Saúde xente,

Sei que non estou moi activo nesta lista pro é que ando antendendo a
frontes de mais. A ver se cando comecemos a traducción do Firefox me podo
unir.

O que vos quería dicir nesta mensaxe está fora de tópico (¿"out of topic"?
¿fora de tema?), pero penso que vos pode interesar:

Vimos de remodelar o web da CiberIrmadade da Fala, co que intentamos
relanzar unha asociación que existe dende o 1996 (é polo tanto unha das
mais vellas da rede galega) e que busca conseguir que empresas e
institucións galegas, ou que actúan na Galiza, teñan as súas páxinas en
galego.

Podédeslle botar un ollo á nova CIF en:

http://ciberirmandade.org

E se vos animades a participar, magnífico. É doado, non consume moito
tempo, e como podedes ver na sección de obxectivos conqueridos, pódense
acadar resultados.

Denís.

#       Denís Fernández Cabrera       #
#  Correo, Jabber:   <de...@glug.es>  #