Hallo Eideird,

1.Tha u\idh mho/r agam Ga\idhlig ionnsachadh.
  I am very much interested in learning Gaelic.

2.  Tha na teadaireachdan sar fheumail gu dearbh.
     The messages are very helpful, indeed.

3.  Chan 'eil fhios agam....

4.  Tha mi 'nam "lurkership" gu cinnteach, tha mi duilich a radh.  Nise tha
mi ro thrang agus chan 'eil ti\de gu leo\r agam.  Chan 'eil mi air
sgri\obhadh ach beagan.
I am in my "lurkership" for sure, I'm sorry to say.  Now I am too busy and I
don't have enough time.  I have been writing but a little.

Ach leughidh mi emails bhuaibh uile.
But I read (habitually) emails from you all.

Siu\saidh as California a Tuath