari saya mengutip purata RM300 – RM600sehari terus ke Akaun Maybank
saya.
  SAAT YG PALING HAPPYSETIAP HARI APABILA TERIMA SMSPEMBAYARAN DAN MEBUKA
MAYBANK2U!!!!!!!!

Tertekandengan masalah kewanganyang membelenggu diri, saya nekad untuk mencuba
menyertai  igetworld.commelalui emel yang dihantar oleh seorang kenalan
memandangkan risikonya amat rendah(iatu modal Cuma RM50)
 http://www.igetworld.com/kayajuta

Dipaparkan juga dibawah adalah beberapa orang downline saya yang telah berjaya
mendapat beratus - ratus ringgit malah mencecah ribuan ringgit di bawah group
saya.

Profil Downline
Maklumat Member
Username hafiezan3
Nama hafiezan
Tarikh Masuk 2009- 04 -14 22:31:21
Status Reseller Aktif

Cara Hubungi
Email final_l...@yahoo.com
No. Handphone 0176317022

Profil Downline
Maklumat Member
Username zainalib63
Nama Zainal Abidin Ibrahim
Tarikh Masuk 2009-08-15 11:08:04
Status Reseller Aktif

Cara Hubungi
Email zaina...@celcom.com.

Profil Downline
Maklumat Member
Username khazry1
Nama khairuzzikri bin mohd sagi
Tarikh Masuk 2010 -02-08 09:41:17
Status Reseller Aktif

Cara Hubungi
Email khazry_naja...@yahoo.com
No. Handphone 0136650960

seorang lagi downline saya Puan Jamilah dari Seberang Jaya Pulau Pinang yang
baru saya aktifkan IDnya pada hari ahad, 21 -03-2010  telah berjaya mengutip
RM700 lebih dalam masa 2 hari sahaja!!! dan inilah SMS yang saya terima dari
beliau.

‘Akak berterima kasih pada sabri kerana kalau tak, manalah nak dapat macam ni.
Siapa kerja lebih dia dapat, work smart! Akak atur Strategy sebelum masuk. Klu
boleh dalam sehari semua balik modal melalui penyusunan 1 kaki. Bila mereka
happy, mereka akan kerja lagi dengan yakin. Tq again.’

 Sender: Puan Jamilah
+60134333292
 28- 03- 2010

Profil Downline
Maklumat Member
Username jamilah1981
Nama Jamilah Abd Kadir
Tarikh Masuk 21 - 03 - 10  -22 04:47:51
Status Reseller Aktif

Cara Hubungi
Email jamilah2...@gmail.com
No. Handphone 0134333292

Salam. T/kasih akak ucapkan atas komitmen yg x putus2 yg sabri berikan. Akak
yakin dgn bsnes ni...dh tau mcm mana pndptn secara harian msuk, akak jd lebih
bsmangat nk teruskn bsnes ni. Mmg betul la kuasa bsnes internet ni mmg cukup
pantas. Akak rasa ramai lg yg kat luar sana x yakin dgn kpantasan bsnes
internet ni..t/kasih skali lagi akak ucapkan pd sabri atas tunjuk ajar. Akak
doakan berkat sabri tlg org dgn ikhlas, ALLAH akn murahkan lagi rezki sabri.
Smoga sama2 kta bjaya..

Cikgu Sabarina
Sarawak..

Profil Downline
Maklumat Member
Username Reena72
Nama Sabarina
Tarikh Masuk 2009-09 -23 17:14:40
Status Reseller Aktif

Cara Hubungi
Email reena5...@yahoo.com.my
No. Handphone 0138027300

Anda boleh hubungi mereka sendiri untuk lebih kepastian.

  REVOLUSI PERNIAGAAN INTERNETDARI RUMAH KINI SEMAKIN POPULAR…SEMINIT LAGI AKAN
MERUBAH PERSEPSI ANDA TENTANG “REVOLUSI PERNIAGAAN INTERNET”

DAFTARdan dengar BUNYI SMSserta lihatRM10 dan RM40masuk ke akaun anda.

 Anda boleh join kami di;

 Klik di bawah

http://www.igetworld.com/kayajuta

Selepas anda membuat pendaftaran dan mengaktifkan ID anda, secara automatik
saya akan dapat tahu anda berada dibawah group saya melalui e-mail yang
dihantar oleh Admin igetworld.com.

DALAM RANGKAIAN SAYA,

 (ANDA DIBERI PILIHAN)

PLAN A-JADI NETWORKER YANG AKTIF SEPERTI SAYA
ANDA AKAN MENJANA SEHINGGA RM51,900 BAGI SATU AKAUN

PLAN B-‘SLEEPING PARTNERS’
JOINT DAN DUDUK DIAM-DIAM, TAPI MASIH BOLEH DAPAT INCOME..

SETIAP HARI SAYA MENERIMA PURATA 6 – 10 PENYERTAAN BARU UNTUK DISUSUN DAN
DIATUR. IA BERGANTUNG SECEPAT MANA ANDA BERTINDAK UNTUK MENDAFTAR DAN SAYA AKAN
SUSUNKAN DIBAWAH ID ANDA UNTUK SEGERA ANDA BALIK MODAL DAN BINA NETWORK ANDA.

 PILIHAN DI TANGAN ANDA!!!!

KELEBIHAN igetworld.com;

1.            New babies.  Biz ini TIDAK akan menjadi TEPU!!!! (klik FAQ web
untuk detail).

2.            Spilover (Limpahan keluar).  Jadi yg terawal dan terima limpahan
downline percuma dari upline anda.

3.            Sistem website yang mantap dan berkesan.
4.            Tidak perlu menjual produk.
5.            100% dilakukan secara online.
6.            Bimbingan disediakan untuk kejayaan.
7.            Pembayaran terus ke Akaun Bank Anda!

8.           Terima SMS duit dah masyuk!!

SETIAP HARI, BERPULUH - PULUHorang di SELURUH NEGARA join igetworld.com. ( Cuba
lihat disebelah kiri web  igetworld.com. bahagian 'Latest Member' tiap- tiap
jamada sahaja penyertaan baru yang masuk).

Jangan tungguramai orang dah masuk baru nak aktifkan ID, kerana bila network
dah jd besar dan berkembang ID anda akan terkebawah!!!

  Sebarang kemusykilan/maklumat lanjut, just miss call saya. Saya akan call
semula. Saya x kisah walau bil telefon beratus pun, dalam masa setengah  hari
jer sy boleh cover.

(Pes; Jika anda tidak memerlukan extra income untuk menyelesaikan masalah
kewangan anda, sila fowardkankpd org lain yang lebih memerlukan)