From dorfun  yahoo.es  Tue Dec 13 13:58:37 2005
From: dorfun  yahoo.es (Amador Loureiro Blanco)
Date: Tue Dec 13 08:23:05 2005
Subject: [Galician] =?iso-8859-15?q?=2E=2E=2Em=E1is_vale_pouco_que_nada?=

Hola Roberto!

Ante nodo parabéns polo retorno de galego21!   :D

No proxecto de thunderbird, estaban varias partes repartidas... eu
devolvín a miña a Mariano Grueiro, pero a cousa parece que está parada.
Supoño que sendo cuestión de vontades non se pode forzar a cousa, e ás
veces o tempo xoga na nosa contra.

Eu botaría a andar esa versión túa... a de firefox da gusto vela! ;P

Por certo, que o WordPress que tes como iniciativa en galego21, teñoo
traducido (ó meu xeito, claro!) na miña bitácora (coa axuda de
spaviladiyo de psicoticos.f2o.org)... tamén tiveramos a intención de
traducir o Gaim... pero quedou niso, na intención... :(

Unha aperta

--
Amador Loureiro Blanco -dorfun- http://dorfun.bitacoras.com

Renovamos el Correo Yahoo!