En redactar:
Penso que o atallo ter?a que ser outro.
        Inserir-> Quebrar imaxe(s) de abaixo(K)
        Formatado-> Tipo de letra (F)
        Formatado->Tama?o(Z)
        Fomatado->Estilo de texto->Negra(B) NOta: Ademais do do atallo Penso
que a traduci?n mais correcta ? ? Grosa xa que se escribo en azul non a
pon negra senon mais grosa. isto xa se discut?u en trasno.

Hai moitos mais dentro deste men?.
Seguramente non vos d?chedes conta porque ao enviar correo en texto
plano este man? non aparece.
Se fai falla que os detalle todos, que alguen mo diga.

Saudos

Remitente:
Daniel Mu?iz Fontoira
Eu uso software libre [1]