Hallo Aonghais,
Ciamar a tha an-diugh?  Tha mi an dochas gu bheil ant-side mhath ann an
Cape Bretainn.
How are you today? I hope that the weather is good in CB.

Bha i griannach agus bha i blath ann an Newmarket an latha.
It was sunny and warm(dry?) in Newmarket this week.

>'S math gum bi thu aig a' Cholaisde, Eilidh. An robh thu an sin riamh roimhe?

Cha robh mi a'Cholaisde roimh. Bidh mi toilichte ag dol sin.
I wasn't at the College before. I will be happy going there.(...really
wanted to say...I am looking forward to being there...

>Feumaidh gun téid thu do 'n "Red Shoe Pub" ann am Màbu.
>You'll have to visit the RSP in Mabou. It's a nice place indeed.

Tha i aite nuadh, tha mi a'smaoineachadh.
It is a new place, I think.

Tha fios agam a *Shining Waters*
agus tha am biadh math an-seo.
I know the SW ( restaurant) and the food is good  there.

>at-your keeping busy!

Bithidh sinn gle, gle trang! Tha i gle mhath.:)
We will be very, very busy. It is very good.

A bheil thu a' teasasg an seo?
Are you teaching there?

Beannachd leat, Eilidh